Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem

    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  Empty pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem

    Bericht van Gast wo okt 19, 2011 7:00 am

    hallo, kan er mij iemand vertellen hoe ik de pellet toevoer van een MCZ vivo 80 kan verhogen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  Empty Re: pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem

    Bericht van Gast wo okt 19, 2011 5:05 pm

    hey kijk hier eens
    maar denk dat dit gaatje om met een tandestoker in te duwen vervangen is door een knop van jou

    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  ParameterswijzigenpelletaanvoerMCZ
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  Empty Re: pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem

    Bericht van Gast wo okt 19, 2011 5:08 pm

    om u een gedacht te geven als ik mijn musa verander van -1 vermogen naar 0 scheeld dit 10 graden op de warme lucht die uit de kachel komt ,gemeten met een infraroodmeter
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  Empty Mcz Flair kachel - verhogen pellets

    Bericht van Gast ma okt 21, 2013 7:22 pm

    Dag

    Kan iemand mij meedelen hoe ik aan mijn Flair kachel het aantal pellets
    kan verhogen? Momenteel staat deze wat weinig en volgens dat ik vernomen heb zou dit aangepast kunnen worden met +1 OF +2.
    Zo zou ik waarschijnlijk wat meer rendement uit mijn kachel kunnen halen.

    Dank,
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  Empty Re: pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem

    Bericht van Gast ma okt 21, 2013 7:35 pm

    Druk op het noodbedieningskastje 5 sec. op Test, er verschijnt 0. Vervolgens met Reset de keuze uit -3 = -30%, -2 = -20%, -1 = -10%, 0, 1 = +5% en 2 = +10%.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  Empty Re: pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem

    Bericht van Gast ma okt 21, 2013 8:35 pm

    hartelijke dank voor de spontane reactie.

    Mag ik U nog even vragen waar dit kastje gelegen is?
    Bedoel je het paneel die handmatig kan bediend worden langs de zijkant?
    Waar bevind zich de resetknop, want die vind ik niet.

    Dank
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31403
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  Empty Re: pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem

    Bericht van erwin ma okt 21, 2013 8:37 pm

    noodbedieningskastje zit onderaan aan de linker zijkant van de kachel,
    meer info vind je in de handleiding vanaf pag 36: handleiding flair

    ik vermoed dat de resetknop de verborgen knop is rechts van de testknop, indrukken met een schrijfpen of iets dergelijks...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  Empty Re: pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem

    Bericht van Gast di okt 22, 2013 9:10 pm

    Nu even uittesten wanneer het koud begint te worden.

    Dank aan allen


    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  Empty Re: pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem

    Bericht van Gast wo jan 06, 2016 9:09 am

    met een geplooide paperclip lukt het best ,let op het kan tot 30procent plus maar ook tot 30procent min met dezelfde handelingen , dus klik enkele malen met de paperclip dan kan je u er visueel van vergewissen dat ge juist zijt , let op dit alles moet in de juiste tijdspanne gebeuren of de kachel gaat naar zijn oorspronkelijke display.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31403
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  Empty Re: pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem

    Bericht van erwin di jan 02, 2018 7:05 pm





    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem  Empty Re: pellettoevoer wijzigen bij het MCZ active systeem

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 6:46 pm