Voorstellen en vraag Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 79 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 79 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Voorstellen en vraag I_vote_lcapVoorstellen en vraag I_voting_barVoorstellen en vraag I_vote_rcap 
steven
Voorstellen en vraag I_vote_lcapVoorstellen en vraag I_voting_barVoorstellen en vraag I_vote_rcap 
pedro
Voorstellen en vraag I_vote_lcapVoorstellen en vraag I_voting_barVoorstellen en vraag I_vote_rcap 
krusty
Voorstellen en vraag I_vote_lcapVoorstellen en vraag I_voting_barVoorstellen en vraag I_vote_rcap 
Fleur
Voorstellen en vraag I_vote_lcapVoorstellen en vraag I_voting_barVoorstellen en vraag I_vote_rcap 
ss
Voorstellen en vraag I_vote_lcapVoorstellen en vraag I_voting_barVoorstellen en vraag I_vote_rcap 
jeanhup
Voorstellen en vraag I_vote_lcapVoorstellen en vraag I_voting_barVoorstellen en vraag I_vote_rcap 
Philip
Voorstellen en vraag I_vote_lcapVoorstellen en vraag I_voting_barVoorstellen en vraag I_vote_rcap 
Annejanne
Voorstellen en vraag I_vote_lcapVoorstellen en vraag I_voting_barVoorstellen en vraag I_vote_rcap 
Maryline
Voorstellen en vraag I_vote_lcapVoorstellen en vraag I_voting_barVoorstellen en vraag I_vote_rcap 

 

 Voorstellen en vraag

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Voorstellen en vraag Empty
BerichtOnderwerp: Voorstellen en vraag   Voorstellen en vraag Emptydi okt 13, 2015 7:38 pm

Hallo lezers,

Vanuit het Noord-Hollandse Alkmaar wil ik mij graag voorstellen.
Mijn vrouw en ik hebben in onze hoekwoning met CV installatie afgelopen augustus een MCZ Cute laten plaatsen.
De kachel is een pronkstuk in de woonkamer en brandt de laatste dagen bijna elke avond.
Wij hebben nog niet zoveel ervaring met een pelletkachel maar vinden de warmte en het mooie vuur prachtig in de woonkamer.
Ik merk echter na een paar uur branden dat zowel de achterzijde, en de zijkanten aan de binnenkant een behoorlijke zwarte roetlaag achter blijft. Ook het ruitje heeft een lichte roetaanslag na een paar uur branden.
Met een aszuiger met borstel reinig ik deze aanslag eenvoudig maar vraag mij toch af of dit normaal is.
De vlammen zijn tijdens het branden mooi geel zonder zwarte punten.
Ik gebruik German-Pellets. De rookgas afvoer gaat twee en een halve meter omhoog en daarna met een 45 graden bocht door de muur naar buiten. Buiten steekt de afvoer ongeveer 50 centimeter uit met een windkap. Ook op de windkap is een zwarte roetaanslag zichtbaar.
Graag hoor ik uw mening

Harry Minkjan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Voorstellen en vraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voorstellen en vraag   Voorstellen en vraag Emptydi okt 13, 2015 8:00 pm

Bekend verhaal met German pellets, is hier op het forum ook al meerdere keren genoemd .Heb ze ook geprobeerd, na een paar uur al een bruinige aanslag in de kachel en op de ruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voorstellen en vraag
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even voorstellen en een vraag
» Vraag: inbouwpelletkachel
» nieuw lid met vraag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Welkom-
Ga naar: