Elektrische wagen - Pagina 7 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 32 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 32 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Elektrische wagen - Pagina 7 I_vote_lcapElektrische wagen - Pagina 7 I_voting_barElektrische wagen - Pagina 7 I_vote_rcap 
steven
Elektrische wagen - Pagina 7 I_vote_lcapElektrische wagen - Pagina 7 I_voting_barElektrische wagen - Pagina 7 I_vote_rcap 
pedro
Elektrische wagen - Pagina 7 I_vote_lcapElektrische wagen - Pagina 7 I_voting_barElektrische wagen - Pagina 7 I_vote_rcap 
krusty
Elektrische wagen - Pagina 7 I_vote_lcapElektrische wagen - Pagina 7 I_voting_barElektrische wagen - Pagina 7 I_vote_rcap 
Fleur
Elektrische wagen - Pagina 7 I_vote_lcapElektrische wagen - Pagina 7 I_voting_barElektrische wagen - Pagina 7 I_vote_rcap 
ss
Elektrische wagen - Pagina 7 I_vote_lcapElektrische wagen - Pagina 7 I_voting_barElektrische wagen - Pagina 7 I_vote_rcap 
jeanhup
Elektrische wagen - Pagina 7 I_vote_lcapElektrische wagen - Pagina 7 I_voting_barElektrische wagen - Pagina 7 I_vote_rcap 
Philip
Elektrische wagen - Pagina 7 I_vote_lcapElektrische wagen - Pagina 7 I_voting_barElektrische wagen - Pagina 7 I_vote_rcap 
Annejanne
Elektrische wagen - Pagina 7 I_vote_lcapElektrische wagen - Pagina 7 I_voting_barElektrische wagen - Pagina 7 I_vote_rcap 
Maryline
Elektrische wagen - Pagina 7 I_vote_lcapElektrische wagen - Pagina 7 I_voting_barElektrische wagen - Pagina 7 I_vote_rcap 

 

 Elektrische wagen

Ga naar beneden 
+32
Maryline
mindset24
Guess who
ponneke
bertus
XTZ99.25MKII
piet
stalle
Soul
Johnny Derveaux
evert.clonen
erwin
Fleur
Bompa
krusty
Luc B
Groene Ridder
willy1100
grossard.rob
atlasgust
flair
player
john-159
francky
nick1
Jef
turkoois
Block
Philip
knoepken
Uthrex
ss
36 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
AuteurBericht
atlasgust
Pellet
Pellet



Aantal berichten : 100
Registration date : 01-01-09

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 6:28 pm

pallette,
Ik vrees dat je de nagel op de kop slaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 6:34 pm

checkmate
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 6:55 pm

Ik ben energie bewust!!!! .....ik scheer me met een apparaat dat door zonneenergie geladen wordt....jammer dat ik steeds struikel over mijn baard als ik weg ben naar het toestel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyzo jan 22, 2012 9:29 pm

stom toch een windmolen in je tuin mag niet maar voor zonnepaneel krijg je een groenestroombonus .
vraag maar aan motowinkel euromotors in borsbeek die heeft een windmolen staan MAAR die mag geen stroom opwekken is enkel als reklame toegelaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyma jan 23, 2012 7:44 am

@rakkercbr, rij geregld langs de motorzaak in borsbeek maar ging er altijd vanuit dat deze piloon vergund was. Inderdaad is dit dan een staaltje van politieke moedwil. Mss kan de zaakvoerder eens informeren bij de groten, dan noem ik Suez zelf. Zij bepalen boven de belgische politiek het energie beleid of heb ik het mis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Block
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Block


Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyma jan 23, 2012 4:05 pm

Je hebt in Brecht zelf een voorbeeld van hoe moeilijk het is om een privé windmolen te zetten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Premium pellets
26x180 Watt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyma jan 23, 2012 6:00 pm

mijn schoonbroer rijdt op lpg en die lacht met iedereen , hij rijdt in een bmw 520i , als hij aan de pomp 60 liter tank kost hem dat net geen 40 euro (0.59 cent) als ik tank (diesel) ben ik ong 90 euro kwijt dat is meer dan het dubbele , maar ja dat gaan de heren in brussel zeker niet promoten daar zijn de accijnzen bijna niks op , denk dat dat op het moment de beste koop is op het moment , en milieuvriendelijk, vindt het toch raar enkele jaren geleden moedigde ze de mensen aan over te stappen op aardgas omdat het milieuvriendelijk was , waarom doen ze dan dat ook niet voor wagens ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyma jan 23, 2012 6:00 pm

Dat is juist, garage van dijck heeft heel wat problemen (lees tegenkanting) ondervonden om zijn windmolen op het net te krijgen. En juist dat Van Mechelen het lint kwam doorknippen vond ik helemaal top. Net hij die mss op de loonlijst staat van Electrabrol dierf zich vertonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyma jan 23, 2012 6:09 pm

@Joske+, weetje dat men uit varkensstront gas kan halen. Al meer dan 25 jaar zijn gasinstalaties in wagens een feit, waarom word hier geen aandacht aan besteed. De reden natuurlijk is zoals je zegt zijn de minimale accijnzen die kunnen aangerekend worden. Natuurlijk heeft de petroliumindustrie hier ook deel in te zeggen. Zij bepalen voor een stuk mee door een lobbymachine te hanteren die niet zelfs maar helemaal in de politiek zijn mannetjes heeft. Als zeer rijke arabier moet (kan) je toch zorgen dat je product hoog op de markt blijft scoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza jan 28, 2012 10:39 pm

De elektrische auto's dienen gewoon om de gemiddelde CO2 uitstoot van autoconstructeurs naar beneden te halen. Om een gemiddelde CO2 uitstoot van bv. 130 g/km (voor de hele vloot) te halen zal een elektrische auto een tot vijfmaal gunstiger effect hebben dan een "gewone" auto.
Nu is er al Euro6, wat binnen enkele jaren? Mercedes ingenieurs hebben al gezegd dat binnen drie jaar een diesel alleen nog maar door de happy few betaald kan worden. Reden: de normen voor uitlaatzuivering worden zo streng dat er een complete gasfabriek aan de uitlaat moet hangen.
Wedden dat we dan allemaal weer "geadviseerd" worden om benzine te rijden? Of LPG, CNG,...

Pesno
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyzo jan 29, 2012 1:07 am

Ik bekijk het zo. Als ik nu een auto koop is het om er nu mee te rijden. De auto van morgen, koop ik morgen wel.

De dag dat de auto op mijn werk of in het shoppingcenter kan opgeladen worden. Er een degelijk lease systeem van batterijen en de prijs dezelfde is als die van een diesel versie kost, zal ik woon-werk met een electrische wagen met plezier doen.

Heb zelf 3 jaar gestreden om een 914 die omgebouwd was met electrische motor, legaal op de weg te krijgen, wat dus nooit gelukt is. Zo "groen" is de gedachte in België
914 heeft 2 jaar zijn geld er goed uitgereden. (was al ingeschreven als oldtimer voor ombouw)
Nu ford 1,6tdci heb ik 1x per jaar onderhoud aan mijn been, en 140 euro per maand aan diesel. vorige MOEST ik van de garage een nieuwe roetfilter omdat deze verstopt was.+1000 euro.*kuch*

motor ombouw werd niet toegelaten, uitvoer naar duitsland, tuv keuren en terug importeren WAS een optie. Maar dan wil de verzekering geen contract afsluiten omdat het hun systeem niet overweg kan met de gegevens van een elektro motor. origineel had deze een 2.0 100pk motor waardoor het geheel wel redelijk vlot reed (gezien dit kevertechniek is) Deze werd vervangen door een 72volt systeem, waardoor de elektro motor 38pk gaf. ze voelden dat ze hun zak gingen scheuren en heb nergens één sluitende offerte gekregen.
En ja ik was jong, koppig en onverantwoordelijk. Heb 2 jaar met deze wagen woon-werk gedaan (ingeschreven en verzekerd als oldtimer) heb enkel de ombouw nooit doorgegeven.
Auto is verkocht aan een duitser die er wel gewoon mee door de keuring trok, wel aangepaste taks had(geen) en met verzekering (bijna niets) legaal op de openbare weg kon.

ik wacht de eerste documentaire af, waarin aan het licht komt dat we de afgedankte batterijen van de groene wagens, in een of ander godvergeten stuk van de wereld door kinderen, zonder bescherming en zonder respect voor de omgeving worden ontmanteld...

Ik ben pro als het hele plaatje klopt. Daar zijn we nog lang niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyzo sep 15, 2013 10:43 am

Zelfopladende electrische sportwagen  GT111 made in the Philippines

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
mindset24
Pellet
Pellet
mindset24


Man Aantal berichten : 135
Leeftijd : 56
Registration date : 24-10-16

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 6:01 pm

Ik speel al een hele tijd met het idee (en de drang) om een elektrische wagen te kopen. Zijn hier nog mensen die met een EV rijden?
Vandaag een testrit gedaan met een Hyundai Evoniq en ik moet zeggen dat ik helemaal verkocht ben. Momenteel rij ik met een Volkswagen Golf die nog maar 14 maanden oud is maar dat gaat me niet tegen houden denk ik Smile

_________________
Pelletkachel MCZ Musa

PV Installatie
34 x Silikin Poly
PowerOne Aurora PVI-5000

EV's
Tesla Model S
Gazelle Cityzen speed
Riese & Muller Supercharger 2 Vario HS
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:00 pm

Groot gelijk , zeker doen!

Ik heb 2 jaar geleden eens zeer kort bij een aankoop van een electrische renault fluence ZE gestaan , de factuur lag voor mij om te tekenen MAAR die 80 € huur per maand van de battery heeft er mij vanaf gehouden.......en daar heb ik spijt van ....had ik het maar gedaan..

Maar ik blijf met het idee spelen.

Misschien was de wagen TE GROOT , maar moest ik het nu doen dan zou ik de voorkeur geven aan een nissan LEAF (kwestie van gemakkelijk te parkeren want ik heb de indruk dat de parkingplaatsen altijd maar korter worden, misschien denken ze dat met een servostuur ook gemakkelijker gaat om in te parkeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
mindset24
Pellet
Pellet
mindset24


Man Aantal berichten : 135
Leeftijd : 56
Registration date : 24-10-16

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:13 pm

Cho, je zin "ik blijf met het idee spelen"....dat heb ik al lang en ik ben bijna rond met mezelf te overtuigen om de stap te nemen.
Ik zit te twijfelen tussen de Ioniq, de Leaf en model 3 van Tesla. We mogen het draaien en keren zoveel we willen het is de toekomst, daar ben ik stellig van overtuigd.

_________________
Pelletkachel MCZ Musa

PV Installatie
34 x Silikin Poly
PowerOne Aurora PVI-5000

EV's
Tesla Model S
Gazelle Cityzen speed
Riese & Muller Supercharger 2 Vario HS
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:20 pm

ik kan toch niet een Hyundai VELOSTER van 2 jaar oud voor een appel en een ei wegdoen voor nu een electrische te kopen .Dus zal de overgang naar EV nog effe moeten wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
mindset24
Pellet
Pellet
mindset24


Man Aantal berichten : 135
Leeftijd : 56
Registration date : 24-10-16

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:24 pm

Ik heb nu een Volkswagen Golf nieuw gekocht november 2015 Smile Om eerlijk te zijn houd dat me niet tegen.

_________________
Pelletkachel MCZ Musa

PV Installatie
34 x Silikin Poly
PowerOne Aurora PVI-5000

EV's
Tesla Model S
Gazelle Cityzen speed
Riese & Muller Supercharger 2 Vario HS
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:24 pm

eerst een keer zo n wagen huren voor een maand om de voor en nadelen te ondervinden , interressant om te reizen ??

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
mindset24
Pellet
Pellet
mindset24


Man Aantal berichten : 135
Leeftijd : 56
Registration date : 24-10-16

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:29 pm

Reizen doe ik met het vliegtuig en ik huur ter plaatse een wagen...doe ik al jaren zo. Is natuurlijk voor iedereen persoonlijk. Naar zee is geen probleem, daar is de actieradius groot genoeg voor. Als ik naar mezelf kijk dan doe ik nooit meer dan 150 km per dag. Het is in het begin even wennen aan het thuis komen en de wagen aan de stroom hangen...sanderendaags natuurlijk van de stroom halen Smile

_________________
Pelletkachel MCZ Musa

PV Installatie
34 x Silikin Poly
PowerOne Aurora PVI-5000

EV's
Tesla Model S
Gazelle Cityzen speed
Riese & Muller Supercharger 2 Vario HS
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:30 pm

moest ik veranderen is het een van deze

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:36 pm

Voor mij zou dat perfect doenbaar zijn , veel korte afstanden !!
Wie veel de baan op is en lange afstanden doet zou een hybrid misschien al veel beter zijn.
Grote afstanden in Belgie met de auto interesseren mij niet ,daarvoor heb ik mijn libre parcour op de spoorweg!
En nog grotere afstanden op reis naar bijvoorbeeld Berlijn  daarvoor zijn de goedkope vluchten van  Ryan air en consoorten , veel rapper veel veiliger en veel goedkoper !


Laatst aangepast door krusty op za feb 04, 2017 7:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:37 pm

ge kunt altijd een bod doen op de okkasie elektrische tesla van tommelein...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
mindset24
Pellet
Pellet
mindset24


Man Aantal berichten : 135
Leeftijd : 56
Registration date : 24-10-16

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:43 pm

Ja, den Tommelein. Zijnen uitleg is weer geweldig; hij kiest voor de Volvo S90, Volvo een bedrijf dat in Belgie assembleert, weer typisch voor een politieker, hij vergeet alleen te zeggen dat ze zijne in China geassembleerd wordt.
Moest ik geld hebben ik kocht me direct nen Tesla model S Smile

_________________
Pelletkachel MCZ Musa

PV Installatie
34 x Silikin Poly
PowerOne Aurora PVI-5000

EV's
Tesla Model S
Gazelle Cityzen speed
Riese & Muller Supercharger 2 Vario HS
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4434
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:44 pm

Een plug-in hybride zou misschien toch nog het beste zijn voor het gros van de bevolking.
Terug naar boven Ga naar beneden
mindset24
Pellet
Pellet
mindset24


Man Aantal berichten : 135
Leeftijd : 56
Registration date : 24-10-16

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:53 pm

Ja misschien wel, hangt ervan af hoeveel km je doet per dag.

_________________
Pelletkachel MCZ Musa

PV Installatie
34 x Silikin Poly
PowerOne Aurora PVI-5000

EV's
Tesla Model S
Gazelle Cityzen speed
Riese & Muller Supercharger 2 Vario HS
Terug naar boven Ga naar beneden
Fleur
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Fleur


Man Aantal berichten : 3083
Registration date : 06-12-11

Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2017 7:59 pm

je moet eens 2 uur in de file staan met de airco aan............ study

_________________
_________________________________________
HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
_________________________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Elektrische wagen - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Elektrische wagen   Elektrische wagen - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Elektrische wagen
Terug naar boven 
Pagina 7 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Elektrische wagen
» elektrische ijskrabber
» elektrische verwarming vervangen door pelletkachel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Chit Chat-
Ga naar: