verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 56 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 55 gasten

pepe911

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_lcapverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_voting_barverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
steven
verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_lcapverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_voting_barverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
pedro
verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_lcapverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_voting_barverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
krusty
verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_lcapverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_voting_barverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
Fleur
verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_lcapverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_voting_barverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
ss
verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_lcapverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_voting_barverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
jeanhup
verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_lcapverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_voting_barverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
Philip
verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_lcapverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_voting_barverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
Annejanne
verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_lcapverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_voting_barverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 
Maryline
verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_lcapverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_voting_barverkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 I_vote_rcap 

 

 verkooppunten Clean Fire pellets

Ga naar beneden 
+12
pedro
erwin
Philip
marnic
Uthrex
kempenaar
Block
pascie
Jef
johanvl
niel
steven
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
erwin
Admin



Aantal berichten : 32127
Registration date : 15-02-10

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi okt 19, 2010 3:26 pm

krusty die reclame is pas vanaf morgen

Shocked

http://www.gamma-belgie.be/GAMMA-folder/page.aspx/13
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi okt 19, 2010 3:47 pm

Klasseer die verkoopster dan maar bij de ander shit ( zie plospantopic bericht 36)

Ik had het blaadje ook gezien maar oppervlakkig bekeken en dan classement horizontal.
Je krijgt wekelijks zoveel reklameshit in de bus dat je er na verloop van tijd zelfs niet meer naar kijkt en direct weggooit !
Het systeem schiet dus zijn doel voorbij! en dat kan alleen maar veranderen,verbeteren door reklamedrukwerk niet meer AFTREKBAAR te laten maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi okt 19, 2010 4:09 pm

Voila de zaak is opgelost na een telefoontje met de filiaalhouder

Vanaf morgen dus 3,31 € per zak in de gamma voor de cleanfire pellets........allen daarheen....hahaha..
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydo okt 21, 2010 12:54 pm

Deze morgen ook een vrachtje pellets gaan halen naar Gamma aan bovenstaande prijs nl 3,31E.Nog tot en met maandag is de bon van -21% te gebruiken!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydo okt 21, 2010 5:43 pm

Liggen die pellets dan overal in voorraad bij Gamma? Want in de folder die ik gekregen heb staat dat pellets moeten besteld worden.

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydo okt 21, 2010 6:21 pm

Die zijn NIET altijd op stock in hun vestigingen, ik wou ze al eens proberen en kreeg de opmerking in Gamma Ronse dat ik ze kon hebben op bestelling. Ondertussen heb ik er al wel zien liggen! Maar dan niet gekocht...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydo okt 21, 2010 6:34 pm

Ik ga morgen of zaterdag proberen langs te gaan en ook langs Aveve ga ik kijken, we zien wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydo okt 21, 2010 7:21 pm

sommige gammas hebben er in stock, andere niet.
maar bij bestelling geld ook de 21proc korting
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydo okt 21, 2010 8:22 pm

In Ieper en poperinge hebn ze ze ook op stock.Ik brand er hier nu mee van deze nm,en tot nu toe vind ik ze de beste van degene ik al getest heb,geen stof in de zakn,goeie warmte,en ne goeie prijs!

Grtz

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptyma nov 01, 2010 12:25 pm

Beste prijsbewuste pelletsstokers.
Ik heb laats 20zakken clean fire pellets gekocht bij de gamma in Hasselt aan 1,31€ per zak.
Ik ben er zeer tevreden over de kwaliteit en de prijs is zeer goed.
Ik heb weinig as en geen vuile ruit.
Ik ga deze vaker kopen. als ik ze nog kan vinden.
Ik heb ook pellets van aveve winkels gestookt.
Dit waren erg slechte pellets met veel rook en as.
Girretz pellets heb ik ook gestookt deze gaven bij mij geen klachten.
maar ik vindt ze veel te duur.
Clean fire brandt bij mij het beste,van wat ik tot nu toe heb verstookt.
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptyma nov 01, 2010 1:07 pm

1,31E per zak,moet wss 3,31E zijn Laughing

Het zal een kwestie zijn van de promoties in de Gamma in het oog te houden

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptyzo maa 06, 2011 7:21 pm

weet er iemand waar je cleanfire pellets kan kopen aan een redelijke prijs, in de originele sterke geel/rode zakken, omgeving brabant-limburg.

buiten makro (te ver) en gamma (te duur) Rolling Eyes

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptyzo maa 06, 2011 8:23 pm

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptyzo maa 06, 2011 8:31 pm

krusty schreef:
https://pellets.forummotion.com/t990-verkooppunten-clean-fire-pellets

ja krusty dat is deze topic Smile

maar vind niets van limburg of brabant, buiten gamma en makro, misschien zijn er nog mensen die verkopers weten die nog niet vermeld staan

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi sep 06, 2011 7:30 pm

die makro premium pellets is dit van dezelfde fabriek of clean fire?

alle 2 in luik geproduceerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi sep 06, 2011 7:39 pm

Bij mijn weten worden CleanFire pellets enkel in Amel, Kaiserbaracke geproduceerd en niet in Luik.

Adres:
Holzstrasse 6, Z.I. Kaiserbaracke
4770 Amel
Belgium
URL: Delhezbois
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptywo sep 07, 2011 5:22 pm

Bij een firma is het adres van uitbating niet altijd het adres van de zetel van het bedrijf!!!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptywo feb 29, 2012 7:44 pm

LIMBURG: bij Aegten, in Meeuwen op de baan naar Peer hebben ze ook de Clean Fire!
3.86 per zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptyma mei 21, 2012 9:16 pm

Vandaag 21/05/2012, 130 Clean Fire zakken geleverd door GF+ Pellet.
Prijs transport inbegrepen €452,- (Transport was €10,-)
Dit betekend €3,47-/zak van 15Kg. Heb wel samen met enkele buren aankoop gedaan van 10 paletten.
Leverancier helpt nog eens de zakken te lossen en op zijn plaats te stapelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi dec 11, 2012 6:47 pm

In staaienhof clean fire

per zak 4,10
Per 10 zakken 3,90
Per pallet 65 zakken 3,81

Deze prijzen van ongeveer één maand geleden
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 838
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi dec 11, 2012 7:22 pm

Wist niet dat ze daar pellets verkochten, goed om weten als m'n stock Bioflam op alarmpeil komt.

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)
Terug naar boven Ga naar beneden
Keteltje
Pellet
Pellet
Keteltje


Man Aantal berichten : 55
Registration date : 15-01-12

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi dec 11, 2012 8:32 pm

Met deze prijzen staan ze op internet Wink :

http://www.2dehands.be/overig/overig/openhaard-brandhout/houtpellets-houtkorrels-clean-fire-132389245.html?qq=houtpellets&afstand=20&pcpl=3800+Sint-Truiden&pc_id=688&afd=
Terug naar boven Ga naar beneden
Geert
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Geert


Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi dec 11, 2012 8:52 pm

ik ga der morgen een 5tal zakjes kopen

_________________
Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi dec 11, 2012 10:30 pm

van ham naar struiden toch nie voor 5 zakjes Shocked

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi dec 11, 2012 10:35 pm

zijn dit prijzen geleverd
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Emptydi dec 11, 2012 10:57 pm

prijzen zijn afgehaald,
cleanfire pellets = premium-woodpellets Makro (fabrikant delhezbois)

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: verkooppunten Clean Fire pellets   verkooppunten Clean Fire pellets - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verkooppunten Clean Fire pellets
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ervaringen Clean Fire pellets
» verkooppunten Quadra-Fire pelletkachel
» GPS POI verkooppunten pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Clean Fire-
Ga naar: