Avantis, Anzegem (8570) Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 28 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Avantis, Anzegem (8570) I_vote_lcapAvantis, Anzegem (8570) I_voting_barAvantis, Anzegem (8570) I_vote_rcap 
steven
Avantis, Anzegem (8570) I_vote_lcapAvantis, Anzegem (8570) I_voting_barAvantis, Anzegem (8570) I_vote_rcap 
pedro
Avantis, Anzegem (8570) I_vote_lcapAvantis, Anzegem (8570) I_voting_barAvantis, Anzegem (8570) I_vote_rcap 
krusty
Avantis, Anzegem (8570) I_vote_lcapAvantis, Anzegem (8570) I_voting_barAvantis, Anzegem (8570) I_vote_rcap 
Fleur
Avantis, Anzegem (8570) I_vote_lcapAvantis, Anzegem (8570) I_voting_barAvantis, Anzegem (8570) I_vote_rcap 
ss
Avantis, Anzegem (8570) I_vote_lcapAvantis, Anzegem (8570) I_voting_barAvantis, Anzegem (8570) I_vote_rcap 
jeanhup
Avantis, Anzegem (8570) I_vote_lcapAvantis, Anzegem (8570) I_voting_barAvantis, Anzegem (8570) I_vote_rcap 
Philip
Avantis, Anzegem (8570) I_vote_lcapAvantis, Anzegem (8570) I_voting_barAvantis, Anzegem (8570) I_vote_rcap 
Annejanne
Avantis, Anzegem (8570) I_vote_lcapAvantis, Anzegem (8570) I_voting_barAvantis, Anzegem (8570) I_vote_rcap 
Maryline
Avantis, Anzegem (8570) I_vote_lcapAvantis, Anzegem (8570) I_voting_barAvantis, Anzegem (8570) I_vote_rcap 

 

 Avantis, Anzegem (8570)

Ga naar beneden 
+5
Greenhorn
Johnny Derveaux
pellbox
pedro
steven
9 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyma nov 03, 2008 9:27 am

Merken: Ravelli/Ecoteck, Haas & Sohn

Vestigingen: zie [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Centraal telnr: 056/ 77 11 11


Laatst aangepast door Steven op vr maa 18, 2011 5:53 pm; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyza jan 03, 2009 10:21 pm

Staan op de bouwbeurs te Roeselare,midden februari,en zouden bij aankoop van een pelletkachel een pallet pellets gratis geven.
verder geen andere korting

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyzo jan 04, 2009 10:58 am

Ik ben verleden jaar op hun stand geweest in Roeselare. Ze nemen de tijd om met je te praten en geven heel veel uitleg. Wij hebben het toen niet echt over kortingen gehad, maar die mijnheer zei ons wel dat hij altijd eerst bij de klant thuis gaat kijken voor hij een kachel verkoopt. Hij wil er nl. zeker van zijn dat de kachel perfect is voor de te verwarmen ruimte.

Je kunt natuurlijk ook langs gaan in hun toonzaal in de Brugsesteenweg in Roeselare (nabij mamoetcenter).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyvr jan 09, 2009 8:49 am

Wat hierboven geschreven staat klopt.
Ze verkopen niet om te verkopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptydi maa 10, 2009 8:05 am

Eveneens voor Avantis Roeselare en Ecoteck gekozen, misschien niet de goedkoopste maar wel de beste service. Een miskoop is niet mogelijk bij hen. Tevredenheid alom ! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptydi maa 10, 2009 9:07 am

TREG,

Positieve zaken mogen zeker gezegd worden.

Dit bewijst dat er nog genoeg degelijke verkopers van pelletkachels zijn.


MVg,



Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyvr dec 18, 2009 4:02 pm

Heel professionele uitleg gekregen. Voor Pelletketels dien je echter in Tiegem te zijn. In de showroom te Roeselare staan alleen maar pelletkachels.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyvr dec 18, 2009 5:32 pm

klopt. In beide vestigingen krijg je een degelijke uitleg.

Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyvr dec 18, 2009 10:15 pm

Klopt,

ben destijds ook nog geweest in Tiegem,goede uitleg!

ben zelf es goed geholpen geweest in het begin dat ik mn kachel had en probelemn had met mn afstandsbediening...

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Avantis, Varsenare   Avantis, Anzegem (8570) Emptydo sep 29, 2011 6:18 am

Avantis Varsenare,

Nieuwe toonzaal te varsenare,heb ik persoonlijk bezocht...

Mooie ruime toonzaal,veel keuze,zeeer vriendelijk en proffesioneel onthaal.makkelijk te parkeren,parking voor de deur.

Ze weten ook wat ze verkopen je voelt dat.

Ondertussen is de vriendelijke,toffe verkoopster al langs geweest,om te zien hoeveel kw we nodig hebben,de schouw bekeken,uitleg gegeven enzo enzo.

Zaterdag gaan wij terug naar toonzaal om de modellen in het echt te bekijken.(en te kiezen)

Tot nu toe een positief punt voor deze firma.(voorbeeld voor vele andere firma's) flower
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyzo okt 30, 2011 7:16 pm

En al gekocht?

We zijn ook op zoek en gaan daar ook wel eens binnenspringen.
hebben ze daar ook combi hout -pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyma okt 31, 2011 8:45 am

Ja hoor

We hebben er één gevonden bij avantis,ze zijn terplaatse geweest bij ons, met een 8.5kw ging het gaan,we kozen toch voor een RAVELLI type ILARIA10kw.

We zijn zeeer benieuw,ze komen in november deze plaatsen,het is dus afwachten.

Ze hebben daar veel kachels in varsenare,moest ik u zijn zou ik zeker eens langsgaan,dat deed ik ook....

twas infeite puur toeval dat ik via internet op zoek was naar verdelers,kwam terrecht op internett vij de firma "avantis",zeer positieve dingen van gehoord,en ik zag dat er nieuwe toonzaal te varsenare was, dat kwam goed uit,lekker in de buurt.

De mensen zijn zeer vriendelijk en behulpzaam,
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptydi nov 15, 2011 9:20 pm

Wij hebben sedert december 2010 een Ilaria.
Deze is geplaatst via avantis Roeselare.
Bijstand na aankoop is zeer goed en ze weten waarover ze spreken.
Dit is onze tweede pelletkachel en het is zeker
een goede koop geweest.
Het is nu voor het ogenblik 2graden buiten en de kachel verwarmt op de laagste stand
zowel de living als de keuken, totaal 44m2. Door de eco stand is het nu gemiddeld 23graden.
Verbruik de laatste dagen ongeveer 1 zak per 2 dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyma nov 21, 2011 6:49 pm

voila,
installateur van avantis vorige week woensdag geweest,mooi op tijd,corect,alles verliep vlot en snel,momenteel zeer tevreden over deze aankoop*,van 0 tot 10=een dikke9. het is zoals de vriendelijke persoon zei,deze geeft enorm snel warmte af,niet te vergelijken met gelijk ook welke kachel,hout,kolen,cv,gas....nu nog enkel de kachel gewoon worden Smile avantis een aanrader*zeker weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Johnny Derveaux
Pellet
Pellet
Johnny Derveaux


Man Aantal berichten : 194
Leeftijd : 57
Registration date : 03-03-12

Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyza maa 03, 2012 9:54 am

Hallo, ik ben hier nieuw, heb juist het forum gevonden.
ik ben zeer tevreden over Avantis hoor, eerst komen kijken enz...
zeer goede uitleg I.V.B met kuisen enz...
ook pallet korrels gratis gekregen !

werk hier met een
Ecoteck Sara inbouwkachel
Elite
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyza maa 03, 2012 2:16 pm

Hallo Johnny,
welkom hier!

Ik heb dezelfde kachel en gebruik dezelfde pellets Laughing

Heb jij Elite pellets gekregen bij de aankoop van uw kachel?????????????????

Grtz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Johnny Derveaux
Pellet
Pellet
Johnny Derveaux


Man Aantal berichten : 194
Leeftijd : 57
Registration date : 03-03-12

Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptydo maa 08, 2012 6:47 pm

Heb jij Elite pellets gekregen bij de aankoop van uw kachel?????????????????

Grtz

hallo Pedro, ik heb domo pellets gekregen, ik heb een foto willen plaatsen maar lukt me niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyza aug 04, 2012 1:38 pm

hoi heb een pellet kachel gekocht in Varsenare de monica van ravellina Inhoud reservoir: 15 kg Vermogen: 2.5 - 8.5 kW Gewicht: 100 kg Verwarmingsvolume: 170 m³ Verbruik/uur: 0.5 - 1.6 kg/u, na 5 jaar een pelletkachel te hebben gebruikt van Enviro,van zodra in gebruik zal ik de positieve en of eventuele negatieve zaken hier posten.
ps.de verkoopster in Varsenare was zeer vriendelijke en geduldig in haar uit leg alsook de mensen die de kachel kwamen leveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyza aug 04, 2012 4:43 pm

dat klinkt goed. we zijn benieuwd naar je ervaringen.


Mvg,


Steven

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptywo sep 05, 2012 8:08 pm

wij zijn vandaag naar aventis geweest zeer ,goed geholpen en een duidelijk uitleg gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptydo okt 04, 2012 8:37 am

Zoals afgesproken bij de bestelling (in varsenare) ging onze pelletkachel op 4 oktober geleverd worden. Gisteren was het zover vol ongeduld stonden wij te wachten. Een beetje later dan voorspeld( en wachten kan lang duren) was hij daar met onze kachel. deze werd mooi aangesloten en opgestart.
daarna hebben we nog een mooi uitleg gekregen over de verschillende menu's en zelfs een nederlandstalige handleiding.

bij deze kan ik hen dus enkel maar aanraden.
plaatsing Ok
uitleg Ok
ik zou zeggen doe zo verder

wij ondervinden nu al nadeel: we vallen nu terug in slaap in de zetel genietend van onze nieuwe vlam Laughing : kampvuur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyma nov 19, 2012 8:10 pm

zoals ik tegen de meeste mensen zeg die een pelletkachel willen aankopen....ga naar AVANTIS....dat deed ook een collega van mn werk,hehe Smile ...kga alst zo voort gaat eens een een flesje wijn moeten vragen bij avantis ter compensatie van mn mond aan mond reclame,lol

ps=ik ben ECHT ZEEEER TEVREDEN VAN MN AANKOOP*** in de toekomst koop ik zeker nog een 2de kleiner model voor boven. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyza mei 18, 2013 1:56 pm

Een 5-tal weken terug brachten we een bezoek aan Avantis te Roeselare.
Vrij vlug was de knoop doorgehakt, het zou de "Sofia" van Ravelli worden.
Over de uitleg waren we zeer tevreden.Ze weten waarover ze spreken!
Op 3 Mei was de levering en de plaatsing,ook dit was op en top.
Nu 2 weken later ben ik nog altijd in m'n nopjes met onze nieuwe pelletkachel,en heeft Avantis er weer een tevreden klant bij!

Bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyza mei 18, 2013 4:35 pm

Ook wij kunnen dit bevestigen.
Mensen die weten waarmee ze bezig zijn.
Onlangs langs hun showroom gepasseerd, stond vermeld dat ze verhuizen. Ook de Brugsesteenweg maar dan langs de andere kant van het rondpunt, meer naar Gits toe...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Emptyzo mei 19, 2013 8:01 am

Avantis, vestiging Roeselare

ben samen met mijn schoonouders voor hun gaan kijken
goede prof. uitleg, maar veel te druk waardoor hij bijna geen tijd voor ons nam

schoonvader heeft schouw waarop perfect kan worden aangesloten
"ah nee meneer, ge moet een een flexibel plaatsen van 800 euro"

prijzen van de pelletkachels zijn ook niet de goedkoopste

soit, zijn verkopers, het is hun recht
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Avantis, Anzegem (8570) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avantis, Anzegem (8570)   Avantis, Anzegem (8570) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Avantis, Anzegem (8570)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dutry, Vichte (8570)
» Avantis pelletketel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: België verkopers pelletkachels :: West-Vlaanderen-
Ga naar: