Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 22 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+3
Péétje Brik
erwin
Fleur
7 plaatsers

    prijs pellets bij bestelling aan fabriek?


    stef123
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 323
    Registration date : 22-09-12

    prijs pellets bij bestelling aan fabriek? - Pagina 2 Empty Re: prijs pellets bij bestelling aan fabriek?

    Bericht van stef123 do jan 09, 2014 2:36 pm

    Ja Erwin, als je daar koopt zou het kunnen dat ze je geperst papier opsturen ......
    Nee, geef mij maar mijn goeie ouwe getrouwe "pelletboeren" hier in de buurt, dat het nu een kleine winkel is of een keten.

    Misschien kost het iets meer, maar als er iets niet in orde is kun je nog altijd bij deze mensen terecht om je verhaal/klacht te doen. Probeer dat maar eens bij die mannen uit de link hierboven.
    En de service die je krijgt, tja dat mag toch ook betaald worden?
    Luc B
    Luc B
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 172
    Leeftijd : 64
    Registration date : 12-11-13

    prijs pellets bij bestelling aan fabriek? - Pagina 2 Empty Re: prijs pellets bij bestelling aan fabriek?

    Bericht van Luc B do jan 09, 2014 2:57 pm

    Ik heb toch wat jaren internationaal gewerkt en zou zeker geen produkten bestellen die ik niet gezien heb... ze kunnen U om het even wat verkopen. Mogelijks 10 ton ok en 1 ton brol... let toch vooral op, vooral vanuit Oostbloklanden... Die grootkopers (per oplegger of zo) hebben alle materiaal en dergelijke, mogelijks schiet je er nog bij in als je eigen vervoer moet verzorgen of een probleem aan de grens hebt.
    En... rechtstreeks kopen zal niet blijven lukken, als de groothandels hier in België dit te weten komen mag de producent in het land van oorsprong een reeks misérie verwachten...Tegen een "inkoopdienst" van een firma kun je niet tegenop... Ik geloof wel in "samen inkoop", dan sta je wel erg sterk in je schoenen...

    Ik vind ook geen goedkope Badgers, doch voor Xylets kan ik wel helpen om de prijs van 3.98 te halen. (afgehaald in Wvl). Heb ook al gedacht om bvb 10 ton te stockeren, dit kan ik hier, doch ik moet ook zeker zijn dat ik ze dan kwijtraak.
    Ik kan 10 ton stockeren, droog en binnen... Nog 3 zo'n mensen en we hebben een stevige lading.
    Roep maar via PM, doch mijn merk is wel Xylets geworden.
    Let wel: ik wil helpen... ik zie het niet zitten om de groothandels hier voor de voeten te lopen, dit lukt toch niet.


    _________________
    Pasian Coccinela (10 kW) , Edilkamin Moon (11kW), Ecoforest air (13.5 kW), Pasian Supernova (24 kW) 2stuks
    (Pellets: Erda-pellets, Igel pellets)
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31402
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    prijs pellets bij bestelling aan fabriek? - Pagina 2 Empty Re: prijs pellets bij bestelling aan fabriek?

    Bericht van erwin do jan 02, 2020 11:03 pm

    olimp pellets 3.02€ per zak.
    vanuit de fabriek op 1 plaats geleverd per volle camion van 26 palletten.
    totaal bedrag te betalen voor de chauffeur begint te lossen...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    prijs pellets bij bestelling aan fabriek? - Pagina 2 Empty Re: prijs pellets bij bestelling aan fabriek?

    Bericht van Gast vr jan 03, 2020 9:32 am

    Vreemd dat er 26 pal op een vracht zitten. Stelmet laadt enkel 24 pal
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31402
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    prijs pellets bij bestelling aan fabriek? - Pagina 2 Empty Re: prijs pellets bij bestelling aan fabriek?

    Bericht van erwin vr jan 03, 2020 11:21 am

    kunnen er 24 geweest zijn, ik was er niet bij toen de kamion stopte.
    je kunt ze tegenwoordig zelfs via ebay bestellen.
    best een heftruck voorzien of genoeg volk om te lossen want de chauffeur blijft in de cabine zitten...

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4741
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    prijs pellets bij bestelling aan fabriek? - Pagina 2 Empty Re: prijs pellets bij bestelling aan fabriek?

    Bericht van pedro vr jan 03, 2020 11:36 am

    Inderdaad,via Ebay kan het ook...

    Er komt wel wat bij kijken zoals Erwin zegt,plaats om palletten te stockeren,heftruck,wie neemt de verantwoordelijkheid?? want zoals Luc zegt in bericht 27,je ziet nooit op voorhand wat ze leveren...


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    prijs pellets bij bestelling aan fabriek? - Pagina 2 Empty Re: prijs pellets bij bestelling aan fabriek?

    Bericht van Gast vr jan 03, 2020 11:56 am

    Geen prijs te zien
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31402
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    prijs pellets bij bestelling aan fabriek? - Pagina 2 Empty Re: prijs pellets bij bestelling aan fabriek?

    Bericht van erwin vr jan 03, 2020 12:02 pm

    3.02€ was bij iemand die pedro kent bij een samen-aankoop olimp van buren, familie en kennissen...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    prijs pellets bij bestelling aan fabriek? - Pagina 2 Empty Re: prijs pellets bij bestelling aan fabriek?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 4:37 pm