Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 33 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 33 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar

    trabbart
    trabbart
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 102
    Registration date : 17-09-12

    piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar Empty piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar

    Bericht van trabbart za jan 13, 2018 10:21 pm

    mijn afstandsbedienings display is haast niet leesbaar, een nieuwe batterij helpt niet, het word blijkbaar slechter met de tijd. het contrast is vaag.
    vooralleer ik ze openschroef wou ik eens horen of dit een bekend probleem is en of er iets aan te doen is.

    piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar Telecomando-lcd-piazzetta-per-stufe-a-pellet


    _________________
    Piazzetta p962
    Edilkamin funny
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31403
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar Empty Re: piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar

    Bericht van erwin za jan 13, 2018 10:42 pm

    als het lcd gedeelte zelf slijtage vertoont zal er weinig aan te doen zijn.
    vraag aan paul de smet of hij geen okkasie liggen heeft van een defecte kachel.
    of anders het nieuwe model bestellen, ik denk dat het oude model zelfs niet meer verkocht wordt...

    http://bieffe-shop.com/ricambi-e-manutenzione/106-telecomando-piazzetta-grf-v10.html


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    avatar
    gaspar1000
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 117
    Leeftijd : 69
    Registration date : 14-02-09

    piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar Empty Re: piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar

    Bericht van gaspar1000 zo jan 14, 2018 1:20 am

    Zeker van dat het nieuwe batterijen zijn dat je erin gestoken hebt?
    XTZ99.25MKII
    XTZ99.25MKII
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 122
    Leeftijd : 55
    Registration date : 18-11-13

    piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar Empty Re: piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar

    Bericht van XTZ99.25MKII zo jan 14, 2018 10:45 am

    Tja, dit type afstandsbediening is het zwakke punt van een Piazzetta. Voor een toch relatief dure kachel, zo’n prulding bijleveren. Het is ook al de tweede van mij en die is ook niet veel soeps meer. Meerdere keren moeten drukken op een toets eer het gaat en hij heeft sinds kort een verkeerde temperatuur.

    @Erwin, zou dit nieuwe type compatibel zijn met alle Piazzetta’s, ook de oudere ( die van mij is intussen 10 jaar)

    Ik heb de vraag twee weken terug gesteld aan Per Sempre, maar ik krijg geen antwoord. Mijn dealer heeft ook nog niet geantwoord, maar ik denk dat deze op skivakantie is voor het ogenblik.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31403
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar Empty Re: piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar

    Bericht van erwin zo jan 14, 2018 11:04 am

    per sempre of de piazzetta dealers zouden daar een korrekt antwoord op moeten kunnen geven.
    of anders eens vragen bij bieffe via shop@bieffecaminetti.it
    ze zullen daar ook wel op de hoogte zijn, en een beetje engels verstaan...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    XTZ99.25MKII
    XTZ99.25MKII
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 122
    Leeftijd : 55
    Registration date : 18-11-13

    piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar Empty Re: piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar

    Bericht van XTZ99.25MKII ma jan 15, 2018 11:32 am

    Vandaag een berichtje gehad van mijn dealer ID-Pellets dat er een nieuwe afstandsbediening klaar ligt. De beste man had er toch al ene besteld voor me. Topservice!

    Gesponsorde inhoud


    piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar Empty Re: piazetta afstandsbediening display haast niet leesbaar

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do maa 28, 2024 9:52 pm