weet er iemand wat het kan zijn mijn zibro carmen maakt 1 ratellent geluid
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 56 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 56 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
zibro carmen ratelend geluid
francky- Pelletkachel
- Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10
- Bericht nummer 2
Re: zibro carmen ratelend geluid
Altijd of af ik toe ? ik heb ook een carmen.
Ken hem al goed van buiten en van binnen
Als hij nog eens ratelt moet ge eens u hand op de achterkant van de kachel legen, is het gedaan ? dan is het vibreren van de gava plaat.
Niks om je zorgen over te maken.
Dit kan je snel oplossen , meestal is het kort na de opstart en verdwijnt het .
Ken hem al goed van buiten en van binnen
Als hij nog eens ratelt moet ge eens u hand op de achterkant van de kachel legen, is het gedaan ? dan is het vibreren van de gava plaat.
Niks om je zorgen over te maken.
Dit kan je snel oplossen , meestal is het kort na de opstart en verdwijnt het .
Gast- Gast
- Bericht nummer 3
Re: zibro carmen ratelend geluid
Half januari had ik dat ook. Heb toen kachel proberen te demonteren, linker en rechter zijplaat, om bij de rookgas vent te komen. Lukte niet.
Wel heel goed schoon gezogen en de rookgasafvoer geveegd. Ging toen veel beter.
Gisteren weer zo erg ratelen. Wordt erger met opvoeren van de rookgas snelheid. Vandaag weer alles herhaald.
Ik heb veel stof en zaagmeel in de pellets (6mm pellets, de enige in heel Turkije). Aan Franky; Het ratelen is links boven aan voorzijde te horen.
Ter plaatse van rookgasventilator op zijpaneel gedrukt; op achterkant en andere plaaten helpt ook niet. Lijkt een erge vervuiling in de vent te zijn( as of schoepen of lager). Iedere dag komplete schoonmaak inclusief rookkamer.
Wel heel goed schoon gezogen en de rookgasafvoer geveegd. Ging toen veel beter.
Gisteren weer zo erg ratelen. Wordt erger met opvoeren van de rookgas snelheid. Vandaag weer alles herhaald.
Ik heb veel stof en zaagmeel in de pellets (6mm pellets, de enige in heel Turkije). Aan Franky; Het ratelen is links boven aan voorzijde te horen.
Ter plaatse van rookgasventilator op zijpaneel gedrukt; op achterkant en andere plaaten helpt ook niet. Lijkt een erge vervuiling in de vent te zijn( as of schoepen of lager). Iedere dag komplete schoonmaak inclusief rookkamer.