Voor zover ik weet is Fero importeur van MCZ en Red voor de Benelux en de TD van Fero werkt uitstekend kan ik uit ervaring zeggen.
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 44 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 43 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+6
pellbox
Greenhorn
bart b
Dan12
weske32v
ss
10 plaatsers
richtprijs pelletketel
gertdc- Pellet
- Aantal berichten : 146
Registration date : 22-08-10
- Bericht nummer 27
Re: richtprijs pelletketel
O.K, ik wist niet dat er een importeur was voor de Benelux.
Maar, dat neemt volgens mij nog steeds niet weg dat de motivatie om herstelling/afstelling,...te doen, van een toestel dat niet door de importeur verkocht is, veel kleiner zal zijn.
En ik weet ook dat dit in theorie allemaal niet zou mogen, maar het gebeurt zeker wel zo in de praktijk.
Maar, dat neemt volgens mij nog steeds niet weg dat de motivatie om herstelling/afstelling,...te doen, van een toestel dat niet door de importeur verkocht is, veel kleiner zal zijn.
En ik weet ook dat dit in theorie allemaal niet zou mogen, maar het gebeurt zeker wel zo in de praktijk.
Gast- Gast
- Bericht nummer 28
Ging mij niet specifiek om deze aanbieding, hoewel die erg gunstig is, maar om de prijs van een goede en betaalbare ketel van 25 Kw.
Gast- Gast
- Bericht nummer 29
voor een 25 kW heb je al een groot huis nodig om te verwarmen, ongeveer 300 m², maar veel hangt af van aanwezige isolatie of niet, warmtevraag en eventuele andere warmtebronnen.
demosthenes- Pelletje
- Aantal berichten : 20
Registration date : 23-02-11
- Bericht nummer 30
Oekofen ketel geplaatst. Achteraf combinatie zonneboiler bij geplaatst, was al voorzien op het moment van de aanschaf
zelf silo gebouwd, geen probleem (enkel schroef moest ingekort).
Alles goed verlopen, ga nu de 3e winter in zonder mazout.
Maar inderdaad, aanschaf gedaan op het moment dat dit nog in mindering van de belastingen ingebracht kon worden. Terugebetaald na circa 6 jr.
zelf silo gebouwd, geen probleem (enkel schroef moest ingekort).
Alles goed verlopen, ga nu de 3e winter in zonder mazout.
Maar inderdaad, aanschaf gedaan op het moment dat dit nog in mindering van de belastingen ingebracht kon worden. Terugebetaald na circa 6 jr.