Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 33 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 33 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_lcapDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_voting_barDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_lcapDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_voting_barDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_lcapDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_voting_barDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_lcapDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_voting_barDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_lcapDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_voting_barDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_lcapDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_voting_barDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_lcapDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_voting_barDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_lcapDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_voting_barDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_lcapDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_voting_barDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_lcapDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_voting_barDichting rookgasafvoer - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Dichting rookgasafvoer

Ga naar beneden 
+6
pol 2
erwin
daco
francky
jeanhup
Fleur
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!



Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydi jun 04, 2013 11:33 pm

ik doe als laatste in het T STUK
ik gebruik zuivere zeep
Terug naar boven Ga naar beneden
jeanhup
verkoper
jeanhup


Man Aantal berichten : 1556
Registration date : 18-11-09

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydi jun 04, 2013 11:42 pm

Als je de opgaande buizen vast hebt zitten en niet los wilt/kunt halen dan wordt het inderdaad een stuk lastiger om de buizen met een draaiende beweging in elkaar te schuiven.
Dan zou ik in elk geval eerst de allerlastigste doen (die kun je wel nog draaien) en daarna de makkelijkere (ik vermoed dat dit de verbinding tussen t-stuk en tussenpijp is in dit geval).

_________________
met vriendelijke groet,

Jean - importeur/installateur/gebruiker van pelletkachels en pelletketels

In eigen gebruik:
Pasian Bijou pelletkachel
Adler Firecube pelletkachel
Ariterm Biomatic pelletketel
Gebruikte pellets: momenteel zeer content met Piron belgische pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.adlerpellet.be
daco
Pelletje
Pelletje
daco


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 07-11-12

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptywo jun 05, 2013 12:16 am

@ Allen,
Inzepen doe ik ook goed Wink

@ Fleur,
T-stuk kan niet open (staat op de grond en ik kan er niet meer volledig aan ook)
T-stuk uitzuigen moet via voorziening in de kachel uitlaat of de kachel verplaatsen.

@ Jean,
-Interessante tip over dat niet verder duwen, uitlaat is idd gietijzer.
-Dat is net het probleem, T-stuk en opbouw is een vaste constructie.
Bij de laatste verbinding kan er dus niet gewiebeld worden.

Beide volgordes hebben zijn voor en nadelen in mijn geval. Maar zeker kan ik nooit zijn, vandaar dat ik toch denk aan één of andere bijkomende dichting op de verbinding aan de kacheluitgang. Ik kan daar relatief gemakkelijk aan (Edilkamin Nancy: deur open, uigang zit rechtsonder). Maar met wat? Alu tape of folie wikkelen en proberen bevestigen met 2 spanringen, keramisch deken,...?

Thx,
D
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptywo jun 05, 2013 7:48 am

@daco
was er dan geen plaats om vanaf de kachel te beginnen met 2x45° bocht zodat het T stuk een eind van de grond stond en toegankelijk om te kuisen en kontrole.
reukhinder zal nooit optreden waar de buizen in elkaar zitten geschoven in de richting weg van de kachel ,zoals de eerste buis op de kachel.....

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
pol 2
Pelletje
Pelletje
pol 2


Aantal berichten : 35
Registration date : 11-11-10

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptywo jun 05, 2013 3:40 pm

Afdichting tussen kachel en rookgaskanaal , werd bij mijn kachel ook afgedicht met alu tape.
Firma ( Mauws ) zij dat die vuurvaste dichtingen alleen goed blijven bij vaste verbindingen.
Bij het verschuiven van kachel (zwaar) kan je bijna niet voorkomen dat het eens verkeerd uitloopt.
GR Pol2
Terug naar boven Ga naar beneden
daco
Pelletje
Pelletje
daco


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 07-11-12

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptywo jun 05, 2013 10:10 pm

@ Fleur,
Neen, dat ging niet. Dan moest de kachel teveel naar voor komen en ik wou ook zo recht mogelijk werken.

Groeten,
D
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptywo jun 05, 2013 10:30 pm

daco schreef :Situatie rookkanaal: kachel, verlengstukje (25cm), T-stuk en dan omhoog....bericht 1

daco ;2 x 45° is ook maar 25 cm.....en je hebt geen horizontale buis wat nog een voordeel is.

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
daco
Pelletje
Pelletje
daco


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 07-11-12

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptywo jun 05, 2013 11:15 pm

@ Fleur,
Het is maar 15 cm, heb het eens nagemeten. Situatie zou toch dezelfde gebleven zijn denk ik, maar dan bij de onderste bocht van 45 (die moet los want anders kan de kachel niet naar voor).
Het doet er niet toe ook eigenlijk want het is nu zo...

Blijkbaar zijn er toch nog waar iets aan de kacheluitgang gedaan werd ter extra dichting.

Gr,
D
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydo jun 06, 2013 10:13 am

Citaat :
T-stuk kan niet open (staat op de grond en ik kan er niet meer volledig aan ook)
T-stuk uitzuigen moet via voorziening in de kachel, of de kachel verplaatsen.

hoe maak je dan tussendoor het onderste gedeelte van het T-stuk proper, met de stofzuiger geraak je toch nooit tot onderaan..

de installatie is allessinds niet gedaan zoals het hoort, een T-stuk moet steeds toegangkelijk zijn bij een richtingsverandering in de afvoer, zoniet krijg je vroeg of laat problemen..



_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin op vr jun 07, 2013 2:01 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
pol 2
Pelletje
Pelletje
pol 2


Aantal berichten : 35
Registration date : 11-11-10

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydo jun 06, 2013 1:35 pm


Naar mijn bescheiden mening kan je het best met flenzen werken waar de buis gekoppeld wordt.
Dus ergens rookgas kanaal , in 2 delen , flenzen (met bevestigings gaten) erop lassen en dan alles monteren met een afdichting koord er tussen.
Mogelijks is dit ook een oplossing Daco.
Gr Pol2
Terug naar boven Ga naar beneden
daco
Pelletje
Pelletje
daco


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 07-11-12

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydo jun 06, 2013 10:38 pm

@ Erwin,
Eens het meeste wegzuigen kan via de voorziening in de kachel uitgang.
Voor grondig schoon te maken de kachel verplaatsen, dan kan het potje via de ingang schoongemaakt worden. Het is ook maar als bijverwarming voor 's avonds eens, je kan dit niet vergelijken met een kachel die 24/24, 7/7 aan staat. Dus zo snel zal dat potje niet vol zitten. De kachel moet trouwens toch naar voor bij groot onderhoud om de luchtinlaat te kunnen controleren.
Verder is het tot aan het plafond een schouw 'binnen', weggestoken achter een valse wand. Het T-stuk staat dus eigenlijk op de vloer.

Waarschijnlijk stellen de meesten zich gewoon de vraag niet of alle dichtingen wel goed (blijven) zitten.

Gr,
D
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydo jun 06, 2013 10:51 pm

daco schrijft :Waarschijnlijk stellen de meesten zich gewoon de vraag niet of alle dichtingen wel goed (blijven) zitten.


daco, ga je nu echt de installaties van duizenden mensen hier in vraag stellen omdat jou installatie door een prutser is geinstalleerd.

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
daco
Pelletje
Pelletje
daco


Man Aantal berichten : 21
Registration date : 07-11-12

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydo jun 06, 2013 11:04 pm

@ Fleur,
Neen hoor, waar lees je dat? Prutsers of niet, ik geef gewoon aan dat er op die duizenden dichtingen wel nog zullen zijn die niet volledig goed zitten.

Gr,
D
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydo jun 06, 2013 11:28 pm

daco
als je de juiste buizen en de juiste rubbers hebt en je zeept ze in op de juiste manier en je probeert eens van voordien de ene buis op de andere te duwen en als dat lukt zonder dat je echt hard moet duwen dan ben je goed bezig .
als de kachel eruit moet is het beter de beugels te lossen van de opgaande buis bij het terugplaatsen van de kachel.

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: dichting vernieuwen tss kachel en 1e buis?   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptyza jun 15, 2013 7:02 pm

Dag collega's,

Ik heb men kachel nu 2 winters gebruikt,is het echt nodig om de dichtingring te veranderen reeds of kan die nog wel even mee?
Als ik hoor dat bij een nieuwe steken hij  kan verschuiven of niet goed zitten kan ik misschien best nog jaar wachten?

Trouwens wat als zo'n ring niet goedzit of versleten is,krijg je dan rook in je living of is er gevaar?
Ik zie dat men ring de laatste van de 3 rubbers wat weg is en her en der beetje vering platter is om het zo te zeggen.
Aja nog dit koop je zo' ring in doe het zelf zaak of naar avantis best?

groeten spillie
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptyza jun 15, 2013 9:17 pm

als je twijfelt kontakteer de installateur, de rookgasafvoer hoort lekdicht te zijn anders kan er rook/CO binnenkomen!
best eerst de nieuwe ring erin zetten en de binnenkant inzepen met vloeibare afwaszeep voordat je de buis over de kachel uitgang schuift.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
forma
Pelletje
Pelletje
forma


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 56
Registration date : 12-12-12

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: rook lucht in de woonkamer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptyvr sep 13, 2013 8:52 pm

hallo allemaal,ik heb een afvoer van 80 cm  doorsnee met rubbber afsluiting moet die elk jaar vervangen worden iemand ervaring mee gr rob kampvuur
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptyvr sep 13, 2013 8:58 pm

als je rook binnenkrijgt en het komt vanlangs de dichting, kan het ook zijn dat de dichting niet op de juiste plaats zit...heb je soms de buizen uit mekaar gehad onlangs?

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
forma
Pelletje
Pelletje
forma


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 56
Registration date : 12-12-12

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptyza sep 14, 2013 9:02 am

ja dat klopt voor een schoonmaak beurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptyza sep 14, 2013 9:05 am

Nieuwe ringen plaatsen, monteren met een beetje afwasmiddel en klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
forma
Pelletje
Pelletje
forma


Man Aantal berichten : 21
Leeftijd : 56
Registration date : 12-12-12

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptyza sep 14, 2013 9:11 am

bedankt maar weer
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: dichtingen afvoerbuizen   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydi feb 16, 2016 4:56 pm

Vandaag nog ew willen checken hoeveel as er in mn potje lag,en had al ondervonden dat ik de stukken héél moeilijk van elkaar(en aan elkaar) krijg.

Ietsje te hevig gedraaid dus en mn dichting is beschadigd,had trouwens altijd moeite om de buizen over elkaar te schuiven zonder dat de dichting verschuift..... Zou een standaar dichting hier ook op passen? Inox buizen zijn wss iets makkelijker hanteerbaar dan staal...?

Grtzzzz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
vinnus1
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
vinnus1


Man Aantal berichten : 410
Leeftijd : 69
Registration date : 10-11-10

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydi feb 16, 2016 5:29 pm

Er zijn wel verschillende maten in de siliconen ringen je heht zeer brede en minder brede en ronde en dan zijn er zwarte en rode,maar ik had er 20 van iedere smalle en brede gekocht bij den hollander in Zoersel voor 1€/stuk maar die zijn geen kl... waard als je wil kan je ze allemaal krijgen.Ik denk dat die ooit gediend hebben voor over het brood te schuiven.

_________________
Harman Accentra
Nestor Martin
COMBULUX
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydi feb 16, 2016 7:25 pm

@pedro: dichtingen van 8cm heeft elke verkoper liggen, maar hij moet ze natuurlijk willen verkopen.
bij hubo en gamma heb ik ze onlangs ook zien liggen.
voor je de dop weer erop schuift een beetje zeepsop met de vinger aan de dichting doen.

ik begrijp uw bericht niet zo goed, maar kan aan mij liggen...
moet je de buizen dan uit mekaar halen om de dop van het T-stuk af te krijgen?

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydi feb 16, 2016 9:43 pm

Erwin,

de dichtingen zitten als het ware gewoon los in de buis,en de buizen spannen een beetje. Dus wnr ik ze over elkaar schuif durft de dichting zich wel es verplaatsen. Nu, de dop van het T-stuk,die heeft wss ergens een duw gekregen en is niet meer 100% rond,dus ik heb alle buizen moeten demonteren(behalve de lange buis van 2m) om het deksel eraf te kunnen krijgen. de dichting was natuurlijk naar de vaantjes..... Nu,al de overige dichtingen ingewreven met vaseline en ze schuiven veel makkelijker over/in elkaar. morgen es zoeken naar een dichting die past

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Emptydi feb 16, 2016 10:37 pm

een dichting zit normaal in een uitsparing in de buis, buitenkant is daar een verdikking.
die uitsparing dient om de dichting op zijn plaats te houden.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

doe er niet teveel vaseline aan, ik heb ook ooit die fout gemaakt.
als dat achter de dichting geraakt dan gaat ze pas verschuiven.
gewoon wat zeepsop of bruine zeep en een beetje draaien terwijl je inschuift.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dichting rookgasafvoer   Dichting rookgasafvoer - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dichting rookgasafvoer
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» dichting MCZ
» dichting thermorossi 1000
» rpm rookafvoer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Installatie en onderhoud-
Ga naar: