Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann Empty Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann

    Bericht van Gast wo jan 06, 2010 5:40 pm

    Had deze vraag al ergens elder gepost, maar vermoedelijk op de foute plaats.

    Zelf ben ik momenteel offerten aan het vergelijken tussen een pelletketel met zonneboiler van Okofen of de Biostar van Guntamatic, CTC Ecoflex en straks nog een installatie met pelletketel van Viessmann.
    Iemand positieve (of negatieve) ervaringen met deze merken?

    In elk geval niet evident om deze 4 objectief met elkaar te vergelijken.

    Advies en raad altijd welkom!
    avatar
    atlasgust
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 100
    Leeftijd : 80
    Registration date : 01-01-09

    Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann Empty Re: Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann

    Bericht van atlasgust wo jan 06, 2010 6:59 pm

    hALLO JMA.
    ZELF HEB IK OKEFEN STAAN MET ZONNEBOILER (MET DE ZONNEBOILER HEB IK NOG GEEN ERVARING) DE KETEL DOET HET PRIMA ,EVENEENS DE SERVICE.
    KEN GEEN PRIJZEN VAN DE ANDERE MERKEN. GROETJES
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann Empty Re: Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann

    Bericht van Gast do jan 07, 2010 5:15 pm

    Beste,

    Ik heb ook al een vraag hieromtrent gesteld. Welke zou nu de beste troeven hebben tussen okofen, hargassner en Viessmann?

    Heeft u al eens naar de hargassnerketel gekeken. Heb half jaar geleden 5 uur bij de verdeler ervan gezeten. Echt bevlogen van zijn materiaal en lijkt me zeer degelijk. De andere ook natuurlijk. Ik lees dus met belangstelling de reacties van ervaringsdeskundigen!

    In Duitsland haalde Vitoligno 300P van Viessmann de eerste plaats bij testaankoop Duitsland.

    Vriendelijke groet.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann Empty Re: Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann

    Bericht van Gast do jan 07, 2010 5:29 pm

    WimD schreef:Beste,

    Ik heb ook al een vraag hieromtrent gesteld. Welke zou nu de beste troeven hebben tussen okofen, hargassner en Viessmann?

    Heeft u al eens naar de hargassnerketel gekeken. Heb half jaar geleden 5 uur bij de verdeler ervan gezeten. Echt bevlogen van zijn materiaal en lijkt me zeer degelijk. De andere ook natuurlijk. Ik lees dus met belangstelling de reacties van ervaringsdeskundigen!

    In Duitsland haalde Vitoligno 300P van Viessmann de eerste plaats bij testaankoop Duitsland.

    Vriendelijke groet.

    Wel ik moet zeggen dat ik Hargassner nog niet bekeken heb. Zal ik straks googelen.
    Momenteel heb ik nog maar de prijs binnen van de Guntamatic, via Tibri ABCA bvba. In vergelijking met de richtprijzen van Okofen denk ik dat ze duur zijn, maar dat kan ik nog niet hardmaken aangezien nog niet alles binnen is. Normaal krijg ik dit weekend de prijs van de Viessmann. Straks komt er nog een installateur over de vloer om de prijs van de Okofen te vervolledigen. De mensen van Stroomop zijn al langsgeweest maar uiteraard dient de instalateur zelf ook nog eens de situatie te beoordelen.
    Ik wacht dus met volle spanning op Viessmann en Okofen.

    In elk geval bedankt voor uw reactie en hint,

    Johan,
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann Empty Re: Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann

    Bericht van Gast ma aug 30, 2010 10:39 pm

    Ter info om deze treath te sluiten.

    Ik heb uiteindelijk een Hargassner aangeschaft met een zonneboiler. Draait nu al een aantal maanden (vanaf +/- begin maart) Momenteel super content. Je zou bijna naar de herfst of winter verlangen.... :-)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann Empty welcome to the club

    Bericht van Gast di aug 31, 2010 10:14 am

    Beste,

    Ook hier draait sinds half april een Hargassner. Ben ook super content en ga komende week mijn eerste vracht pellets binnenkrijgen. De zonnepanelen zijn voor het voorjaar van 2011. Want kost allemaal wel een beetje hé dat groen zijn.

    Groeten
    Wim
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann Empty Re: Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann

    Bericht van Gast vr sep 03, 2010 11:46 am

    Hallo,

    Waarom hebben jullie uiteindelijk voor de Hargassner gekozen?

    groeten,
    N

    Gesponsorde inhoud


    Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann Empty Re: Okofen - Guntamatic - CTC Ecoflex - Viessmann

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 1:08 am