problemen met Seven Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
problemen met Seven I_vote_lcapproblemen met Seven I_voting_barproblemen met Seven I_vote_rcap 
steven
problemen met Seven I_vote_lcapproblemen met Seven I_voting_barproblemen met Seven I_vote_rcap 
pedro
problemen met Seven I_vote_lcapproblemen met Seven I_voting_barproblemen met Seven I_vote_rcap 
krusty
problemen met Seven I_vote_lcapproblemen met Seven I_voting_barproblemen met Seven I_vote_rcap 
Fleur
problemen met Seven I_vote_lcapproblemen met Seven I_voting_barproblemen met Seven I_vote_rcap 
ss
problemen met Seven I_vote_lcapproblemen met Seven I_voting_barproblemen met Seven I_vote_rcap 
jeanhup
problemen met Seven I_vote_lcapproblemen met Seven I_voting_barproblemen met Seven I_vote_rcap 
Philip
problemen met Seven I_vote_lcapproblemen met Seven I_voting_barproblemen met Seven I_vote_rcap 
Annejanne
problemen met Seven I_vote_lcapproblemen met Seven I_voting_barproblemen met Seven I_vote_rcap 
Maryline
problemen met Seven I_vote_lcapproblemen met Seven I_voting_barproblemen met Seven I_vote_rcap 

 

 problemen met Seven

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



problemen met Seven Empty
BerichtOnderwerp: problemen met Seven   problemen met Seven Emptyzo dec 29, 2013 12:24 pm

hallo ik heb een vraag;
heb nu 6 maanden een edilkamin seven.voor kort heb ik er een nieuwe printplaat in gekregen.
de installateur heeft de pellet aanvoer verhoogt, merk nu aan het branden en aan de kachel dat dit niet goed is.
ook blaast de kachel niet meer goed/hard af.

de firma die dit gedaan heeft kwam 3 uur rijden van mij vandaan.dus komt ZEKER niet terug om dit te veranderen.
wat moet ik hier nou mee?? en de winkel in emmen die is failliet.(de allesbrander) mvg muc
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



problemen met Seven Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen met Seven   problemen met Seven Emptyzo dec 29, 2013 12:42 pm

Je zou het eens kunnen proberen bij 't Stokertje, vestiging Reutem. Ligt niet al te ver en zij verkopen o.a. EK.
Als je echt niemand vind, neem dan kontakt met de Benelux invoerder in Dison: link
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



problemen met Seven Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen met Seven   problemen met Seven Emptyzo dec 29, 2013 3:49 pm

dank je dicktwist!! ga morgen bellen!(laat het nog weten hoe het af loopt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



problemen met Seven Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen met Seven   problemen met Seven Emptyzo dec 29, 2013 3:57 pm

Waarom heb je de kachel zo ver weg gekocht terwijl er dealers in de buurt te vinden zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
hktz
Pellet
Pellet
hktz


Man Aantal berichten : 53
Registration date : 28-12-12

problemen met Seven Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen met Seven   problemen met Seven Emptyzo dec 29, 2013 10:39 pm

Ik woon nabij Oosterwolde Fr.
Mijn dealer van de Seven kan je misschien helpen: link.
Is 40 minuten rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



problemen met Seven Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen met Seven   problemen met Seven Emptyma dec 30, 2013 12:44 pm

ik heb de kachel gekocht bij de allesbrander in Emmen.
na 1 week kreeg ik storing H 7 en H 9.
heb toen de allesbrander gebeld , maar omdat de kachel nieuwe was hebben zij hun leverancier gebeld ;
vervolgens hebben die Edilkamin Belgie gebeld, en die een monteur gestuurd uit Limburg.
na dat die bij mij is geweest en een nieuwe printplaat geplaatst heeft, is de allesbrander in Emmen failliet gegaan. en zit ik nu met een bijna nieuwe kachel die niet goed werk.(sorry dat ik het niet goed heb uit gelegd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



problemen met Seven Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen met Seven   problemen met Seven Emptyma dec 30, 2013 12:55 pm

ps net even gebeld met het t`stokertje in Orvelte ( 23 km van mijn huis)
75 euro voorrij kosten,plus 55 euro per uur. moest er toch wel van uit gaan dat de "ze ' ook 1 uur bezig zijn! dat is duur stoken dit jaar!!
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32004
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

problemen met Seven Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen met Seven   problemen met Seven Emptyma dec 30, 2013 1:17 pm

los van deze interventie neem je best kontakt met de benelux invoerder,
met de dringende vraag dat ze je een dealer in de buurt aanwijzen die de garantie en service verder opneemt in de toekomst.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





problemen met Seven Empty
BerichtOnderwerp: Re: problemen met Seven   problemen met Seven Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
problemen met Seven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» problemen met afstandsbediening
» problemen met rossi 70
»  problemen met de lilia plus

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: