Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 87 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 86 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_lcapEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_voting_barEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
steven
Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_lcapEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_voting_barEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
pedro
Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_lcapEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_voting_barEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
krusty
Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_lcapEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_voting_barEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
Fleur
Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_lcapEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_voting_barEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
ss
Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_lcapEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_voting_barEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
jeanhup
Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_lcapEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_voting_barEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
Philip
Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_lcapEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_voting_barEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
Annejanne
Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_lcapEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_voting_barEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
Maryline
Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_lcapEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_voting_barEigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 Eigenschappen Domo Power+ pellets

Ga naar beneden 
+11
albert
francky
krista
erwin
Block
ZaurusUser
Philip
noizz
stoffel
pedro
steven
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Domopellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptydi feb 16, 2010 4:21 pm

Smile :)Hallo hier ZIMBA,


Ik verwarm met een COLA Orion 9 Kw, verbruik ongeveer 15 kg = 1 zak per dag ogeveer 16 branduren, de kachel wordt s'nachts enkele uren gedoofd. Zijn er mensen die ook met het merk Cola verwarmen?

Verbruik van Domo-pellets bijna 3 ton zonder problemen dus ik gebruik ze verder.


Groeten ZIMBA.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptywo mei 12, 2010 6:47 pm

hier ook ongeveer 1 kg per uur (ecoteck laura)
hebben een 40-tal zakken gehad bij aankoop van de kachel.

bemerkingen:

veel as
veel stof in de zakken
en ruitje ferm vuil bij 2 dagen stoken(kuist wel makkelijk maar toch)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: domo pellets nu Din+   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyza sep 25, 2010 9:19 pm

Ik heb vandaag een zakje gekocht bij DHZ Seyhnaeve http://www.synhaeve.be/pellets.html

Vorig jaar ook een paar keer DOMO's geprobeerd maar ik heb toen regelmatig problemen gehad met de hoeveelheid as en overlopen van het mandje.

Nu zitten ze in een andere verpakking en blijkbaar ondertussen ook gestegen van Din norm naar Din+. De pellets branden nu in ieder geval beter!

Dit zijn trouwens de allereerste zakken die ik ben tegengekomen waar een productiedatum staat opgedrukt (18/06/2010). Ik vind het vreemd dat alle andere merken kunnen verkopen onder een kwaliteitslabel als DIN+ zonder echte traceerbaarheid van de producten.
Een datum printen (of serienummer) is altijd de eerste vereiste voor gelijk welk kwaliteitscontrole-systeem.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyza sep 25, 2010 10:41 pm

welke din+ nummer stond er op de zak?

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Block
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Block


Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09

Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyzo sep 26, 2010 3:05 pm

Bij badger staat er ook een productie of afzakdatum op.

_________________
Premium pellets
26x180 Watt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyzo sep 26, 2010 7:59 pm

Het certificaat nummer is 7A097
Er zijn in ieder geval al véél minder assen dan bij de zakjes die ik vorig jaar heb uitgetest.

vandaag op het werk terug het vochtgehalte gemeten, dit kwam uit op 6,3% wat erg laag is.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyzo sep 26, 2010 8:16 pm

weer een rare historie
op dincerto geven ze aan dat 7A097 toegekend is aan deze firma
http://www.pellet.ee/content_eng.php?nid=2
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyzo sep 26, 2010 9:21 pm

DIN CERTCO Zertifizierung bzw. Registrierung
Logo UAB Graanul Invest

UAB Graanul Invest

Artoju st. 3a

62312 ALYTUS

LITAUEN = NATURKRAFT pellets

Geen Domo pellets dus

Dit is het bedrijf van het Din+ nummer

Klopt iets niet

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyzo sep 26, 2010 9:29 pm

ja steven dat had ik ook gevonden
die link die ik zette was van naturkraft

als die nr en domo op de zak staat dan is het wel heel verdacht

Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyzo sep 26, 2010 9:30 pm

misschien beide zelfde fabriek?

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyzo sep 26, 2010 9:51 pm

ja blijkbaar komt domo van zelfde fabriek
op site van domo staat

Domoflor UAB

en het is allebei lithouwen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptydo sep 30, 2010 2:48 pm

ze verkopen ze de power pellets in de minipri in alveringem die vrouw zij tegen mij tzijn dezelfde als de domo pellets ik geloof er niets van en aan 4.17 per zak gr diego
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptydo sep 30, 2010 3:19 pm

Powerpellets zijn geen Domo Pellets, zie

http://www.power-pellets.de/

Ik vind 4,17 best aan de prijs, ik betaalde € 225,= per pallet dus 3,46 per zak, zijn trouwens prima pellets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptydo sep 30, 2010 3:29 pm

ja de prijs is redelijk vind ik maa dat zijn geen domo zoals ze beweer dat geloof ik nie ze zij zijn nieuwe verpakkingen wel mooie pellets en gen gruis in de zakken
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptydo sep 30, 2010 3:56 pm

er zijn nu ook power+ pellets in omloop, deze zijn zijn wel identiek aan domo, op de zakken staat dinnr van domo 7A097
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyma okt 04, 2010 7:03 pm

veel stof plus opgezwollen pellets in de zak ziet er niet goed uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptywo nov 03, 2010 8:04 pm

ik heb ook 10 zakjes domos gehad bij mijne iris + t valt me wel op dat na 2 uur mijn ruitje al gans zwart is.zou dit aan mijn instellingen liggen of aan die pellets .wat denken jullie spring spring
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptywo nov 03, 2010 8:11 pm

Zorro76 Wink ,

da zal wss wel aan uw instellingen liggen hoor+tfeit da ze nu wss de hele tijd brandt op ecostand.Maar 2uur is wel een beke heel vlug wi!Anders moet je es je kachel kuisen en branden met Cleanfire,kijkn wat het dan geeft!

In eerste instantie mss es pellettoevoer verminderen en luchttoevoer verhogen....

Moest het nie lukn wil ik ook wel es komen kijken wi! tof

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
krista
Pellet
Pellet
krista


Vrouw Aantal berichten : 96
Leeftijd : 54
Registration date : 09-06-09

Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptywo nov 03, 2010 9:09 pm

Ik heb domo ook geprobeerd en ook na enkele uur heel vuile ruit die moeilijk te verwijderen is

groeten

_________________
extraflame irina,clam pelletketel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptywo nov 03, 2010 11:27 pm

krista schreef:
Ik heb domo ook geprobeerd en ook na enkele uur heel vuile ruit die moeilijk te verwijderen is

groeten


hier domo bij de kachel gehad branden goed ruit word ook vuil(duurd wel een aantal uren en staat hier nu op clima control ook ) wel redelijk witte aanslag kuist goed af hier .

wel nog geen andere pellets getest is nog redelijk nieuw hier de kachel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyma nov 08, 2010 9:44 am

windaddict schreef:
Ik heb een paar zakken gekocht bij Avantis.
Spijt mij, maar voor mij nooit geen domo meer !
De pellets waren vochtig en de zakken zitten vol zaagmeel.
Dan liever wood energy van Molecule, beter van kwaliteit en dan nog eens stukken goedkoper !

Nog eventjes aan toevoegen. Ben vanavond thuisgekomen; vuurkorf was aan het overlopen, kachelruit gitzwart en vlammen in alle richtingen. Ik heb nu al vanalles getest met over het algemeen goede tot betere en zéér goede resultaten maar dit (of toch zeker deze lading) is echt ROMMEL ! Evil or Very Mad

Ook domo geprobeerd, en net hetzelfde resultaat: veel stof, vuurkorf loopt over en direkt een zwarte ruit! Ook op gelet dat die pellets veel kleiner zijn dan bv badger. Zorgt dat voor het overlopen van de vuurkorf?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptyma nov 08, 2010 11:43 am

effe een update,

nu toch al een goeie 20 zakken erdoor gebrand!
ruitje komt zwart, zeker na 3 dagen stoken zonder kuisen!
verwijderd relatief goed.
overlopen heb ik niet!
staat op climacontrole en gaat goed. denk dat mijn volgende aankoop terug domo zal worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: wie koopt deze ook power+   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 5:39 pm

wie kent power+ pellets en wat is de prijs ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 5:46 pm

raoul12 schreef:
wie kent power+ pellets en wat is de prijs ?

http://www.flamentnv.be/nl_BE/product/show/id/10
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 6:56 pm

raoul12 schreef:
wie kent power+ pellets en wat is de prijs ?

Ik gebruik ze.
Het zijn dezelfde als domo's.
Enkel ziten ze alleen in een andere verpaking.
Dit komt door een leverancier van kachels hier in west-vlaanderen die denk dat hij enkel het mandaat heeft .
En de rechten heeft opgekocht.. zonder maar een naam te noemen .
Dus staat er op de zaken power +

Ze zijn zeer goed,heb al en paar andere merken geprobeerd en dit zijn het beste.
Prijs per zak 3.60 euro afgehaald forum korting.
Vriendelijke mensen, doen niet moeilijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Emptydi jan 04, 2011 9:15 pm

raoul12 schreef:
wie kent power+ pellets en wat is de prijs ?

hoi
ik gebruik deze ook zeer tevreden van deze pellet
mvg jl
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eigenschappen Domo Power+ pellets   Eigenschappen Domo Power+ pellets - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eigenschappen Domo Power+ pellets
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verkooppunten Domo Power+ pellets
» Eigenschappen German Pellets
» POWER PELLETS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Domo/Power+ pellets-
Ga naar: