Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 19 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_lcapEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_voting_barEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_rcap 
steven
Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_lcapEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_voting_barEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_rcap 
pedro
Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_lcapEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_voting_barEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_rcap 
krusty
Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_lcapEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_voting_barEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_rcap 
Fleur
Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_lcapEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_voting_barEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_rcap 
ss
Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_lcapEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_voting_barEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_rcap 
jeanhup
Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_lcapEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_voting_barEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_rcap 
Philip
Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_lcapEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_voting_barEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_rcap 
Annejanne
Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_lcapEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_voting_barEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_rcap 
Maryline
Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_lcapEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_voting_barEigenschappen Hogramix - Pagina 16 I_vote_rcap 

 

 Eigenschappen Hogramix

Ga naar beneden 
+16
Fleur
krusty
biezoe
ann
krista
player
theco
Philip
erwin
stoffel
christ
Uthrex
noizz
pedro
pellbox
steven
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16
AuteurBericht
dxnature
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje



Aantal berichten : 305
Registration date : 25-10-11

Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyzo dec 02, 2012 2:35 pm

Klopt met mijn bevindingen, alleen kon ik niet over de stabiliteit van de pellets oordelen daar ik maar 6 zakjes heb getest. Het ruitje bleef wel proper gedurende een 16 tal uurtjes. Nu scoor ik qua ruitje dubbel zo lang en reinig deze pas met een droog papiertje om de twee dagen met de bioflam.

Mijn tweede keuze zijn de hogramix rood als ik ooit eens zonder bioflam val. ik weet dat ik bij Brandstoffen Geudens steeds terecht kan als het nodig moest zijn, een vriendelijke en gedienstige man trouwens.
Terug naar boven Ga naar beneden
trigger
Pelletje
Pelletje
trigger


Man Aantal berichten : 45
Registration date : 27-09-11

Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyza dec 15, 2012 9:53 am

Heeft er iemand ervaring met de Hogramix din plus?

_________________
Palladio Scozia
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyza dec 15, 2012 12:42 pm

gebruik de zoekknop

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyza dec 15, 2012 8:09 pm

Hogramix (Vepa) maakt geen enkele pellet nog zelf,
deze worden geproduceerd in Lithouwen!!!!.
Ik brand momenteel de Hogramix plus aan 4 € per zak.
(groene langwerpige zak 15 kg)
Persoonlijk vond ik het jammer dat pellets in plastiek zakken
verpakt zitten.
Graag had ik dit in een milieuvriendelijke(r) verpakking gezien
is een papieren zak niet beter recycleerbaar?
mvrgr
pappiev8
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4764
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyza dec 15, 2012 8:53 pm

PappieV8,

ben je dit zeker dat ze niet meer zelf produceren??

Ook de zakken zouden dus veranderd zijn(langwerpig?)

Een papieren zak is natuurlijk beter recycleerbaar...

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyza dec 15, 2012 10:17 pm

Ik heb het hem zelf gevraagd toen ik in december
pellets ben gaan afhalen!!!
mvrgr
pappiev8
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyza dec 15, 2012 10:30 pm

fout! pellets worden inderdaad niet meer zelf geproduceerd maar zijn afkomstig van Rusland (niet van Litouwen) en soms ladingen van Engeland die hij samen met nog 2 andere opzakkers aankoopt per schip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyza dec 15, 2012 10:46 pm

Rusland of Lithouwen, het doet er niet toe.
De vraag is waarom hier geen productie meer?
't gaat waarschijnlijk zoals altijd zijn : goedkoper
aankopen dan zelf produceren(en op het einde van de rit
meer winst hebben).
mvrgr
pappie
Terug naar boven Ga naar beneden
trigger
Pelletje
Pelletje
trigger


Man Aantal berichten : 45
Registration date : 27-09-11

Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyzo dec 16, 2012 7:43 am

@Steven
onder de zoekknop stond nog niets over de (nieuwe) Hogramix din plus.

@ pappiev8
geven de din plus ook nog zoveel assen en koekvorming in het branderpotje
en is de kwaliteit stabiel?
beste groeten,
Trigger.

_________________
Palladio Scozia
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptywo maa 27, 2013 10:28 pm

De Hogramixpellets din + hebben lang niet meer de kwaliteit als voorheen. Uitkijken dus; wat ze nu leveren is kwalitatief beneden alle peil.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31733
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptywo maa 27, 2013 10:37 pm

Citaat :
wat ze nu leveren is kwalitatief beneden alle peil.

wat zijn dan je recente ervaringen/problemen?

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4764
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptywo maa 27, 2013 10:53 pm

Is in het verleden nog wel es zo geweest,(pellets van 8mm,mengeling van verschillende soorten,veel te lange/korte.....)

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyzo maa 31, 2013 6:52 pm

Inderdaad.

Komt er nog bij dat het vuurkorfje aankoekt. Ik haal er iedere dag een koek uit. Wat ik vroeger nooit had bij vorige levering, deze levering is iets beter maar er blijft niet echt asse over in het vuurkorfje, wel een soort smurrie. Het ruitje krijgt een vieze bruine kleur.

De pellets zijn minder stevig dan voorheen, 3 laatste leveringen waren 3 verschillende kleuren. Hun hitte geven ze nog wel af. Daar blijven ze sterk in maar de rotzooi die je erbij krijgt is ronduit schandalig.

Het is de laatste maal dat ik ze gekocht heb. Prijs - kwaliteit is niet langer te verantwoorden. Ik betaal 4 euro per zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyzo maa 31, 2013 6:57 pm

Ik schreef hen onlangs een email maar het lijken onbeleefde mensen daar ze niet eens een antwoord gaven op mijn email met klachten.
Nogmaals, kijk uit met het aanschaffen van Hogramix pellets.

Citaat :
Mevrouw, mijnheer,

Wij hebben zaterdag laatstleden een nieuwe lading pellets van 60 zakken ontvangen van Dhr. Kurt Geudens, onze leverancier voor onze pellets. Van de service van Dhr. Kurt Geudens zijn wij zeer tevreden.

Echter… de inhoud van de zakken van de vorige levering van Hogramixpellets zijn de naam pellet onwaardig.
Wij hebben iedere dag problemen met de pellets sinds we de zakken van vorige levering gebruiken. Er vormt zich dagelijks een ferme koek in het verbandingsmandje. Met gevolg dat de verbranding niet behoorlijk verloopt en het mandje regelmatig overloopt van pellets.

Heden opnieuw. Ik haalde gisteren een ferme koek uit het mandje. Nu daarnet opnieuw. We durven de kachel overdag niet meer te laten branden wanneer er niemand thuis is.

In het verleden hebben wij met jullie pellets nooit problemen gehad. Zoals het ook hoort.

Wij betalen voor Hogramix en voor die prijs willen wij een degelijke en kwalitatief product. Die kwaliteit is er niet bij de voorlaatste levering van 60 zakken.

Bij deze zou ik u dan ook vriendelijk willen vragen dat jullie ons via Dhr. Kurt Geudens een aantal zakken van jullie pellets gratis bezorgen ter compensatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31733
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyzo maa 31, 2013 7:20 pm

gratis pellets ter compensatie zou ik nooit vragen, als ze niet deftig branden breng ze dan terug en test een ander merk...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyvr apr 05, 2013 8:17 pm

De leverancier heeft net contact met me opgenomen en heeft een regeling voorgesteld. Waarvoor mijn gewaardeerde dank!
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4764
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyvr apr 05, 2013 9:18 pm

Weklke regeling werd er voorgesteld Frezque?(als we dit mogen weten natuurlijk Cool )

Zoals Erwin zegt,als ze niet goed branden/en als de kwaliteit niet oke is breng ze dan terug,want in de laatste zin van uw mail vraagt u gratis pellets ter compensatie...maw u vraagt nog een paar zakskes extra problemen geek

Grtzzzzzzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
cos
Starter
Starter
cos


Man Aantal berichten : 7
Registration date : 20-10-12

Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyvr mei 16, 2014 11:05 pm

hallo, wat is juist het verschil tussen de 2 soorten  pellets, zijn de dure pellets  beter voor te stoken ?
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4764
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Emptyza mei 17, 2014 5:02 am

Zelf zetten ze er in hun advertentie bij:
Hogramix:de brandhaard kan soms een beetje restas bevatten!

Hogramix +: de brandhaard blijft asvrij!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Hogramix   Eigenschappen Hogramix - Pagina 16 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eigenschappen Hogramix
Terug naar boven 
Pagina 16 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verkooppunten Hogramix pellets
» Groepsaankoop Hogramix
» Eigenschappen Mandi

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Hogramix-
Ga naar: