Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 76 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 76 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_lcapAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_voting_barAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_lcapAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_voting_barAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_lcapAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_voting_barAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_lcapAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_voting_barAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_lcapAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_voting_barAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_lcapAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_voting_barAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_lcapAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_voting_barAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_lcapAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_voting_barAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_lcapAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_voting_barAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_lcapAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_voting_barAfstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg)

Ga naar beneden 
+10
Maggy
ss
Jef
Geert
piet
Fleur
grossard.rob
erwin
steven
krusty
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!



Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg)   Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Emptyvr dec 07, 2012 6:59 pm

Daar zijn forumleden voor, Dick Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: HD-Pelletkachels is mijn oplossing   Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 12:48 am

Heb in het begin van de maand November een beroep gedaan op HD-Pelletkachels uit zonhoven. Zeer vriendelijk en bekwame mensen.
Mijn kachel had steeds het probleem dat na 5 min branden de foutmelding safty input gaf. Ik belde op een dinsdag, zelfde avond werd de kachel bij ons opgehaald en werd een een Kalor Giorgia geplaatst als vervangtoestel. Volgende dat kreeg ik een telefoontje van hun technische dienst om even een raming door te geven van de herstellingsprijs. Donderdag voormiddag hebben ze de kachel terug bij ons thuis geplaatst. volledige zuiver gemaakt, nauwelijks terug te herkennen. Mijn kachel brand beter en zuiverder als toen hij nieuw gekocht was.
Dikke pluim voor deze mensen. Echt vakmanschap !!! Daar heb ik slechts 2 jaar en 10 techniekers op moeten wachten, blijkbaar wil iedereen wel een kachel verkopen maar is men niet bekwaam om die nadien te herstellen. Mijn volgende kachel komt zeker en vast van daar.

graag ook voorstellen op het forum via de banner nieuwe leden bovenaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg)   Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 8:28 am

Leuk om te weten dat daar goede service is, maar wil je je ook eerst eens voorstellen? Klik op de banner bovenaan en lees ook de forumregels Smile

Met vriendelijke groeten
Annejanne

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg)   Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Emptyzo dec 09, 2012 8:55 am

geweldig om te lezen , hopelijk dat ze verder doen en bijna alle merken kunnen herstellen , indien eigen installateur het laat afweten , wat spijtig genoeg veel te vaak gebeurt .
geniet maar van de warmte die je kacheltje nu geeft cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Pcorsa
Pellet
Pellet
Pcorsa


Man Aantal berichten : 69
Registration date : 30-10-11

Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg)   Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Emptydi apr 30, 2013 10:45 am

Had naar hd pellets gebeld voor onderhoud en voor pellets !
De afspraak was dat hij mij ging terug bellen de week erna als hij onderweg was naar mij ... Helaas nooit niets meer gehoord !
Eco-heating is dan mijn kachel komen onderhouden !
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4765
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg)   Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Emptydi apr 30, 2013 11:39 am

Pcorsa,

mss is uw afspraak onbewust over het hoofd gezien Shocked

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg)   Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg) - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afstellen & onderhoud van alle merken (limburg)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» prijslijst alle clam kachels
» hulp gevraagd aan alle pelletvrienden
» Hoe te zoeken op datum in dit forum (alle onderverdelingen)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Installatie en onderhoud-
Ga naar: