Instellen temperatuur  Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 20 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 20 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Instellen temperatuur  I_vote_lcapInstellen temperatuur  I_voting_barInstellen temperatuur  I_vote_rcap 
steven
Instellen temperatuur  I_vote_lcapInstellen temperatuur  I_voting_barInstellen temperatuur  I_vote_rcap 
pedro
Instellen temperatuur  I_vote_lcapInstellen temperatuur  I_voting_barInstellen temperatuur  I_vote_rcap 
krusty
Instellen temperatuur  I_vote_lcapInstellen temperatuur  I_voting_barInstellen temperatuur  I_vote_rcap 
Fleur
Instellen temperatuur  I_vote_lcapInstellen temperatuur  I_voting_barInstellen temperatuur  I_vote_rcap 
ss
Instellen temperatuur  I_vote_lcapInstellen temperatuur  I_voting_barInstellen temperatuur  I_vote_rcap 
jeanhup
Instellen temperatuur  I_vote_lcapInstellen temperatuur  I_voting_barInstellen temperatuur  I_vote_rcap 
Philip
Instellen temperatuur  I_vote_lcapInstellen temperatuur  I_voting_barInstellen temperatuur  I_vote_rcap 
Annejanne
Instellen temperatuur  I_vote_lcapInstellen temperatuur  I_voting_barInstellen temperatuur  I_vote_rcap 
Maryline
Instellen temperatuur  I_vote_lcapInstellen temperatuur  I_voting_barInstellen temperatuur  I_vote_rcap 

 

 Instellen temperatuur

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Instellen temperatuur  Empty
BerichtOnderwerp: Instellen temperatuur    Instellen temperatuur  Emptyzo nov 06, 2016 1:07 pm

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het instellen van de ruimte-temperatuur van de MCZ Boxtherm 70.
Op dit moment blijft de pelletkachel na bereiken van de ingestelde temperatuur gewoon door verwarmen.
Misschien dat ik een instelling over het hoofd zie! Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
marc
Pellet
Pellet
marc


Aantal berichten : 110
Registration date : 21-05-10

Instellen temperatuur  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instellen temperatuur    Instellen temperatuur  Emptyzo nov 06, 2016 7:47 pm

U ziet niets over het hoofd u vraagt vb 20° en als dit bereikt is gaat de kachel verder branden op minimum vermogen als u werkt op temperatuur via u afstandbediening .
Als u wilt dat deze uitgaat moet u lang op de mode knop duwen tot eco staat ipv auto . Dan zal deze na 20 min temp aan te houden uitgaan .
Let wel dat het niet aan / uit /aan /uit wordt dan raad ik u af om op eco te werken indien u geen zeer goed isolerende woning hebt want u zit ook steeds met temperatuur schommeling van ong 3 a 4 graden
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31745
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Instellen temperatuur  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instellen temperatuur    Instellen temperatuur  Emptyzo nov 06, 2016 7:52 pm

Habraken schreef:
Om mijn huis te verwarmen gebruik ik een 85 KW pelletkachel die ik ook bedrijfmatig (inmiddels 8 jr) in gebruik heb, vanuit een 15 ton silo worden de pellets aangevoerd.
Dmv van een leidingsysteem vanuit bedrijfspand wordt de vloerverwarming en de boiler gevoed tbv warmwater. Ik ben zeer tevreden over de werking daarvan.
De MCZ Boxtherm is als sfeerverwarming en backup voor de bedrijfsmatige pelletkachel geplaatst.

op eco stand gaat in de mcz boxtherm nooit veel vuur te zien zijn volgens mij...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
marc
Pellet
Pellet
marc


Aantal berichten : 110
Registration date : 21-05-10

Instellen temperatuur  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instellen temperatuur    Instellen temperatuur  Emptyzo nov 06, 2016 7:59 pm

idd mo da wist ik niet Laughing
als u vloerverwarming u huis op temp houd dan zal deze op eco enkel aanslaan indien u de vloerverwarming afzet of iets meer temp vraagt .
zo kan je u vloerverwarming op 20 of 19 zetten en dan 21 vragen met u boxtherm zal dan niet veel aan en af slaan op eco
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31745
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Instellen temperatuur  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instellen temperatuur    Instellen temperatuur  Emptyzo nov 06, 2016 8:14 pm

bestaat er geen switch die een sms stuurt telkens de kachel opspringt.
als je dan snel naar de kachel loopt kun je nog 5 min van de sfeer genieten. Smile

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Instellen temperatuur  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Instellen temperatuur    Instellen temperatuur  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Instellen temperatuur
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Werking rika ruimtevoeler
» max. temperatuur instellen (edilkamin funny)
» Afstandsbediening MCZ

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: MCZ-
Ga naar: