Hoi allen , zoals elders reeds geschreven al enige tijd geleden bezitten wij een palazzetti kachel . (Als hoofdverwarming voor living en keuken ) Tijdens de dag wordt deze manueel aan en uit gezet maar s'morgens vroeg start deze op met de timer rond 5 uur . (Vrouwke heeft het graag warm als ze opstaat ) . Nadat de kachel afgezet is en zijn programma heeft afgewerkt verschijn dan de melding " maak vuurkorf leeg " .
Nu heb ik dus geen zin om nog vroeger op te staan om dit dus uit te voeren maar ik begrijp dus niet dat je een timer kan instellen om dan toch de vuurkorf te moeten legen voor opstart !
Let wel , ik heb nog geen probleem ondervonden met de werking van de timer of achtergebleven koek in de vuurkorf. Zijn er hier nog die een timer gebruiken ?
Grtz
Nu heb ik dus geen zin om nog vroeger op te staan om dit dus uit te voeren maar ik begrijp dus niet dat je een timer kan instellen om dan toch de vuurkorf te moeten legen voor opstart !
Let wel , ik heb nog geen probleem ondervonden met de werking van de timer of achtergebleven koek in de vuurkorf. Zijn er hier nog die een timer gebruiken ?
Grtz