Ik kan je alvast mijn jaarlijkse besparing mededelen 1410 €
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Er zijn in totaal 47 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 46 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
krusty schreef:Hier kun je zelf uitrekenen hoeveel je zou besparen indien U zich een electrische wagen zou aanschaffen
Ik kan je alvast mijn jaarlijkse besparing mededelen 1410 €
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
ss schreef:Doordenkertje;
Als we massaal electrisch gaan "tanken", waar halen we dan die energie? Van de pelletcentrales? De groene energie kan het niet aan, dat staat vast...Dan toch nucleaire centrales bijbouwen?
Groeten,
ss
erwin123 schreef:ss schreef:Doordenkertje;
Als we massaal electrisch gaan "tanken", waar halen we dan die energie? Van de pelletcentrales? De groene energie kan het niet aan, dat staat vast...Dan toch nucleaire centrales bijbouwen?
Groeten,
ss
ik zag gisteren een reportage over elektrische wagens, werknemers konden deze overdag gratis opladen op hun werk via een installatie op zonnecellen,
Uthrex schreef:ss,
Ge moet de benzineprijs van de jaren 70 is vergelijken met nu. Jaja, politieke zakkenvullerij zeker hé. En dat er nog 50 jaar olie zal zijn, daar ben ik zeker van. Maar tegen welke prijs? Daar gaat het em over. En zeker niet elke centrale is zo vervuilend, je moet het afwegen tegen het grote geheel. Die smeelapperij die de lucht in gaat is peanuts vergeleken met het geen de olie industrie de lucht in stuwt.
En of je gelooft of niet, maar je kan het echt wel oplossen met alternatieve energiebronnen. Elke kw die ik uit de zon zou kunnen halen, moet niet door iets of iemand ander geproduceerd worden.
Maar ja, we leven nu eenmaal in een grote boze wereld. Ieder voor zich, en den bol is toch al naar de klote hé. Waarom nog moeite doen om iets te veranderen, we gaan het toch niet meer meemaken. Djeez, wat een negatief gedachtengoed.
Uthrex (hmm, nooit gedacht dat ik zo groen uit den hoek zou komen)
knoepken schreef:Jongens en meisjes evolueer mee met de tijd.DE TIJD MET PAARD EN HUIFKAR NADERT MET RASSE SCHREDEN ????
Uthrex schreef:ss,
Ge moet de benzineprijs van de jaren 70 is vergelijken met nu. Jaja, politieke zakkenvullerij zeker hé. En dat er nog 50 jaar olie zal zijn, daar ben ik zeker van. Maar tegen welke prijs? Daar gaat het em over. En zeker niet elke centrale is zo vervuilend, je moet het afwegen tegen het grote geheel. Die smeelapperij die de lucht in gaat is peanuts vergeleken met het geen de olie industrie de lucht in stuwt.
En of je gelooft of niet, maar je kan het echt wel oplossen met alternatieve energiebronnen. Elke kw die ik uit de zon zou kunnen halen, moet niet door iets of iemand ander geproduceerd worden.
Maar ja, we leven nu eenmaal in een grote boze wereld. Ieder voor zich, en den bol is toch al naar de klote hé. Waarom nog moeite doen om iets te veranderen, we gaan het toch niet meer meemaken. Djeez, wat een negatief gedachtengoed.
Uthrex (hmm, nooit gedacht dat ik zo groen uit den hoek zou komen)
krusty schreef:Of het nu een brood bakken is of een fiets maken in de fabriek........van het moment dat je produceert , vervuil je !
Maar het maken en later recycleren van o.a. zonnepanelen is tegenwoordig het stokpaardje van de anti-zonnekloppers!