Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 14 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    onkosten en lonen


    Gast
    Gast


    onkosten en lonen - Pagina 2 Empty Re: onkosten en lonen

    Bericht van Gast do nov 19, 2009 9:36 pm

    Ik kan enkel dertien en Nicky bijtreden. En eigenlijk vind ik dit ook vrij eenvoudig... als je je geroepen voelt om Italië te kopen, doe het dan maar wees dan ook consequent en lees dan je handleiding in het Italiaans, zoek niet via omwegen om wisselstukken via de invoerders te verkrijgen etc. Want voor al deze kosten staan wij als importeurs ook in. En als jullie je daar echt goed bij voelen om een groep mensen (verdelers en invoerders) zo maar af te schieten zonder gefundeerde redenen dan doe je dat maar, wat mij betreft.
    Ik vind de teneur vandaag op het forum maar minnetjes. Maar ja, dat is dan mijn mening !
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    onkosten en lonen - Pagina 2 Empty Re: onkosten en lonen

    Bericht van steven do nov 19, 2009 9:39 pm

    Iedereen heeft nu zijn zeg kunnen doen, maar deze discussie is niet de reden van het pelletforum.

    De bedoeling is om positief bij te dragen met info over pellets en pelletkachels.

    We doen een slot op deze discussie


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF

      Het is nu zo mei 19, 2024 3:19 pm