van krusty di sep 10, 2013 11:58 pm
Als ik het goed begrijp is de kachel gekocht in makro en zelfgeplaatst met de brute pech een gat geboord te hebben op een plaats waar geen schouw zat maar een gesloten holle ruimte!
Later is er een technieker geweest voor de opstart die dit niet gemerkt heeft, en nadien is de kachel dan korrekt aangesloten door u in de schouw.
Als ze echt goed brand NU volgens U dan hoeft U niks te doen.
Makro moet op uw aanvraag een afspraak regelen, als die technieker komt doe uw ogen goed open want je hebt een code nodig, ik zou het de eerste keer hem laten doen , want een leek kan verkeerd doen, dus opletten daarmee.
Eigenlijk moet elk jaar , liefst tijdends de zomer (kalme periode) het groot onderhoud gedaan worden
Wie het doet is van geen belang als het maar gedaan is,maar de eerste keer of in garantie laat de technieker het doen en open goed je ogen, stelen met je ogen noemen wij dat!!
In januari gekocht met lange winter en terug een winter in zicht , ik zou maar meteen een groot onderhoud aanvragen ook om ergens in maart volgend jaar terug niet te moeten bellen alleen voor onderhoud , dus nu alles samen onderhoud en afstelling eventueel bijwerken.
Vergeet niet er is een wachtlijst !!!!
Er zal wel bij deze firma meer dan 1 technieker zijn, waarschijnlijk krijg je wel een andere persoon .