Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 21 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    nieuw met edilkamin seven

    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuw met edilkamin seven Empty nieuw met edilkamin seven

    Bericht van Gast di jan 31, 2017 3:51 pm

    Hoi mijn naam is pieter
    Sinds drie jaar heb ik een pelletkachel van merk edilkamin seven bevalt prima , deze stook periode wat problemen ik dacht ik laat hem is goed reinigen door de installateur nou dat heb ik geweten,
    Eerst de ventilator die zat niet goed in het rubber waar in hij draait , oké installateur erbij heeft het toch weer goed gekregen , kort daarop code H7 uitdoving door te hoge temperatuur rook,installateur er weer bij heeft hem toen terug gezet naar fabrieksinstellingen , het werd toen toch heet binnen tem op 10 graden en ventilator op 1 , ben toen zelf gaat zoeken een zo kwam ik op pelletsforum terecht
    Hele goede info zeker van Erwin om in het menu van de kachel te , at op off gezet brand nu weer normaal , hartstikke blij bedankt hoor!!!!!!
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31402
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    nieuw met edilkamin seven Empty Re: nieuw met edilkamin seven

    Bericht van erwin di jan 31, 2017 4:16 pm

    welkom hier.
    werd bij het kuisen de hele ruimteventilator dan uit mekaar gehaald, anders kan de trommel toch niet uit de rubber komen.
    draait de ventilator nog wel even hard als vroeger, kan ook reden zijn van de hogere rookgastemperatuur.
    een kachel die 3 jaar goed brandde dan terugzetten naar fabrieksinstellingen is ook maar iets raar.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

      Het is nu do maa 28, 2024 4:44 pm