Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 52 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 52 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_lcapPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_voting_barPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_lcapPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_voting_barPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_lcapPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_voting_barPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_lcapPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_voting_barPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_lcapPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_voting_barPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_lcapPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_voting_barPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_lcapPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_voting_barPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_lcapPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_voting_barPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_lcapPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_voting_barPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_lcapPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_voting_barPellets - Algemeen gezever - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Pellets - Algemeen gezever

Ga naar beneden 
+41
747driver
pellbox
kempenaar
antonio1980
Luc B
Pcorsa
jeanhup
Toon-Viviana
krijgsheer
rotjer
vinnus1
av8647
kvkkvkkvk
povi1
weske32v
colleken
gertdc
makhila
kitchenman
Luc Melis
grossard.rob
dumo
verhelsttje
trabbart
Peerke
Aeroscopic
Kris 42
alainvanackere
pol 2
Keteltje
jc
ss
steven
erwin
Fleur
nick1
krusty
pedro
spydi
Uthrex
Ikzelf
45 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 5:15 pm

Hoeveel vrachtwagens met elk 24 palletten met elk 66 zakjes van 15 kg. kun je opslaan? Even op de link klikken en bestellen. Pellets worden nog steeds gemaakt van afval van zagerijen en er is nog steeds een overschot.

Anders even zoeken op Firestixx met de zoekfunctie op het forum, is recent een leverancier in België bijgekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 9:00 pm

Pellets van goede kwaliteit en van deftige leveranciers zijn er in overvloed verkrijgbaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
jc
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
jc


Man Aantal berichten : 213
Leeftijd : 55
Registration date : 05-10-10

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 9:03 pm

bioflam is er op verschilende plaatsen niet meer te verkrijgen

_________________
<br>
Terug naar boven Ga naar beneden
Keteltje
Pellet
Pellet
Keteltje


Man Aantal berichten : 55
Registration date : 15-01-12

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptywo jan 09, 2013 10:42 pm

Daarom dat wij onze stock Bioflam dankzij de groepsaankoop in de zomer hebben aangevuld.
Ik heb hier nog altijd een 6-tal paletten liggen.

Dankzij pelletforum
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptydo jan 10, 2013 6:46 pm

Frans Agro in Putte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptydo jan 10, 2013 6:47 pm

Hier bijvoorbeeld maar zelf Googelen mag natuurlijk ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
pol 2
Pelletje
Pelletje
pol 2


Aantal berichten : 35
Registration date : 11-11-10

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptydo jan 10, 2013 7:39 pm

Ik heb alvast enkele bomen geplant.( grapje)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyvr jan 11, 2013 1:27 pm

Beste

Heb net naar onze vaste leverancier gebeld, pellets zoveel je wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyvr jan 11, 2013 1:44 pm

Ingrid,

misschien eerst even voorstellen op het forum? Klikken op de klik hier achter Nieuwe leden in de banner midden boven deze pagina.

M.v.g.,
Dick
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptydi jan 22, 2013 6:24 pm

nie altyd geloven wat "ZE ZEGGEN", zelf proberen en je bevindingen delen, zo heeft iedereen er wat aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
alainvanackere
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
alainvanackere


Man Aantal berichten : 217
Leeftijd : 55
Registration date : 08-05-13

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: welke pellets kopen?    Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptydi mei 14, 2013 3:27 pm

ik heb hier 2 plaatsen nu gevonden in een straal van 5km rond mijn huis voor pellets , maar 2 plaatsen zijn 4 verschillende merken pellets

bvba VM brandhouthandel wevelgem (moorsele) deze prijs gekregen
Baltwood-pellets, din+/en+ certif. 6mm 18MJ/kg: 3,80€/zak afgehaald, 3,70€/zak-1Pallet geleverd.

LT firewood-pellets, din+,6mm, 18MJ/kg: prijs idem

Plospan pellets din+/en+, 19MJ/kg: 4,10€/zak afgehaald, 4€/zak-1Pallet geleverd

Gisteren tigerpellets aan 4 euro geleverd of 3.80 afgehaald  keuze zat Smile

gaat morgen eens die 2 plaatsen bezoeken en paar zakjes kopen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.stafke.be
Gast
Gast
Anonymous



Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyzo jun 02, 2013 7:55 pm

Groepsaankoop is toch zeker ook interessant!
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyzo jun 02, 2013 7:57 pm

Alainvanackere,

zoals Milomac hierboven reeds beaamt,de groepsaankoop is mss nog interessanter voor u. 3,66€ per zak thuisgeleverd!

Grtz;
Pedro

Hoe is het trouwens afgelopen met uw installateur

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
alainvanackere
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
alainvanackere


Man Aantal berichten : 217
Leeftijd : 55
Registration date : 08-05-13

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyzo jun 02, 2013 8:30 pm

Pedro ,


ben er nog niet geweest en van hun hoor ik ook niets. don't wake sleeping dogs Smile

idd die groepsaankoop is wel intersant , 1 probleem wij huren een garage die is hier paar straten verder met een Camion mag je daar niet oprijden en met een Transpallet zal het duwen zijn. maar ben er allesins voor, nog ff denken hoe ik het oplos want ik zit met een beperking van mijn conditie door long problemen.

_________________
Mcz Mercury 8kw sedert 17 april 2017

Domo power + pellets
Olimps
Huismerk pellets
Eco line pellets 3.65 €
ERDA Pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.stafke.be
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyzo jun 02, 2013 8:49 pm

Opletten met die prijzen per zak!!!!Sommige zakken (Plospan o.a.) zijn 14kg en niet 15kg, dus appels en peren vergelijken he jongens!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
alainvanackere
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
alainvanackere


Man Aantal berichten : 217
Leeftijd : 55
Registration date : 08-05-13

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyzo jun 02, 2013 8:53 pm

ik betaal nu 3.90 voor domo pellets hier 300m verder want de kachel brand nog altijd

_________________
Mcz Mercury 8kw sedert 17 april 2017

Domo power + pellets
Olimps
Huismerk pellets
Eco line pellets 3.65 €
ERDA Pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.stafke.be
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyzo jun 02, 2013 8:56 pm

Alain,de leverancier heeft een elektrische transpallet mee,dus ales de baan mooi vlak is EN nie te ver,kan dit perfect lukken Smile

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Kris 42
Pelletje
Pelletje
Kris 42


Man Aantal berichten : 28
Registration date : 21-01-12

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Hoe kiezen met veranderlijke kwaliteit   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyzo jun 09, 2013 12:45 pm

hoi,

sinds 1.5 jaar hebben we nu een pelletkachel en dit jaar wens ik 2 palleten pellets op voorraad te nemen bij mij.
ik heb ondertussen al enkele merken geprobeert zoals Badger, hogramix, maar ook natural energy.
Van die laatste was ik gestart met 40 zakken voord e winter en tijdens de winter nog is 20 gaan bijhalen. Het viel me op dat dit hele andere pellets waren, de tweede reeks gaf zware dennengeur af en branderpotje was ook niet altijd proper na afzetten van de kachel.
hoe kan je dan kiezen om een wintervoorraad op te slagen?

Kris
Terug naar boven Ga naar beneden
Aeroscopic
Starter
Starter
Aeroscopic


Man Aantal berichten : 19
Registration date : 26-02-12

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyzo jun 09, 2013 5:05 pm

Als je op 1.5 jaar al verschillende merken hebt geprobeerd, neem dan het merk dat je het beste beviel tot nu toe en blijf daar even bij?
Anders: de pellets uit de groepsaankoop zijn zeer goed, geen geurtjes en weinig afval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Peerke
Pelletje
Pelletje
Peerke


Man Aantal berichten : 28
Registration date : 03-04-12

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyma jun 10, 2013 8:52 am

Eerst mss wat testzakjes afnemen en dan afhankelijk van de bevinding daarvan wel of niet per pallet kopen...

_________________
Piazzetta P955 / Carto pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
Kris 42
Pelletje
Pelletje
Kris 42


Man Aantal berichten : 28
Registration date : 21-01-12

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyma jun 10, 2013 4:38 pm

hi

bedankt voor jullie reakties maar daar zit het hem nu net.
Als ik vandaag enkele zakjes test en ik bestel binnen 2 weken 2 paletten, dan kan ik een hele andere samenstelling krijgen. Mijn voorbeeld is natural energy, waar bij de 2de levering het brandkorfje dicht koekte.
Ik lees niet veel goeds van agricon, die heb ik nu sinds verleden week maar werken hier wel goed, pfff

Hoe weet je trouwens dat de ene veel warmte geeft tov de andere, als je kachel een bepaalde instelling heeft kan die goed zijn voor korrel x maar niet voor Y.

Zijn er hier experts met advies of is het allemaal beetje flew?

Kris
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyma jun 10, 2013 5:01 pm

als agricon goed brand zonder teveel bijstellingen aan de kachel, en de prijs is aanvaardbaar, blijf er dan bij. een pellet brand nooit overal hetzelfde, geen enkele kachel en schouw is overal immers gelijk...

dat pellets binnen 1 merk anders kunnen zijn, dat is ook normaal, de grondstof is nu eenmaal een natuurprodukt..

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyma jun 10, 2013 6:03 pm

Over de verkrijgbaarheid kan ik me niet uitspreken maar wel over de constante kwaliteit omdat de pellets geperst worden op de procuctielokaties, d.w.z. temidden van de productiebossen in Duitsland. Hier worden de stammen verwerkt tot balken en planken en de perserij staat meestal naast de zagerij en omdat de bomen steeds uit dezelfde bossen komen is de grondstof ook steeds van dezelfde samenstelling.

Enige merken DIN+ pellets; Power Pellets, German Pellets, Firestixx (zeer goed), Woodox, Westerwälder (duur maar goed), Olimp, PEP Energie (minder tevreden over), 1Heiz Holzpellets, BayWa, Celsico, Pellox en PK Pellets.

Als deze merken in je buurt te koop zijn en ze bevallen goed ben je er nagenoeg zeker van dat de kwaliteit constant is, de pellets van nu zijn dezelfde als die van de winter of die van volgend jaar. Alleen de prijs zal variëren en die is in de zomermaanden het gunstigst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ikzelf
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Ikzelf


Man Aantal berichten : 388
Leeftijd : 40
Registration date : 11-09-11

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyma jun 17, 2013 9:51 am

Ik moet mijn wintervoorraad nog in doen, bent aant wachten op interessante promoties...

Wanneer zijn de pellets kwalitatief het beste? Zomer of winter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kris 42
Pelletje
Pelletje
Kris 42


Man Aantal berichten : 28
Registration date : 21-01-12

Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyma jun 17, 2013 6:59 pm

Hey thx allemaal.
ik ga toch voor badger gaan denk ik. Ik weet niete cht war goed mee te doen, maar daar heb ik wel de meest constante kwaliteit gehad. Hogramix was ook niet slecht, maar ja waar doe je nu echt goed mee.
Het voordeel van badger, papieren zakken, maw geen afval.
volgend seizoen ga ik er is enkele proberen die jij voorstelde dicktwist. Nu voor de prijs moet ik het niet doen. ik heb nu een aanbieding liggen voor badger van 4.3 geleverd. Dat vind ik op zich niet slecht.


kris
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Welke pellets?   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Emptyza jun 29, 2013 2:45 pm

Mijn pelletkachel werd zo laat dit jaar geleverd dat ik geen gelegenheid had veel pellets te testen. Maar weldra zal ik er moeten bestellen. Ik woon in Soignies (Henegouwen).
Een aantal mogelijkheden:
1. via een groepsaankoop van Wikiparent bij Piron in Wallonië. 241 €/975 kg. Snel te beslissen en te bestellen.
2. Granulita, vond dat ergens op Internet, het goedkoopst.
3. Badger, hier in de buurt, 274 € per pallet, heb er 2 zakken van gebruikt en vond het niet slecht.
4. Makro, Agricon pellets, goedkoopst tot dusver, maar ze leveren maar vanaf 2 ton en heel veel plaats heb ik niet.
Graag advies?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pellets - Algemeen gezever   Pellets - Algemeen gezever - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pellets - Algemeen gezever
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vervoer, plaatsen, algemeen
» REMY pellets en VALBOVAL pellets, Cuincy (59553)
» Ben je nieuw op het pelletforum, stel je dan hier even kort voor (backup2)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Chit Chat-
Ga naar: