Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 14 gasten

Flamingo


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Huis Jacobs, Buggenhout (9255)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Huis Jacobs, Buggenhout (9255) Empty Huis Jacobs, Buggenhout (9255)

    Bericht van steven zo jan 25, 2009 11:32 am

    Adres: Kalkenstraat 116A
    Merken: Saey, Palazzetti

    T: 052/332180
    Email:
    Website:


    Laatst aangepast door Steven op ma okt 19, 2009 8:58 pm; in totaal 1 keer bewerkt


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Huis Jacobs, Buggenhout (9255) Empty Re: Huis Jacobs, Buggenhout (9255)

    Bericht van Gast ma okt 19, 2009 8:50 pm

    en palazzetti

    grtz
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Huis Jacobs, Buggenhout (9255) Empty Re: Huis Jacobs, Buggenhout (9255)

    Bericht van steven ma okt 19, 2009 8:57 pm

    de koeke,

    bedankt voor de info.

    Ik pas het aan.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Huis Jacobs, Buggenhout (9255) Empty iemand ervaring met technieker palazzetti van huis Jacobs in Buggenhout ?

    Bericht van Gast di jan 12, 2010 9:49 am

    Hallo,

    We zouden onze palazzetti kachel eens volledig op punt willen laten stellen door een technieker die vertrouwd is met Palazzetti.

    Huis Jacobs uit Buggenhout is de dichtste winkel voor ons die Palazzetti verkoopt; heeft iemand goede ervaringen hiermee ?

    TAlvast bedankt voor jullie reacties !

    Grz, Inge
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Huis Jacobs, Buggenhout (9255) Empty Re: Huis Jacobs, Buggenhout (9255)

    Bericht van Gast di feb 09, 2010 8:07 pm

    Hallo Inge,

    Ik heb ook een palazzetti pelletkachel van huis Jabobs uit Buggenhout. Zeer betrouwbare mensen, goede onderhoud van kachel en schouw. En vooral propere werkers.
    Groetjes Ann
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Huis Jacobs, Buggenhout (9255) Empty Re: Huis Jacobs, Buggenhout (9255)

    Bericht van Gast wo feb 10, 2010 7:59 pm

    Dankjewel voor je antwoordje, Ann! We hebben al wat negatieve ervaringen gehad en waren op zoek naar betrouwbare techniekers voor palazzetti in onze buurt. Zijn ze ook wat prijselijk ? Hoeveel betalen jullie gemiddeld voor een jaarlijkse onderhoudsbeurt als ik mag vragen ? En zijn jullie tevreden over jullie Palazzetti?

    grz, Inge
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Huis Jacobs, Buggenhout (9255) Empty Re: Huis Jacobs, Buggenhout (9255)

    Bericht van Gast wo feb 10, 2010 9:06 pm

    Beste,Heb mijn kachel maar van mei vorig jaar, maar mijn vroegere gaskachel kwam ook van daar en hij deed ook het onderhoud daarvan. Hiervoor betaalde ik toen 35 euro, een pelletkachel zal iets meer zijn denk ik. De baas zelf plaatst de pelletkachel en heeft heel goede uitleg. Ieder jaar komt hij de schouw en kachel kuisen en eventueel bijstellen. Hij had wel gezegd dat als je dit buiten het seizoen laat doen, voor de grote vakantie, dat het dan minder kost. Verder ben ik heel tevreden over mijn kachel, ik heb niets anders van verwarming. Dus de kachel springt 's morgens op om 5uur en om 12u 'snachts slaat hij af. Ik verbruik 1 zak per dag. En dan is het 24 gr., groetjes Ann
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Huis Jacobs, Buggenhout (9255) Empty Re: Huis Jacobs, Buggenhout (9255)

    Bericht van Gast do feb 11, 2010 8:41 am

    Dankjewel Ann, je hebt al mijn twijfels weggenomen Smile
    Wij hebben ook niks anders qua verwarming dan onze pelletkachel, we wonen wel in een woning waar alles open is, ook naar boven toe (vroeger ook badkamer, maar daar hebben we nu een deur laten plaatsen); bij ons slaat hij aan om 5u tot half 9 en dan van 3u tot half 12; in de kou (zoals nu) gebruiken we toch gemakkelijk anderhalve zak per dag; 24 graden is het bij ons bij deze kou nooit, eerder 22graden denk ik, de kachel is 11kw en zou geloof ik tot 190m2 moeten kunnen verwarmen; de ruimte die wij moeten verwarmen is ongeveer van die grootte; het is een oud huis dat volledig gerenoveerd maar hier en daar zijn er toch wel nog tochtgaten; onze kachel heeft met de eerste koude (begin december) wel wat problemen gehad (foutmeldingen, aanstekingskaars die vervangen moest worden)maar we zijn zeer dankbaar en blij dat hij nu op en top werkt Smile

    Grz, Inge

    Gesponsorde inhoud


    Huis Jacobs, Buggenhout (9255) Empty Re: Huis Jacobs, Buggenhout (9255)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 19, 2024 5:37 pm