bediening mcz mercury  Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 62 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 60 gasten

plusche

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
bediening mcz mercury  I_vote_lcapbediening mcz mercury  I_voting_barbediening mcz mercury  I_vote_rcap 
steven
bediening mcz mercury  I_vote_lcapbediening mcz mercury  I_voting_barbediening mcz mercury  I_vote_rcap 
pedro
bediening mcz mercury  I_vote_lcapbediening mcz mercury  I_voting_barbediening mcz mercury  I_vote_rcap 
krusty
bediening mcz mercury  I_vote_lcapbediening mcz mercury  I_voting_barbediening mcz mercury  I_vote_rcap 
Fleur
bediening mcz mercury  I_vote_lcapbediening mcz mercury  I_voting_barbediening mcz mercury  I_vote_rcap 
ss
bediening mcz mercury  I_vote_lcapbediening mcz mercury  I_voting_barbediening mcz mercury  I_vote_rcap 
jeanhup
bediening mcz mercury  I_vote_lcapbediening mcz mercury  I_voting_barbediening mcz mercury  I_vote_rcap 
Philip
bediening mcz mercury  I_vote_lcapbediening mcz mercury  I_voting_barbediening mcz mercury  I_vote_rcap 
Annejanne
bediening mcz mercury  I_vote_lcapbediening mcz mercury  I_voting_barbediening mcz mercury  I_vote_rcap 
Maryline
bediening mcz mercury  I_vote_lcapbediening mcz mercury  I_voting_barbediening mcz mercury  I_vote_rcap 

 

 bediening mcz mercury

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



bediening mcz mercury  Empty
BerichtOnderwerp: bediening mcz mercury    bediening mcz mercury  Emptydo jan 07, 2016 9:54 am

ik kan niet meer naar de menu om mijn klok in te stellen
of uur om het vuur te laten aangaan of uitgaan
kan er iemand helpen
groeten pierke en alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



bediening mcz mercury  Empty
BerichtOnderwerp: Re: bediening mcz mercury    bediening mcz mercury  Emptydo jan 07, 2016 11:43 am

Hey Pierke ; probeer uw mercury eens te bedienen met de afstandsbediening , lukt dit? Dan is het bijna zeker dat de verbindingskabel tussen de display en de print onderbroken zit , dit gebeurd wel meer bij deze kachel , kijkt onder uw deksel van de pellet bak in de hoek ,die kabel moet daar steeds weer meescharnieren en geraakt daardoor onderbroken ( d.i. één of meerdere van de kleine draadjes die erin zitten , op hoop van zegen (deze kabel kost niet zoveel en zal bij fero al klaar liggen in het rek. gr. v. ylliw.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

bediening mcz mercury  Empty
BerichtOnderwerp: Re: bediening mcz mercury    bediening mcz mercury  Emptydo jan 07, 2016 2:14 pm

de kabel eraf halen en draadje per draadje doormeten, dan weet je snel of er een onderbreking is.
bestellen via de kortstbijzijnde mcz dealer, fero levert niet aan partikulieren.
of via onderstaande link.

http://www.pobes.de/product_info.php/info/p1445_round-flat-kabel---4160414.html

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

bediening mcz mercury  Empty
BerichtOnderwerp: Re: bediening mcz mercury    bediening mcz mercury  Emptydo jan 07, 2016 10:16 pm

is idd een teer punt,bij mijn Mcz Saturn had ik ook al opgemerkt dat deze kabel soms klem kwam te zitten. Mss goeie tip:informeer eerst es bij Fero wat de kostprijs is voor zo een kabel(indien dit het probleem is natuurlijk),want sommige MCZ dealers durven de prijs wel es maal 2 of ....maal 3doen

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4481
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

bediening mcz mercury  Empty
BerichtOnderwerp: Re: bediening mcz mercury    bediening mcz mercury  Emptydo jan 07, 2016 10:29 pm

Maar voor de draadjes los te maken van de display is wel een truckje nodig !
Als de opstelling schuin is zoals bij mij!!
Want je kunt zomaar niet met een schroevendraaier aan de vijzen !
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

bediening mcz mercury  Empty
BerichtOnderwerp: Re: bediening mcz mercury    bediening mcz mercury  Emptydo jan 07, 2016 10:44 pm

zijn dat de vijzen die het bedieningspaneel vastzetten in de houder.

http://www.pobes.de/product_info.php/info/p1049_bedienblende-mit-lcd-display---4160388.html

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Stoofbuis
Starter
Starter
Stoofbuis


Man Aantal berichten : 16
Leeftijd : 57
Registration date : 24-06-13

bediening mcz mercury  Empty
BerichtOnderwerp: Re: bediening mcz mercury    bediening mcz mercury  Emptydo jan 07, 2016 11:07 pm

Kabel tss display en printplaat is idd een zwak punt bij de Mercury. Display flikkert bij mij ook al een hele tijd telkens ik het deksel open doe!
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4481
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

bediening mcz mercury  Empty
BerichtOnderwerp: Re: bediening mcz mercury    bediening mcz mercury  Emptyvr jan 08, 2016 12:26 am

Ja dat zijn die 2 vijzen die je zo niet gemakkelijk kunt pakken met schroevendraaier, ik heb ze verleden zomer al eens los gedaan.Want bij mij is het ook aan het flikkeren ....soms !!
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32119
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

bediening mcz mercury  Empty
BerichtOnderwerp: Re: bediening mcz mercury    bediening mcz mercury  Emptyvr jan 08, 2016 1:17 am

flatkabel voor display div. soorten 16 pins , 20 pins of 24 pins: 10,- €
www.inoxbuis.be/onderdelen.html

bij fero zal het minstens het dubbele zijn voor een kabeltje van max. 5€ inkoopprijs...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





bediening mcz mercury  Empty
BerichtOnderwerp: Re: bediening mcz mercury    bediening mcz mercury  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
bediening mcz mercury
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WiFi bediening
» nieuwe bediening edilkamin
» mcz mercury zekering

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: MCZ-
Ga naar: