Luchtventilator flexa Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 17 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Luchtventilator flexa I_vote_lcapLuchtventilator flexa I_voting_barLuchtventilator flexa I_vote_rcap 
steven
Luchtventilator flexa I_vote_lcapLuchtventilator flexa I_voting_barLuchtventilator flexa I_vote_rcap 
pedro
Luchtventilator flexa I_vote_lcapLuchtventilator flexa I_voting_barLuchtventilator flexa I_vote_rcap 
krusty
Luchtventilator flexa I_vote_lcapLuchtventilator flexa I_voting_barLuchtventilator flexa I_vote_rcap 
Fleur
Luchtventilator flexa I_vote_lcapLuchtventilator flexa I_voting_barLuchtventilator flexa I_vote_rcap 
ss
Luchtventilator flexa I_vote_lcapLuchtventilator flexa I_voting_barLuchtventilator flexa I_vote_rcap 
jeanhup
Luchtventilator flexa I_vote_lcapLuchtventilator flexa I_voting_barLuchtventilator flexa I_vote_rcap 
Philip
Luchtventilator flexa I_vote_lcapLuchtventilator flexa I_voting_barLuchtventilator flexa I_vote_rcap 
Annejanne
Luchtventilator flexa I_vote_lcapLuchtventilator flexa I_voting_barLuchtventilator flexa I_vote_rcap 
Maryline
Luchtventilator flexa I_vote_lcapLuchtventilator flexa I_voting_barLuchtventilator flexa I_vote_rcap 

 

 Luchtventilator flexa

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Luchtventilator flexa Empty
BerichtOnderwerp: Luchtventilator flexa   Luchtventilator flexa Emptyza sep 14, 2013 1:18 pm

Hallo allemaal ik heb meteen een vraag
Mijn edilkamin flexa heeft een luchtventilator maar die draait niet constant, moet deze niet blijven draaien?
Volgens mij draaide hij wel in het begin toen ik hem net had.
De ventilator werkt wel, heb hem getest door rechtstreeks aan de spanning te zetten en toen draaide hij
Gr. Romke
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Luchtventilator flexa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchtventilator flexa   Luchtventilator flexa Emptyza sep 14, 2013 4:08 pm

lijkt me niet zoals het hoort, luchtventilator zorgt namelijk deels voor voldoende afkoeling van de kachel.gebeurt dat uitvallen onregelmatig?

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin op za sep 14, 2013 4:17 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Luchtventilator flexa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchtventilator flexa   Luchtventilator flexa Emptyza sep 14, 2013 4:12 pm

Hè Erwin
Als ik de kachel opstart gaat hij niet meteen lopen
Als ik met de graden draai gaat hij soms spontaan aan en dan weer uit
Kan het zijn dat er een voeler in zit die de graden voelt en hem stuurt
Nu op dit moment gaat hij aan en dan weer uit
Romke


Laatst aangepast door Flexa op za sep 14, 2013 4:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Luchtventilator flexa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchtventilator flexa   Luchtventilator flexa Emptyza sep 14, 2013 4:20 pm

Z.s.m. contact opnemen met je installateur en de kachel niet op een te hoog vermogen laten branden i.v.m. afkoeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Luchtventilator flexa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchtventilator flexa   Luchtventilator flexa Emptyza sep 14, 2013 5:36 pm

Mijn ventilator draait nu mooi door
Alleen de kamertemp is vrij hoog 24 graden
Denk dat hij niet lager kan
Staat nu op Manuel en op p1
Kan ik de temp nog ergens aanpassen?
Gr. Romke
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Luchtventilator flexa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchtventilator flexa   Luchtventilator flexa Emptyza sep 14, 2013 5:47 pm

Met deze buitentemperaturen volkomen normaal, de minimum warmte opbrengst van de kachel is groter dan het warmteverlies van je huis.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Luchtventilator flexa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchtventilator flexa   Luchtventilator flexa Emptyzo sep 15, 2013 12:37 am

Hallo mede forum lezers
Ik ben er achter de edilkamin flexa heeft een temperatuurgevoelige luchtventilator als de kachel heter is gaat de fan draaien en als de vlam afneemt en ook de temp. Dan slaat de fan weer af tot de temp weer bereikt wordt dan slaat hij weer aan kortom de flexa is beter dan verwacht
Gr. Snits


Laatst aangepast door Flexa op zo sep 15, 2013 12:59 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Luchtventilator flexa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchtventilator flexa   Luchtventilator flexa Emptyzo sep 15, 2013 12:57 am

probleem opgelost, bedankt voor de feedback...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Luchtventilator flexa Empty
BerichtOnderwerp: Re: Luchtventilator flexa   Luchtventilator flexa Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Luchtventilator flexa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe FLEXA maar nog enkele vragen.
» Flexa ruimteventilator
» flexa geeft teveel warmte

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: