Zal nog eens navragen van welke regio.
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 21 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 21 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+6
Fleur
Annejanne
boke
nele
erwin
Stoofbuis
10 plaatsers
kachelverkoper op de markt
Stoofbuis- Starter
- Aantal berichten : 16
Leeftijd : 57
Registration date : 24-06-13
- Bericht nummer 1
kachelverkoper op de markt
Van horen zeggen, vorige week op de markt in Oudenaarde een verkoper aanwezig met pelletkachels van 1100€.
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32455
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10
- Bericht nummer 2
Re: kachelverkoper op de markt
pelletkachels verkopen op de wekelijkse markt?
dat doet me denken aan die deurleurders met hun stofzuigers en bijhorende verkoopspraatjes.
ik hoop allessinds dat die marktverkoper de kachel komt afstellen en repareren als hij eens stuk gaat.
dat doet me denken aan die deurleurders met hun stofzuigers en bijhorende verkoopspraatjes.
ik hoop allessinds dat die marktverkoper de kachel komt afstellen en repareren als hij eens stuk gaat.
Registration date : 15-03-09
- Bericht nummer 3
ja, dat klopt er staat inderdaad soms een verkoper op de markt in Oudenaarde.
Stoofbuis- Starter
- Aantal berichten : 16
Leeftijd : 57
Registration date : 24-06-13
- Bericht nummer 4
Alleen al de prijs van 1100€ in mijn vorig bericht doet mij de wenkbrouwen fronsen!
nele- Pellet
- Aantal berichten : 53
Registration date : 15-03-09
- Bericht nummer 5
ik zal er de volgende keer meer aandacht aan geven, nu enkel brandende kachels gezien, verder niet bij stilgestaan.
boke- Pelletkacheltje
- Aantal berichten : 206
Registration date : 29-10-11
- Bericht nummer 6
Op de markt van Aalst staat er ook een verkoper met pelletkachels
Met een weer zoals vandaag zal hij er niet moeten staan , denk dat ze gewoon wegvliegen .
Ik heb nog niet op t merk gelet maar t zijn precies blikken kachels , zo dun van materiaal .
Heb vorige keer wel een deel van een gesprek tussen verkoper en eventuele koper opgevangen ,
verkoper beloofde drie dagen stoken met 15 kg pellets . Mogelijks was de pelletkachel voorzien voor in een toilet
Jo
Met een weer zoals vandaag zal hij er niet moeten staan , denk dat ze gewoon wegvliegen .
Ik heb nog niet op t merk gelet maar t zijn precies blikken kachels , zo dun van materiaal .
Heb vorige keer wel een deel van een gesprek tussen verkoper en eventuele koper opgevangen ,
verkoper beloofde drie dagen stoken met 15 kg pellets . Mogelijks was de pelletkachel voorzien voor in een toilet
Jo
Annejanne- PELLETKACHEL!
- Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09
- Bericht nummer 7
In Zonhoven op de zondagsmarkt is blijkbaar ook een pelletkachelverkoper.......een gat in de markt
- Aantal berichten : 3130
Registration date : 06-12-11
- Bericht nummer 8
geef mij maar een marktkramer die er kaas van gegeten heeft !!!!
ik ben bang van al die grote show-rooms met mooi geklede verkopers die...........
ik ben bang van al die grote show-rooms met mooi geklede verkopers die...........
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
Registration date : 08-10-14
- Bericht nummer 9
d
Ach de mijne komt ook van de markt, werkt goed, is een beetje te groot voor mijn huizeke
maar, ok is niet het beste merk, maar een thermorossi is best bruikbaar, en naar ik gehoord heb nog niet eens zo slecht.
maar, ok is niet het beste merk, maar een thermorossi is best bruikbaar, en naar ik gehoord heb nog niet eens zo slecht.
Luc Melis- Pellet
- Aantal berichten : 118
Leeftijd : 68
Registration date : 09-10-11
- Bericht nummer 10
Hier in Ninove staat er ook al een aantal weken een met pelletkachels op de markt!
Ik zal er morgen eens op letten wie het juist is ,ik denk dat het iemand is van Sint Pauwels , maar ben het niet zeker
Ik zal er morgen eens op letten wie het juist is ,ik denk dat het iemand is van Sint Pauwels , maar ben het niet zeker
De pan european is ondertussen vervangen door een BMW R1200 GS LC !! [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
pedro- Admin
- Aantal berichten : 4782
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08
- Bericht nummer 11
hm, elite fire (tegelkraker)? ben benieuwd wie het is :-)
op de kerstmarkt (winterland) in hasselt ook pelletkachel te bezichtigen , denk dat het broux kachels is van bree
Luc Melis- Pellet
- Bericht nummer 13
Heb hem vandaag niet gezien in Ninove , misschien staat hij er volgende week terug !
De pan european is ondertussen vervangen door een BMW R1200 GS LC !! [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
erwin- Admin
- Aantal berichten : 32455
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10
- Bericht nummer 14
misschien heeft hij gisteren hier gelezen dat je hem vandaag een bezoekje ging brengen en is niet naar ninove durven komen...
Registration date : 26-12-14
- Bericht nummer 15
Op de markt in Dendermonde stond er ook een pelletkachelverkoper. Was Elite-Fire uit Sint-Pauwels.
We waren erg geïnteresseerd, mooie prijzen, zo'n 1190€, met plaatsing erbij zo het rond de 1500€ komen.
Merk was Extrastove KS65 6,5kw. Te mooi zeker, om een goede pelletkachel te hebben.
Heb hier op het forum al eens rondgeneusd, en over deze verkoper lees ik enkel maar negatieve verhalen.
buiten de markt leurt deze verkoper ook op 2ehands.be met dezelfde kachel in stockverkoop.
extrastove op zich is geen slecht merk, maar laat u aub niet te snel vangen aan uitzonderlijk lage prijzen en mooie verkoopspraat.
We waren erg geïnteresseerd, mooie prijzen, zo'n 1190€, met plaatsing erbij zo het rond de 1500€ komen.
Merk was Extrastove KS65 6,5kw. Te mooi zeker, om een goede pelletkachel te hebben.
Heb hier op het forum al eens rondgeneusd, en over deze verkoper lees ik enkel maar negatieve verhalen.
buiten de markt leurt deze verkoper ook op 2ehands.be met dezelfde kachel in stockverkoop.
extrastove op zich is geen slecht merk, maar laat u aub niet te snel vangen aan uitzonderlijk lage prijzen en mooie verkoopspraat.
Luc Melis- Pellet
- Bericht nummer 16
Ondertussen toch al een paar weken hem niet meer gezien op de markt in Ninove , vandaag ook niet ,
Blijkbaar was het toch die van Sint Pauwels !!
Blijkbaar was het toch die van Sint Pauwels !!
Luc Melis- Pellet
- Bericht nummer 17
Vandaag naar de markt geweest in Ninove Nu stond de pelletkachel verkoper er terug !!
Het is inderdaad Elitefire uit ST Pauwels !
Het is inderdaad Elitefire uit ST Pauwels !