Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 15 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    OCTA + TANKKAART

    Anonymous
    Gast
    Gast


    OCTA + TANKKAART Empty OCTA + TANKKAART

    Bericht van Gast di nov 17, 2009 10:36 am

    Met de octaplus tankkaart heeft u een korting op de oficiele prijs van 6 eurocent
    ben je daarbij ook nog lid van testaankoop geniet je een maximumkorting van in totaal 9,5 eurocent of 2,42 bef de liter , graag meegenomen !!

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    OCTA + TANKKAART Empty Re: OCTA + TANKKAART

    Bericht van Gast di nov 17, 2009 1:40 pm

    Persoonlijk hou ik niet van kortingen op de "officiële" prijs. Die ligt veel hoger dan de gangbare prijzen aan de pomp, zeker in zelfbediening.
    Toch tank ik minimaal één keer per maand 25 liter aan een totalpomp met als reden de gratis pechverhelping. Anders is het Q8 met de visakaart (spaarenpluk aktie) en de Plus-kaart.

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    OCTA + TANKKAART Empty Re: OCTA + TANKKAART

    Bericht van pedro di nov 17, 2009 4:31 pm

    In het Q8 station in Ieper kan je sowieso altijd tanken an 11 of 12eurocent minder dan de officiele prijs,dus geen kaarten voor mij Laughing


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    OCTA + TANKKAART Empty Re: OCTA + TANKKAART

    Bericht van Gast di nov 17, 2009 6:31 pm

    voor mij ook geen kaart , ik tank waar de diesel het goedkoopst staat en dat is meestal niet aan de pompen waar je zo een kaart kan krijgen.
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4758
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    OCTA + TANKKAART Empty Re: OCTA + TANKKAART

    Bericht van pedro di nov 17, 2009 7:53 pm

    idd Drieske,

    ff een vb mss,vroeger kon je héél goedkoop tanken aan de Power in Wevelgem (aan het rondpunt van Alpro Drieske Laughing ) tot dat je in den Alpro een Powerkaart kon krijgen waarmee je korting kon krijgen op de prijs aan de pomp--->leuk gevolg-->de scherpe prijs aan de pomp werd vervangen door de officiele prijs en dan kon je met je Powerkaart een cent of 6 korting krijgen Laughing


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    OCTA + TANKKAART Empty Re: OCTA + TANKKAART

    Bericht van Gast di nov 17, 2009 8:10 pm

    pedro schreef:idd Drieske,

    ff een vb mss,vroeger kon je héél goedkoop tanken aan de Power in Wevelgem (aan het rondpunt van Alpro Drieske Laughing ) tot dat je in den Alpro een Powerkaart kon krijgen waarmee je korting kon krijgen op de prijs aan de pomp--->leuk gevolg-->de scherpe prijs aan de pomp werd vervangen door de officiele prijs en dan kon je met je Powerkaart een cent of 6 korting krijgen Laughing


    Ja ik weet dat nog heb toen feestelijk bedankt voor die kaart.

    Gesponsorde inhoud


    OCTA + TANKKAART Empty Re: OCTA + TANKKAART

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 4:22 pm