Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 59 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 59 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd

    dannybrijs
    dannybrijs


    Man Aantal berichten : 4
    Registration date : 25-09-22

    edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd Empty edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd

    Bericht van dannybrijs ma sep 26, 2022 7:23 pm

    hoy iedereen
    mijn naam is danny ik ben nieuw hier en heb sinds kort een inbouwhaard van het merk edil kamin evio 8
    tot hiertoe tevreden van de kachel ook van de bedieningsapp the mind
    van de afstandbediening die erbij geleverd is veel minder na enkele dagen goed gewerkt te hebben zit het scherm geblokkeerd op een bepaald scherm eender welke knop ik induw het scherm is steeds hetzelfde de batterijen reeds 2 maal vervangen doet niks zijn er nog mensen met dit probleem graag info alvast bedankt iedereen
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31534
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd Empty Re: edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd

    Bericht van erwin ma sep 26, 2022 7:49 pm

    waarom vraag je geen raad aan uw verkoper ? een nieuwe AB valt onder garantie...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31534
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd Empty Re: edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd

    Bericht van erwin ma sep 26, 2022 9:07 pm

    blijkbaar is dit probleem gekend bij edilkamin.
    een update vragen via de verkoper naar mind 3.1 en zou moeten opgelost zijn...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    dannybrijs
    dannybrijs


    Man Aantal berichten : 4
    Registration date : 25-09-22

    edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd Empty Re: edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd

    Bericht van dannybrijs ma sep 26, 2022 9:26 pm

    ga deze week naar mijn verkoper met de afstandbediening en zal je suggestie zeker vernoemen daar alvast bedankt
    ik hou je op de hoogte groetjes danny
    dannybrijs
    dannybrijs


    Man Aantal berichten : 4
    Registration date : 25-09-22

    edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd Empty Re: edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd

    Bericht van dannybrijs di sep 27, 2022 4:21 pm

    hoy iedereen vandaag naar de dealer geweest met de afstandbediening goed ontvangen daar
    probleem uitgelegd de verkoper heeft mij een nieuwe remote meegegeven thuis gekomen de remote verbonden met de kachel en werkte direct probleem opgelost hopelijk in de toekomst blijft dat zo iedereen bedankt voor de tips en goede raad groetjes danny
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31534
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd Empty Re: edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd

    Bericht van erwin di sep 27, 2022 7:44 pm

    heeft die nieuwe ab the mind 3.1 ? anders binnenkort misschien zelfde probleem...


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    dannybrijs
    dannybrijs


    Man Aantal berichten : 4
    Registration date : 25-09-22

    edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd Empty Re: edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd

    Bericht van dannybrijs di sep 27, 2022 10:33 pm

    hoy erwin heb de verkoper dit vernoemd heb mijn serienummer van de kachel moeten doorgeven gaat dit nakijken bij de producent was de eerste keer dar hij over deze update 3.1 hoorde was ook de eerste remote die niet werkte bij de kachels die hij geplaatst heeft wordt vervolgd groetjes danny

    Gesponsorde inhoud


    edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd Empty Re: edilkamin evio 8 scherm geblokkeerd

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 09, 2024 2:00 am