tikkend geluid - funny Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 42 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 42 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
tikkend geluid - funny I_vote_lcaptikkend geluid - funny I_voting_bartikkend geluid - funny I_vote_rcap 
steven
tikkend geluid - funny I_vote_lcaptikkend geluid - funny I_voting_bartikkend geluid - funny I_vote_rcap 
pedro
tikkend geluid - funny I_vote_lcaptikkend geluid - funny I_voting_bartikkend geluid - funny I_vote_rcap 
krusty
tikkend geluid - funny I_vote_lcaptikkend geluid - funny I_voting_bartikkend geluid - funny I_vote_rcap 
Fleur
tikkend geluid - funny I_vote_lcaptikkend geluid - funny I_voting_bartikkend geluid - funny I_vote_rcap 
ss
tikkend geluid - funny I_vote_lcaptikkend geluid - funny I_voting_bartikkend geluid - funny I_vote_rcap 
jeanhup
tikkend geluid - funny I_vote_lcaptikkend geluid - funny I_voting_bartikkend geluid - funny I_vote_rcap 
Philip
tikkend geluid - funny I_vote_lcaptikkend geluid - funny I_voting_bartikkend geluid - funny I_vote_rcap 
Annejanne
tikkend geluid - funny I_vote_lcaptikkend geluid - funny I_voting_bartikkend geluid - funny I_vote_rcap 
Maryline
tikkend geluid - funny I_vote_lcaptikkend geluid - funny I_voting_bartikkend geluid - funny I_vote_rcap 

 

 tikkend geluid - funny

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



tikkend geluid - funny Empty
BerichtOnderwerp: tikkend geluid - funny   tikkend geluid - funny Emptyzo dec 30, 2012 7:30 pm

Heb vandaag gemerkt dat mijn kachel en tikkend geluid geeft, voor de rest werkt hij prima maar dit geluid had hij hiervoor nog niet.Het komt vanuit het blaasrooster bovenaan .
Heeft iemand hiermee ervaring?
Het is en funny.dank
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4780
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

tikkend geluid - funny Empty
BerichtOnderwerp: Re: tikkend geluid - funny   tikkend geluid - funny Emptyzo dec 30, 2012 7:48 pm

Als het geluid zich voordoet en als je met je hand de rooster vasthoudt doet ie het dan nog?Of komt het echt van binnenuit de kachel?

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



tikkend geluid - funny Empty
BerichtOnderwerp: Re: tikkend geluid - funny   tikkend geluid - funny Emptyzo dec 30, 2012 8:07 pm

Ja het blijft, heel vervelend vind ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32177
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

tikkend geluid - funny Empty
BerichtOnderwerp: Re: tikkend geluid - funny   tikkend geluid - funny Emptyzo dec 30, 2012 8:13 pm

is het tikken konstant of met tussenpozen

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
piet
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
piet


Man Aantal berichten : 250
Registration date : 23-11-11

tikkend geluid - funny Empty
BerichtOnderwerp: Re: tikkend geluid - funny   tikkend geluid - funny Emptyzo dec 30, 2012 8:40 pm

Het beschrijven van een tikkend geluid is moeilijk!
Misschien een filmpje plaatsen?
Iedereen blijft vragen
Probeer anders duidelijk te omschrijven, wordt het tikken erger met de blazer hoog of laag, waar lijkt het op enz.
Groetjes
Piet

_________________
Nordic Fire ILVAR 7
houtpellets AVEVE -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



tikkend geluid - funny Empty
BerichtOnderwerp: Re: tikkend geluid - funny   tikkend geluid - funny Emptyzo dec 30, 2012 9:35 pm

Ik heb de ventilator hoger gezet van air 1 naar air 10 en dan hoor je het getik sneller gaan .Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen het getik gaat sneller naarmate de ventilator hoger word gezet.
Zal sebiet alles afzetten en morgen zie ik wel mischien verdwijnt het vanzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
grossard.rob
Admin
grossard.rob


Man Aantal berichten : 914
Leeftijd : 41
Registration date : 18-04-12

tikkend geluid - funny Empty
BerichtOnderwerp: Re: tikkend geluid - funny   tikkend geluid - funny Emptyzo dec 30, 2012 10:09 pm

Kan het geluid zijn van de kachel of kachelpijp die werkt, warmte en koude wisseling zoals in huis 's morgens.
Mijn moon doet dat ook wel eens, is meestal tijdelijk. Als je de ventilator harder zet komt er ook meer warmte.
Meestal is dat niet lang dat geluid. klopt dat.

Zoniet zit er misschien iets voor de blazer dat rondwappert.

Met vriendelijke groeten
Grossard Rob
Terug naar boven Ga naar beneden
https://soundcloud.com/tripple-d
Gast
Gast
Anonymous



tikkend geluid - funny Empty
BerichtOnderwerp: Re: tikkend geluid - funny   tikkend geluid - funny Emptyma dec 31, 2012 8:48 am

Onze piazzetta tikt tijdens het starten ook, maar dat is dan het plaatwerk dat je hoort onder invloed van de opwarmende kachel. Eens de kachel mooi warm heeft gaat het getik dan over.
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

tikkend geluid - funny Empty
BerichtOnderwerp: Re: tikkend geluid - funny   tikkend geluid - funny Emptyma dec 31, 2012 10:04 am

Denk dat het zo is zoals @Grossard Rob zegt had twee weken terug het zelfde voorval stukje plastie in de blazer.lees in de chit chat van mij

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



tikkend geluid - funny Empty
BerichtOnderwerp: Re: tikkend geluid - funny   tikkend geluid - funny Emptyma dec 31, 2012 6:06 pm

Hallo iedereen, ben juist van werk thuisgekomen en wat merk ik het getik is weg dus het was maar eenmalig waar ik blij mee ben.hartelijk bedankt iedereen en verder wens ik jullie en liefdevol gezond 2013.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





tikkend geluid - funny Empty
BerichtOnderwerp: Re: tikkend geluid - funny   tikkend geluid - funny Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tikkend geluid - funny
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vervelend tikkend geluid bij Edilkamin Iris Plus
» Gierend geluid ventilator funny
» geluid rookgasventilator

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: