problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 24 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_lcapproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_voting_barproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_rcap 
steven
problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_lcapproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_voting_barproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_rcap 
pedro
problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_lcapproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_voting_barproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_rcap 
krusty
problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_lcapproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_voting_barproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_rcap 
Fleur
problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_lcapproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_voting_barproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_rcap 
ss
problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_lcapproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_voting_barproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_rcap 
jeanhup
problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_lcapproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_voting_barproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_rcap 
Philip
problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_lcapproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_voting_barproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_rcap 
Annejanne
problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_lcapproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_voting_barproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_rcap 
Maryline
problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_lcapproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_voting_barproblemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 I_vote_rcap 

 

 problemen Edilkamin Prestige

Ga naar beneden 
+2
erwin
ponneke
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 32128
Registration date : 15-02-10

problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen Edilkamin Prestige    problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 Emptywo jul 29, 2015 8:44 pm

heeft girretz dan nooit kontakt genomen met italië voor een oplossing.
dat zou je in dit geval toch van een invoerder mogen verwachten.
maar misschien had hij wel liever dat ze daar niet teveel wisten...
Terug naar boven Ga naar beneden
ponneke
Pelletkachel
Pelletkachel
ponneke


Vrouw Aantal berichten : 550
Leeftijd : 67
Registration date : 23-09-12

problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen Edilkamin Prestige    problemen Edilkamin Prestige  - Pagina 4 Emptydo jul 30, 2015 12:07 am

Dat betwijfel ik, voor een invoerder telt alleen omzet - zo blijkt maar weer eens.

Datzelfde geldt voor de meeste verkopers ook, als je vroegere reacties in dit topic leest Evil or Very Mad
Maar ik heb me voorgenomen beleefd te blijven in plaats van hun allemaal lik op stuk te geven. (voorlopig toch)

Laat me duidelijk zijn: er zijn ook nog altijd echt goede verkopers, met hart voor de zaak, die alles in het werk stellen om je te helpen.
Eén van die mensen, is Bart Baldewijns.
Die goede ziel stond wél voor ons klaar, toen de gerechtsdeskundige de kachel waardeloos verklaarde, en we mochten voorzien in wat anders.
Zonder enig bijbelang is Bart ons uit de nood komen helpen, en heeft er voor gezorgd dat we hier geen kou meer moesten lijden!
Die brave man wilde niet meer dan onkostenvergoeding, en sindsdien draait hier alles als een klok!

De financiciële aderlating door nog extra te moeten investeren in een warmtepomp - de enige optie onder die omstandigheden - woog zwaar door na de aanschaf van een waardeloze hydrokachel

Na 2 winters met electrische vuurtjes te moeten hebben verwarmd - want we mochten nergens aankomen zonder deskundige - zorgde Bart ervoor dat ik het stoken met pellets toch eindelijk goed kon apprecieren!

Met deze nogmaals en nu openlijk mijn oprechte dank aan Bart Baldewijns voor zijn medeleven en bijstand.
Ook enkele admins hier wil ik heel erg bedanken voor hun nooit aflatende steun, troost en gouden raad!
Bij deze vooral postuum een eresaluut aan wijlen Dick, bedankt dat je er was tot je laatste snik....
En natuurlijk Erwin, mijn steun en toeverlaat : bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.nizinny.be
 
problemen Edilkamin Prestige
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Probleem Edilkamin Prestige thermokachel
» problemen edilkamin logo
» paar problemen edilkamin marea

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: