MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 1 verborgen en 14 gasten

alvaho, krusty

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_lcapMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_voting_barMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_rcap 
steven
MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_lcapMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_voting_barMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_rcap 
pedro
MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_lcapMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_voting_barMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_rcap 
krusty
MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_lcapMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_voting_barMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_rcap 
Fleur
MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_lcapMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_voting_barMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_rcap 
ss
MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_lcapMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_voting_barMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_rcap 
jeanhup
MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_lcapMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_voting_barMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_rcap 
Philip
MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_lcapMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_voting_barMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_rcap 
Annejanne
MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_lcapMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_voting_barMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_rcap 
Maryline
MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_lcapMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_voting_barMCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken I_vote_rcap 

 

 MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
The Flying Dutchman
Starter
Starter
The Flying Dutchman


Man Aantal berichten : 17
Leeftijd : 49
Registration date : 20-12-12

MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Empty
BerichtOnderwerp: MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken   MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Emptyma 11 feb 2013 - 19:55

Hallo forumleden,

Vanmorgen stopte opeens mijn MCZ SAGAR. Hij gaf een foutmelding A05. In de handleiding staat dat dit een foutmelding is die te maken heeft met de afsluiting van de deur of een verstopping van de afvoerbuis. Deze middag heb ik de kachel volledig schoongemaakt en heb buiten de afvoerbuis vanonderen schoongemaakt. In de afvoerbuis zat veel stof.
Nadat ik hem wilde terug opstarten gaf hij een foutmelding A10. Dit is een foutmelding van de gloeikaars die niet functioneert.

Mijn pelletkachel staat nog maar 6 weken!!! Is dit niet een beetje heel snel dat de gloeikaars kapot is. Ik neem aan dat dit onder de garantie valt. Of heb ik dat mis?

Morgen komen ze kijken naar het probleem. Kan ik eisen dat ze alles kosteloos herstellen?

Heeft iemand met een MCZ al dezelfde problemen gehad?

Bedankt voor het lezen.

The flying dutchman


p.s Ik mis nu al mijn warmte!!!

_________________
MCZ Sagar -December 2012-
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32123
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken   MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Emptyma 11 feb 2013 - 20:09

is de luchtinlaat open aan de achterkant (geeft zelfde foutkode A5),heb je alles wel juist terug erin gezet voor de gloeikaars.

als na 6 weken de kaars al kapot moest zijn (wat ik betwijfel) is dit zowieso garantie (gratis vv inclusief uurloon)

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken   MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Emptyma 11 feb 2013 - 20:14

Een deftige installateur zal hier zeker "garantie" toepassen!
Een abnormale fout, eisen zou ik niet, vriendelijk vragen misschien? Het is niet de fout van de installateur, ik zie niet in waarom je agressief uit de hoek zou komen, afwachten eerst wat ze zeggen, als ze de garantie niet willen toepassen zou ik inderdaad "eisen". Als merk is MCZ zeer degelijk!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
The Flying Dutchman
Starter
Starter
The Flying Dutchman


Man Aantal berichten : 17
Leeftijd : 49
Registration date : 20-12-12

MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken   MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Emptydi 12 feb 2013 - 10:58

Erwin en SS bedankt voor uw reacties.
De luchtinlaat aan de achterkant is open, maar ik heb daar nooit problemen meegehad (de laatste 6weken)

En ik heb volgens mij alles goed terug gezet. Er kan weinig mis gaan, denk ik. Het verbrandings bakje en de as lade kan maar op 1 manier terug gezet worden.

SS, ik wil zeker niet agressief zijn, maar ik dacht dat er misschien geen garantie zou zitten op de gloeikaars, omdat dit misschien onder "slijtage" valt.

Ze komen vanmiddag kijken... ik hou jullie op de hoogte.

The flying dutchman

_________________
MCZ Sagar -December 2012-


Laatst aangepast door The Flying Dutchman op di 12 feb 2013 - 11:02; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Reactie toevoegen)
Terug naar boven Ga naar beneden
The Flying Dutchman
Starter
Starter
The Flying Dutchman


Man Aantal berichten : 17
Leeftijd : 49
Registration date : 20-12-12

MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken   MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Emptydi 12 feb 2013 - 13:40

Ze zijn net geweest!

Het bleek dus een kapotte gloeikaarst te zijn. EN dit is een gekend probleem bij MCZ. Bij de één duurt het jaren en bij een ander 6 weken Crying or Very sad . Ze hebben de gloeikaars kosteloos vervangen, zonder probleem. Prima service.

Nog een reactie voor Erwin: U had gelijk. A05 fout melding heeft ook te maken met de lucht inlaat aan de achterkant. Bij de lucht inlaat zit een roosterdop waar stof aan zat. Het blijkt dat je dit iedere maand even moet reinigen. Dit wist ik dus niet.

The Flying Dutchman


_________________
MCZ Sagar -December 2012-
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32123
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken   MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Emptydi 12 feb 2013 - 15:51

bedankt voor de feedback.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Empty
BerichtOnderwerp: Re: MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken   MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
MCZ foutmelding ... kapotte gloeikaars na 6 weken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kapotte kachel
» ecoforest start niet op
» Foutmelding A14 bij mcz musa 2 air

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: MCZ-
Ga naar: