hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 86 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 85 gasten

eura

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_lcaphogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_voting_barhogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_rcap 
steven
hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_lcaphogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_voting_barhogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_rcap 
pedro
hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_lcaphogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_voting_barhogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_rcap 
krusty
hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_lcaphogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_voting_barhogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_rcap 
Fleur
hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_lcaphogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_voting_barhogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_rcap 
ss
hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_lcaphogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_voting_barhogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_rcap 
jeanhup
hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_lcaphogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_voting_barhogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_rcap 
Philip
hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_lcaphogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_voting_barhogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_rcap 
Annejanne
hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_lcaphogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_voting_barhogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_rcap 
Maryline
hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_lcaphogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_voting_barhogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 I_vote_rcap 

 

 Eigenschappen Hogramix

Ga naar beneden 
+16
Fleur
krusty
biezoe
ann
krista
player
theco
Philip
erwin
stoffel
christ
Uthrex
noizz
pedro
pellbox
steven
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptyza nov 05, 2011 9:39 pm

Vandaag bij Olijve een Stubo en een Gloria opgehaald. Super gozer, bakje koffie, veel info gekregen, alle vragen netjes beantwoord

De Stubo meteen in de schoorsteen gezet en achter 5 zakjes Hogra Din+ gereden.
Vepa ligt 5 min bij me vandaan.

Heb 3,90 Euro betaald per zak. Prijs per pallet bleef gelijk volgens de vrouw des huizes. (Afhaalprijs)

Op Eco is het hier nu lekker warm. (ik zet dit jaar een palmboom, ipv een kerstboom);-)

Als deze 5 zakken er door zijn ga ik bij GPP langs om wat test materiaal (zit hier ook om de hoek)

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydi nov 29, 2011 2:14 pm

productnaam: Hogramix
samenstelling: 100% geperste houtvezels
lengte: 15 à 30 mm
diameter: 6 mm
soortelijk gewicht: 650 kg/m3
max vochtgehalte: 9%
max asgehalte: 1% as
calorische waarde: 4800 Kcal

Net nog eens 60 zakken besteld bij Geudens in Willebroek.
Prijs 3.5 € per zak en thuis geleverd.

Ik ben erg tevreden met deze pellets. Ze laten wel wat as achter maar ze geven meer warmte af dan andere pellets die ik reeds gebruikte. Ook koekt het vuurkorfje soms wat aan. Maar met de stofzuiger zuigt men deze weg.
De pellets zijn verpakt in een stevige plastic zak.

Ik ben zeer tevreden over het feit dat ik een pelletkachel kocht. Mooi en krachtig toestel. Aangename warmte.

Groeten van een Piazetta P 960 gebruiker
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydi nov 29, 2011 3:38 pm

""Maar met de stofzuiger zuigt men deze weg.""

Als ge dat doet met moeders mooiste/beste stofzuiger zal hem rap foetsjie zijn , maar dat is een ander topic zeker AUB !!
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydi nov 29, 2011 3:51 pm

Welkom Frezque,

van de koek in het vuurkorfje heb ik ook wel wat last als ik deze brand,het bizarre is dat het vuurkorfje de ene keer leeg is en als ik dan bijv een nieuwe lading haal,dan ligt er heel wat in het vuurkorfje.Maw de kwaliteit is niet altijd dezelfde!!Prijs die je betaald hebt 3,50€ thuisgeleverd is goed!Je betaald 3,40€ als je ze zelf afhaalt bij de producent,voor die 10Cent per zak meer kan je niet sukkelen hé!
Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydi nov 29, 2011 8:26 pm

gaan ze 3.40 bij vepa tis ook 0.20 meer dan vorig seizoen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydi nov 29, 2011 8:55 pm

diego-joke schreef:
gaan ze 3.40 bij vepa tis ook 0.20 meer dan vorig seizoen

Over prijsstijgingen toch graag een woordje.

Men zegt heel vaak op beurzen dat pellets niet gevoelig zijn aan andere energieprijzen. Toch een kleine kanttekening.
Als de dieselprijs opslaat, slaat ook de prijs van :

- bos naar zagerij
- zagerij naar pelletfabriek
- pelletfabriek naar winkel
- eventueel winkel naar consument

Daarenboven voor de productie ervan :

- electriciteit bij het zagen en persen

Zelfs maar de pallet waarop de pellets liggen is afhankelijk van de houtprijzen

Dus ik denk dat pellets altijd wel een beetje zullen afhankelijk zijn van de andere energieprijzen.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydi nov 29, 2011 9:35 pm

diego-joke schreef:
gaan ze 3.40 bij vepa tis ook 0.20 meer dan vorig seizoen

Jep Diego,3,40 is de prijs nu en die blijft de hele winter zo(is mij toch verteld)

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptyvr dec 09, 2011 6:43 pm

Ik heb vorige week zaterdag 60 zakken hogramix laten afleveren aan 3.5 euro de zak.
De prijzen gaan stijgen zei de leverancier me. Het zal in het voorjaar merkbaar zijn vertelde hij me.
Prijs : 3.75 euro per zak.

Ik had Badgerpellets deze geven echter een pak minder warmte af dan de Hogramixpellets.
Het verschil zeer merkbaar.
Ik heb een Piazzettakachel. Gestookt met Badger kan ik mijn hand voor de warmeluchtuitlaat houden zonder me te verbranden aan de hitte van de warme lucht. Hogramix gestookt is dat onmogelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptyvr dec 09, 2011 7:29 pm

Nu snap ik niet waarom de pellets in het voorjaar gaan stijgen frezque?De prijs van 3,40 blijft bij de producent de hele winter behouden,dus...

Grtzzzzzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptyvr dec 09, 2011 11:21 pm

Het is hetgeen mijn leverencier zei. Deze zakken had ik aan 3.50 per zak thuis geleverd. De volgende levering zou 3.75 euro zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptyza dec 10, 2011 7:48 am

frezque

zouden de vervoerskosten niet stijgen van jou leverancier (nu met de nieuwe regering)
wat was de afhaalprijs per pallet daar ?

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptyza dec 10, 2011 11:57 am

Ja;tzal wss wel zoiets zijn,dat de vervoerskosten gaan stijgen.Want het is niet logisch wat ie zegt,dat ze binnen enkele maanden duurder zouden zijn dan nu,wanneer het eigenlijk het koudst is

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
jan 49
Pellet
Pellet
jan 49


Aantal berichten : 113
Registration date : 17-01-11

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptyma dec 19, 2011 9:44 pm

Beste pelletstokers

ik ben al enige tijd op het forum aan het zoeken waar hogramix pellets in Limburg verkocht worden
wie kan mij helpen

groetjes
Jan 49
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptyma dec 19, 2011 9:46 pm

jan,mss ff een belletje doen naar Hogramix zelf en vragen waar ze leveren in Limburg Smile

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
jan 49
Pellet
Pellet
jan 49


Aantal berichten : 113
Registration date : 17-01-11

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptywo dec 21, 2011 8:51 pm

pedro, ik heb 2 dagen geleden een bericht gestuurd naar poperinge, ik krijg geen antwoord, misschien hebben ze geen verdelers in Limburg
groetjes jan
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptywo dec 21, 2011 10:16 pm

Een beller is sneller hé Jan! Laughing

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptywo dec 21, 2011 10:17 pm

Ofwel een pallet laten thuisleveren ,zal wss voordeliger uitkomen dan dat je ze bij een afnemer uit Limburg koopt die er ook nog es iets moet achter winnen

Grtz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptywo dec 21, 2011 10:23 pm

normaal gezien levert hogramix een pallet bij u thuis voor 40 euro.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: hogramix pellets   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydo jan 05, 2012 8:45 pm

hallo iedereen dinsdag hogramix pellets besteld bij brandstoffen Geudens in Willebroek vandaag geleverd zeer vriendelijke man en gaf duidelijke uitleg over de pellets heeft de zakken zelf op zijn plaats gestapeld en geen vervoerskosten moeten betalen. tof
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydo jan 05, 2012 10:19 pm

Mss vermelden wat je ervoor betaald hebt?
Ik hoop dat uw ganse pallet van constante kwaliteit is,want de zakken die ik hier brandt zijn niet echt toppie te noemen....

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydo jan 05, 2012 10:59 pm

Ik heb 210 € betaald voor een vol pallet , en wat voor problemen hebt u met de pellets het is de eerste maal dat ik hogramix pellets gekocht heb omdat ik op het forum vooral goede reacties zie in verband met de meer warmte afgave van deze pellets.IK heb altijd pellets van de GROENE KACHEL gebruikt goede warmte maar bij mijn laatste aankoop elke dag een harde koek van ongeveer 1,5 CM IN BRANDPOTJE soms blinkt deze koek juist of er gesmolten plastiek in zit?
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydo jan 05, 2012 11:06 pm

Nja,onder andere probs met een SERIEUZE koek in het branderpotje,soms is mn korfje wel voor de helft gevuld met een echt versteende koek.Lengte van de pellets kan ook wel es sterk verschillen...

Maar ze geven idd wel goeie warmte af,maar de kwaliteit is wel nooit 100% gegarandeerd dezelfde.

Ben es benieuwd wat uw ervaringen gaan zijn!

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydo jan 05, 2012 11:11 pm

pedro gebruik je de gewone of de dinplus van hogramix, groene of rode zakken.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydo jan 05, 2012 11:27 pm

OK Pedro ik zal iet laten weten als ik de pellets enkele dagen in gebruik heb maar de man van Geudens zij dat hij zelf met deze pellets verwarmde en dat het soms wel kon zijn dat er een dun laagje in het potje lag.Hij heeft tenslotte de keuze uit 3 soorten die hij verkoopt. We zullen zien?



mvg Ief
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptydo jan 05, 2012 11:56 pm

ha jef ,eerste keer dat ik dergelijke uitspraak hoor....dat je leverancier je al op voorhand inlicht wat er kan gebeuren.
de volgende stap is misschien het op de zakken te laten drukken welke nadelen er kunnen opduiken ....zoals op de siggaretten amai

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Emptyvr jan 06, 2012 8:16 am

Erwin,
ik gebruik de goedkoopste,met rode opdruk dus....

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   hogramix - Eigenschappen Hogramix - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eigenschappen Hogramix
Terug naar boven 
Pagina 14 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HOGRAMIX STOPT NIET
» Groepsaankoop Hogramix
» Edilkamin Pellbox SCF

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Hogramix-
Ga naar: