wachten op logo Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 27 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 26 gasten

Guess who

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
wachten op logo I_vote_lcapwachten op logo I_voting_barwachten op logo I_vote_rcap 
steven
wachten op logo I_vote_lcapwachten op logo I_voting_barwachten op logo I_vote_rcap 
pedro
wachten op logo I_vote_lcapwachten op logo I_voting_barwachten op logo I_vote_rcap 
krusty
wachten op logo I_vote_lcapwachten op logo I_voting_barwachten op logo I_vote_rcap 
Fleur
wachten op logo I_vote_lcapwachten op logo I_voting_barwachten op logo I_vote_rcap 
ss
wachten op logo I_vote_lcapwachten op logo I_voting_barwachten op logo I_vote_rcap 
jeanhup
wachten op logo I_vote_lcapwachten op logo I_voting_barwachten op logo I_vote_rcap 
Philip
wachten op logo I_vote_lcapwachten op logo I_voting_barwachten op logo I_vote_rcap 
Annejanne
wachten op logo I_vote_lcapwachten op logo I_voting_barwachten op logo I_vote_rcap 
Maryline
wachten op logo I_vote_lcapwachten op logo I_voting_barwachten op logo I_vote_rcap 

 

 wachten op logo

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Dave G.
Pellet
Pellet
Dave G.


Man Aantal berichten : 107
Registration date : 04-02-12

wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: wachten op logo   wachten op logo Emptydo jan 17, 2013 4:35 pm

Hier ook een Edilkamin Logo in het grijs besteld! Zou volgens Girretz Pierre volgende week arriveren... Ben benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptydo jan 17, 2013 5:00 pm

Ja, Ik zit hier ook al een week of 6 op logo's te wachten... en ik krijg naar mijn voeten van mijn klanten. heel kwaad
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave G.
Pellet
Pellet
Dave G.


Man Aantal berichten : 107
Registration date : 04-02-12

wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptydo jan 17, 2013 5:20 pm

Inderdaad, ik heb deze pelletkachel ook besteld begin december bij Kemps Pascal. (eigenlijk hebben we er 2 besteld, mijn broer en ik) Had deze toch graag geplaatst gehad voor eind januari! Moet lukken, ik heb het volste vertrouwen in deze firma! Je kan de warmte goed gebruiken nu!! Ben eens benieuwd naar de kwaliteit van deze toestellen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptydo jan 17, 2013 5:24 pm

Beste,

Prijs/kwaliteit is dat wat mij betreft een zeer goede kachel mits goede afstelling. Zeer stil ook, wij hebben er al heel wat geplaatst...het is het kleine broertje (of zusje) van de Symphaty line toestellen.
Veel succes met Uw aankoop gewenst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptydo jan 17, 2013 8:13 pm

Beste,

Wij wachten ook al vanaf ongeveer half december 2012 op onze logo.. en volgens de leverancier zou deze 2e helft januari 2013 moeten binnen komen. Hopelijk belt hij snel.

Groet,

Bas
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave G.
Pellet
Pellet
Dave G.


Man Aantal berichten : 107
Registration date : 04-02-12

wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptydo jan 31, 2013 6:25 pm

Wie is er nog aan het wachten op pelletkachels van Edilkamin? Nu al 2 maanden aan het wachten.... Pfff
Kan beter al een Batibouwkorting vragen! Nog even en de winter is voorbij. Niet goed!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptyvr feb 01, 2013 9:07 am

Beste,

Ik heb er 5 ontvangen die in bestelling zaten maar die zijn ondertussen ook al allemaal geplaatst. Maar nu zouden de kachels toch door moeten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptyvr feb 01, 2013 9:51 am

Gisteren nog pellets gaan halen bij mijn installateur en daar met hem over gesproken en hij vertelde mij toch dat hij er nog 5 op stock had staan (3 grijze en 2 bordeaux)dus er werden er toch geleverd.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptyvr feb 01, 2013 10:22 am

Als je een kachel besteld op het toppunt van leveringen en installaties, heb je de kans dat je moet wachten.

Koop een kachel voor de winter begint, dan heb je nauwelijks wachttijd.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptyvr feb 01, 2013 2:19 pm

Ik heb de mijne indertijd in de zomer gekocht....en inderdaad, zoals Steven schrijft: geen wachttijd Laughing

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
binck
Pellet
Pellet
binck


Man Aantal berichten : 83
Registration date : 20-01-13

wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptyvr feb 01, 2013 3:27 pm

Beste forum.
Op mijn vorige kachel(allesbrander Flam) heb ik bijna een jaar moeten wachten, daarom heb ik nu een kachel EdilKamin Dunabio besteld vvg Ravels vorig jaar in december, plaatsing gevraagd augustus 2013
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave G.
Pellet
Pellet
Dave G.


Man Aantal berichten : 107
Registration date : 04-02-12

wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: logo is geplaatst   wachten op logo Emptydi feb 12, 2013 10:36 pm

Morgenvroeg rond 9u komen ze mijn pelletkachel plaatsen! Ik heb ze 2 maanden geleden besteld bij Kemps Pascal in Zolder. Een Edilkamin Logo,
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptywo feb 13, 2013 10:45 am

Succes met je kachel!

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Dave G.
Pellet
Pellet
Dave G.


Man Aantal berichten : 107
Registration date : 04-02-12

wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptyzo feb 24, 2013 10:08 pm

Ondertussen geplaatst!! Je kan ze goed gebruiken bij dit weer! Wij verwarmen een ruimte van om en bij de 170m³ of een 70m² met deze Edilkamin Logo 9Kw. De kachel heeft geen enkel probleem om een temperatuur van 26 graden in de ruimte te krijgen. Gisteren een 12 uur laten branden aan 24 graden, en net geen zakje van 14kg verbruikt!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Emptyma feb 25, 2013 12:18 pm

Ik heb er net zo een. Smile
Mooie kachel veel plezier ervan

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





wachten op logo Empty
BerichtOnderwerp: Re: wachten op logo   wachten op logo Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
wachten op logo
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» logo afstandsbediening
» bediening logo
» Nieuwe edilkamin logo

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: