2de hands edilkamin marea 9Kw Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_lcap2de hands edilkamin marea 9Kw I_voting_bar2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_rcap 
steven
2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_lcap2de hands edilkamin marea 9Kw I_voting_bar2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_rcap 
pedro
2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_lcap2de hands edilkamin marea 9Kw I_voting_bar2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_rcap 
krusty
2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_lcap2de hands edilkamin marea 9Kw I_voting_bar2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_rcap 
Fleur
2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_lcap2de hands edilkamin marea 9Kw I_voting_bar2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_rcap 
ss
2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_lcap2de hands edilkamin marea 9Kw I_voting_bar2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_rcap 
jeanhup
2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_lcap2de hands edilkamin marea 9Kw I_voting_bar2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_rcap 
Philip
2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_lcap2de hands edilkamin marea 9Kw I_voting_bar2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_rcap 
Annejanne
2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_lcap2de hands edilkamin marea 9Kw I_voting_bar2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_rcap 
Maryline
2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_lcap2de hands edilkamin marea 9Kw I_voting_bar2de hands edilkamin marea 9Kw I_vote_rcap 

 

 2de hands edilkamin marea 9Kw

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



2de hands edilkamin marea 9Kw Empty
BerichtOnderwerp: 2de hands edilkamin marea 9Kw   2de hands edilkamin marea 9Kw Emptywo feb 19, 2020 8:41 pm

Hoi,
mijn zoon heeft een 2de hands pelletkachel aangeschaft, merk edmilkamin marea 9Kw. We hebben eerst alles goed uitgekuist voordat we hem gingen aansteken, hij was ook meteen aan de waggel en t ziet er goed uit. Ik heb op internet de nederl handleiding kunnen vinden voor de bediening, de afstandsbediening was er niet meer bij.
Mijn vraag is , wie in de buurt van noord limburg kan onderhoud doen op dit model, kan ik zelf de vlam kleiner krijgen omdat in stand één de temp binnen al snel oploopt als t buiten niet echt koud is. Ik heb ergens gelezen dat er via de display parameters kunnen worden ingegeven waardoor bv de interval van t bijvullen van de pellets kan vergroot worden waardoor hij kleiner gaat branden.(zou te maken kunnen hebben met de grootte van de korrels?) Zelf ben ik nogal een handige harry, de jaarlijkse kuis zelf doen lijkt me niet zo moeilijk als we t een keer hebben kunnen afkijken.

maw zijn de parameters ergens ter beschikking met de omschrijving wat ze precies doen,ik zou graag eerst de kachel wat kleiner willen laten branden en tegen komende winter een onderhoud willen laten uitvoeren en dan meteen optimaal laten afstellen.

grtn rudi
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

2de hands edilkamin marea 9Kw Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2de hands edilkamin marea 9Kw   2de hands edilkamin marea 9Kw Emptywo feb 19, 2020 9:07 pm

is de 9kW kachel niet te zwaar voor de ruimte ?
hoe gebeurt de rookgasafvoer ?

bij +10 graden buiten loopt de temperatuur hier ook op op laagste stand.
en toch verander ik geen parameters omdat de kachel anders uitgaat of zwart brand...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



2de hands edilkamin marea 9Kw Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2de hands edilkamin marea 9Kw   2de hands edilkamin marea 9Kw Emptywo feb 19, 2020 10:20 pm

de ruimte is zo'n 175 m³, de rookafvoer is door een dubbelwandige pijp van 80mm naar buiten, wanddoorvoer.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31759
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

2de hands edilkamin marea 9Kw Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2de hands edilkamin marea 9Kw   2de hands edilkamin marea 9Kw Emptywo feb 19, 2020 11:17 pm

recht achter de kachel DW door de muur en klaar dan.
bij stroomuitval het huis vol rook en bij wind in de buis kans op oververhitting van de kachel of een CO vergiftiging...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





2de hands edilkamin marea 9Kw Empty
BerichtOnderwerp: Re: 2de hands edilkamin marea 9Kw   2de hands edilkamin marea 9Kw Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
2de hands edilkamin marea 9Kw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» 2e hands kachel edilkamin iris
» edilkamin marea 9,3 kw
» Edilkamin Marea of Alba

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: