wij zijn in het bezit van een harman accentra pellet kachel . Wij hebben deze kachel 2de hands gekocht van iemand die terug op mazout ging verwarmen en geen interesse had in kachel ( Hij had die gekocht in een opwelling) en mijn kachel had mij in de steek gelaten. Deze kachel is 14 maanden oud(datum factuur)
mijn vraag gaat over de aanvoer van de pellets naar de vuurkorf. De aanvoer gebeurd wel op een compleet andere manier maar of ik nu de aanvoer op 3 of 4 of 6 zet zie ik geen verandering .de korf vult zich niet naar behoren en de pellets blijven steeds onderaan branden.
Zijn er hier harman bezitters waar ik een paar vraagjes aan kan stellen of mij een goede harman pelletkachel verkoper kan aanbevelen die de kachel op punt zou willen zetten ook al is die niet bij hen gekocht.
alvast dank
ps voor elke pelletvriend een zalige kerst een vreugdevol nieuwjaar
moememe
mijn vraag gaat over de aanvoer van de pellets naar de vuurkorf. De aanvoer gebeurd wel op een compleet andere manier maar of ik nu de aanvoer op 3 of 4 of 6 zet zie ik geen verandering .de korf vult zich niet naar behoren en de pellets blijven steeds onderaan branden.
Zijn er hier harman bezitters waar ik een paar vraagjes aan kan stellen of mij een goede harman pelletkachel verkoper kan aanbevelen die de kachel op punt zou willen zetten ook al is die niet bij hen gekocht.
alvast dank
ps voor elke pelletvriend een zalige kerst een vreugdevol nieuwjaar
moememe