van mikelbikel vr dec 29, 2017 11:17 pm
Wow, ik houd mijn vingers gekruist! Sensor gereinigd met borsteltje en daarna met isoprophylic alcool, een produkt dat regelmatig wordt gebruikt voor electronische componenten te reinigen. Je kan je niet inbeelden hoe weinig stof/vuil aanwezig was op deze sensor, spreek over micromillemeter aan stof of vuil! Voorlopig drie uur volle bak gebrand en geen probleem meer, om omver te vallen van de warmte (liever of van de kou) hoop dat het zo blijft! Deze nacht geen nachtmerries meer dat ik op nieuwjaarsdag op mijn dak ga kruipen om mijn schouwflexibel te gaan kuisen!!! Hoop dat het zo verder gaat en ik in de volgende dagen met de feesten de gasten niet in de kou hoef te zetten!
nb: het woord voor staat "Tiny" alles is zo compact in deze kachel, moeilijk bereikbaar, zonder verplaatsen,dat wil ook zeggen dat de rookafvoer moet worden afgekoppeld, je echt wel je rug moet kraken om ergens bij te komen!
Aan u " Erwin" Bij deze bedankt voor de goede tip, moge 2018 je een warm jaar beloven, en nog veel succes met dit forum. En natuurlijk ook aan alle andere pellet/ niet pelletters beste wensen, houdt het WARM!
Bedankt!