Merken: Artel
T: +31 06-41010863
Email: jrispens@rrtrading.eu
Website: www.rrtrading.eu
Er zijn in totaal 36 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 35 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
petrah schreef: edil kamin iris , wij dachten dat het beter zou zijn in belgie te gaan shoppen omdat daar meer ervaring met de pelletkachel is dan hier , nu krijg ik zoveel vragen over die kachel , van mensen die serieus denken om er een aan te schaffen als ze hem hier zien branden , wij wonen in zo dicht bij de grens , een keer gas geven en we zitten in weelde , dus daar gekocht , maar dat adres geef ik niet aan de mensen door
en dan weet ik net die ene te treffenSteven schreef:Petrah,
Er zit meer dan 1 verkoper in Weelde. Waarschijnlijk zijn ze niet allemaal slecht.
Mvg,
Steven
thijs en joke schreef:ook wij hebben een 8.5 kw evo bij de familie rispens gekocht en zijn ook zeer te
vreden
met veel enthousiasme en uitleg kwamen we er uit wat voor ons de beste kachel was
ook met vragen kan ik altijd bij de fam rispens terecht
een familie bedrijf met een warm hart
thijs en joke
Harmen schreef:Beste kachelaars,
Ook ik ben sinds een half jaar in het bezit van een Artel 8,5 KW pelletkachel. Deze heb ik ook gekocht bij R&R trading in Norg daar dit 7 KM van uit Assen ( nederland ) is. Ik ben ook zeer tevreden over de service en over de kachel. Ook ik heb zeer veel informatie gekregen waar ik erg veel aan had. Ook ben ik een grote fan van dit forum waar ik al veel aan heb gehad. Hulde aan alle leden die de moeite nemen om zich in te zetten voor aspirant kopers. GA ZO DOOR. En R&R trading is een grote aanrader.
Groeten van ook een tevreden klant,
Harmen
WTakke schreef:Hallo,
Heb een artel pelletkachel (6.5kw) ben er erg tevreden mee. Had alleen het probleem dat de firma die hem geleverd had het merk niet meer verkocht ook geen onderdelen. Heb mijn onderdelen toen bij RR Trading besteld en gekregen. RR Trading heeft een prima servies heb contact gezocht via email en de onderdelen besteld ging prima juiste info en uit voorraad leverbaar.
Keep up the good work!
Wouter
turkoois schreef:WTakke schreef:Hallo,
Heb een artel pelletkachel (6.5kw) ben er erg tevreden mee. Had alleen het probleem dat de firma die hem geleverd had het merk niet meer verkocht ook geen onderdelen. Heb mijn onderdelen toen bij RR Trading besteld en gekregen. RR Trading heeft een prima servies heb contact gezocht via email en de onderdelen besteld ging prima juiste info en uit voorraad leverbaar.
Keep up the good work!
Wouter
Wouter,
Sinds wanneer heb je de kachel al?
Groeten,
Chris, (turkoois)
turkoois schreef:Harmen schreef:Beste kachelaars,
Ook ik ben sinds een half jaar in het bezit van een Artel 8,5 KW pelletkachel. Deze heb ik ook gekocht bij R&R trading in Norg daar dit 7 KM van uit Assen ( nederland ) is. Ik ben ook zeer tevreden over de service en over de kachel. Ook ik heb zeer veel informatie gekregen waar ik erg veel aan had. Ook ben ik een grote fan van dit forum waar ik al veel aan heb gehad. Hulde aan alle leden die de moeite nemen om zich in te zetten voor aspirant kopers. GA ZO DOOR. En R&R trading is een grote aanrader.
Groeten van ook een tevreden klant,
Harmen
Harmen,
Welke Artel 8,5 kw heb je? De classic of de Evo?
Groeten,
Chris (turkoois)