Hallo, mijn naam is Denise. Sinds dit voorjaar heb ik een mooi oud huisje gekocht, type kluswoning. Hier woon ik met mijn 2 jonge kinderen. Ik heb het geïsoleerd, behalve onder de vloer, dat moet nog, daar is dus veel warmteverlies. Evenals via de deuren hal voor en achter en via een aantal ramen die niet goed aansluiten. Omdat het huisje geen verwarming had heb ik naar alternatieven gezocht. Ik heb sinds de zomer een edilkamin space met kanalisatie naar de eerste etage. De kachel stookt op pellets van het merk agri select.
Ik hoop op het forum oplossingen te vinden voor de vele storingen die de kachel geeft waardoor het regelmatig afzien is in een onverwarmd huis en ik de kachel niet durf aan te laten staan als ik niet thuis ben. De leverancier heeft beloofd een keer te komen, maar weet het geloof ik ook niet.
Ik hoop op het forum oplossingen te vinden voor de vele storingen die de kachel geeft waardoor het regelmatig afzien is in een onverwarmd huis en ik de kachel niet durf aan te laten staan als ik niet thuis ben. De leverancier heeft beloofd een keer te komen, maar weet het geloof ik ook niet.