Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

krusty, povi1


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    okkasie deville armen wil niet starten

    Anonymous
    Gast
    Gast


    okkasie deville armen wil niet starten Empty okkasie deville armen wil niet starten

    Bericht van Gast zo okt 19, 2014 10:33 pm

    Hallo,
    Ik ben Jacques Franken en woonachtig in Idegem/België.
    Ik heb 2 weken geleden een pellet kachel gekocht op een rommelmarkt van het Merk Deville Type : Armen TL.
    Volgens de verkoper is deze kachel 4 jaar geleden bij Makro te Deurne gekocht, de garantie is dus verstreken maar deze zou nooit gebrand hebben.
    Aan de interne vuurreservoir lijkt dat ook wel te kloppen; geen sporen van verbranding die nagenoeg onuitwisbaar zijn.
    Alleen, het ding is defect en wil niet starten.
    Ik heb een vijftal lokale handelaars gecontacteerd, geen één wil mij helpen met de storing wegens moeilijk aan onderdelen geraken van een merk dat ze zelf niet verdelen.  

    Ik zoek dus 2 dingen :
    - Een handleiding voor de genoemde kachel.
    - Een Belgische verdeler van DEVILLE (Franse makelij) indien mogelijk in Oost-Vlaanderen.

    Alvast bedankt op voorhand
    Mvg,
    Jacques Franken
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4394
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    okkasie deville armen wil niet starten Empty Re: okkasie deville armen wil niet starten

    Bericht van krusty zo okt 19, 2014 10:59 pm

    Jacques, de franstalige handleiding staat op deze link.

    de invoerder voor Belgie: Mr Van Nes 0476 353999
    deville verkopers: http://www.deville.fr/en/revendeurs-belgique.html

    leest ook eens alle berichten door over de deville armen: link.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31402
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    okkasie deville armen wil niet starten Empty Re: okkasie deville armen wil niet starten

    Bericht van erwin zo okt 19, 2014 11:55 pm

    Jacques,

    welkom op het forum. uw gsm nr heb ik verwijdert uit uw bericht (geen prive-gegevens op het forum plaatsen).
    uw eerste les: koop nooit een 2dehands pelletkachel zonder hem te zien werken...
    de nederlandse handleiding staat op de volgende link: LINK.

    "het ding is defect en wil niet starten" is nogal vaag, komt er iets op de display?
    als het een technisch probleem betreft neem dan eens kontakt met klusco in viane (www.klusco.be)
    zij doen onderhoud/herstellingen aan elders gekochte kachels van diverse merken en niet eens zover uit uw buurt.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

    Gesponsorde inhoud


    okkasie deville armen wil niet starten Empty Re: okkasie deville armen wil niet starten

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 1:56 pm