Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

Luc

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
steven
Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
pedro
Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
krusty
Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Fleur
Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
ss
Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
jeanhup
Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Philip
Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Annejanne
Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 
Maryline
Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_lcapErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_voting_barErvaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 I_vote_rcap 

 

 Ervaringen Wonterspan pellets

Ga naar beneden 
+14
Fleur
jo.deceuster
jorist
krusty
player
ss
nick1
erwin
pedro
biezoe
flamme
Uthrex
steven
pellbox
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
mikelbikel
Pellet
Pellet



Aantal berichten : 120
Registration date : 26-06-14

Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: wonterspan   Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Emptydo okt 01, 2015 9:51 am

Mijn eerste winterseizoen heb ik met de bijgeleverde zachthoutpellets van Wonterspan een goede 800kg. verbruikt. Deze brandden goed, veel warmte weinig stof en relatief weinig roet/as... In de lente de schouw gekuist en daar kwam relatief weinig roet uit.
Vorig seizoen via de groepsaankoop de Elite pellets besteld. Qua warmte ong. hetzelfde, toch veel meer roet/asse in de verbrandinskamer alsook een geelachtige ietswat vette aanslag binnenin. Ook voor de eerste keer koek in het potje. Het verbruik lag ook iets hoger dus ong. 950kg verbruikt. Het verbruik op de a.b. klopte ook niet meer, verbruikte meer dan de berekening vd pelletkachel, reden ???
En na dit seizoen bij de schouwkuis kwam er héél wat meer roet uit, een halve aszuigerton! Een aanslag van ong. 5mm in de buizen, dit had ik niet met de vorige pellets.
Dus voor deze aankomende winter terug wonterspan laten leveren, trouwens ook zéér tevreden over de levering; 264€ pallet, geleverd. Deze heeft zelfs netjes helpen lossen en de zakken tot binnen mee mooi gestapeld (Velghe-Pellets, 9070 Heusden)
Tot nu heb ik ze nog niet getest, maar ik hoop op hetzelfde resultaat als mijn eerste seizoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mikelbikels.blogspot.be
Gast
Gast
Anonymous



Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Wonterspan   Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Emptyvr jan 12, 2018 12:20 pm

Een paar meningen gelezen en die ik inn feite allemaal deel. In feite gebruik ik nu 2 jaar deze pellets die sterk aangeraden werden door verkoper (garantie kachel). Dus geen ervaring met andere pellets maar op de zak te lezen eigenschappen toch zeer bevredigend zijn en er het best uitkwamen.
Deze geven inderdaad wel veel stof af maar deze blijf toch in de kachel en zweeft toch niet echt rond als je voorzichtig bijvult. De grootte van de pellets hebben bijna altijd hun waarde de minimum zou wel kunnen overschreden worden. Misschien kan dit aan de hardheid van  van de pressing liggen maar nog geen probleem met doorvoeren in kachel. Toch een paar keren gehad dat ik knarsend geluid heb waargenomen dat ik denk dat de worm as of wat het genoemd word een beetje gekneld raakt? maar is telkens van korte duur. De ruit word nu vlugger vuil dan in de eerste maanden.In het begin reinigde ik inderdaad zoals ze in de winkel mij zegden alle dagen de as uit de askorf, asbak en ruiten, dus in feite volledig. Daar ben ik nu ui en doe ik dit maar alles om de week meer. De as is kleverig maar gaat er vlot af met de aszuiger die ik heb en aan de ruit hangt die het meest aan de zijkanten langs onder breed schuin weg naar de bovenhoeken. Dus recht voor de vlam bijna geen as. Het glas van de ruit word doffer en krijg ik niet helemaal meer klaar. Ik weet niet of de reden is dat ik dit niet meer alle dagen reinig maar ik denk van niet. Heb sedert enkele weken een reinigingsproduct in de kachelwinkel gekocht maar mijn ruit is daarom niet mooier buiten dat ik enkel huishoudpapier gebruik. Dus qua asrest is het heel bevredigend daar de kachel bijna voortdurend op 23 graden ECO staat en dit van s'morgens  rond 8.00 tot s'avonds 11.00.
De prijs voor mijn pellets vind ik nog ok en betaal nu 3.99 euro/zak (15 kg) per pallet thuis geleverd en dit van 20 km ver.  Mag ik tevreden zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
mikelbikel
Pellet
Pellet
mikelbikel


Man Aantal berichten : 120
Leeftijd : 61
Registration date : 26-06-14

Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Wonterspan pellets   Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Emptyvr jan 12, 2018 1:15 pm

Voor dit siezoen wou ik ook terug Wonter, maar de leverancier velghe uit heusden had deze uit zijn aanbod gehaald wegens te veel klachten zei die. Welke klachten heeft ie niet echt gezegd. Heb dan maar Comfo-pellets genomen; 246€/pallet.

En @ pandora6039, gebruik eens licht bevochtigd keukenpapier, dop deze in je asse en wrijf daarmee je ruit proper, beter produkt kan niet!
Mijn ruit kreeg pas een waas toen ik kachelruitprodukt gebruikte (zo met een spuiter), nu met asse véél properder en gratis!

_________________
Groeten,
Michel

Edilkamin Tiny sept. 2013
Bijgeleverde pellets: Wonterpellet: 800kg winter 13-14
Wonterpellet: 200kg + Elite 750kg winter 14-15
Elite 250kg + Wonterpellet 700kg winter 15-16
Combulux (groepsaankoop) 1000kg winter 16-17
Comfo-pellets 900kg winter 17-18
Comfo-pellets winter 18-19 1200kg
Comfo-pellets winter 19-20 1250kg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mikelbikels.blogspot.be
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31542
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Wonterspan pellets   Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Emptyza apr 22, 2023 12:13 pm

kwaliteit van wonterspan zou momenteel meevallen.
een verkoper verkocht sinds december 300 palletten en nog geen enkele klacht gekregen...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
mikelbikel
Pellet
Pellet
mikelbikel


Man Aantal berichten : 120
Leeftijd : 61
Registration date : 26-06-14

Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Wonterspan pellets   Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Emptydo apr 27, 2023 4:28 pm

was ook altijd tevreden, benieuwd wat in het volgende aanbod zit. heb nu "Russische cherepovetles" gebruikt. Tevreden van... behalve rekening houdend met de oorlogstoestand, maar eigenlijk waren die toch al aangekocht door mijn leverancier, dus.

_________________
Groeten,
Michel

Edilkamin Tiny sept. 2013
Bijgeleverde pellets: Wonterpellet: 800kg winter 13-14
Wonterpellet: 200kg + Elite 750kg winter 14-15
Elite 250kg + Wonterpellet 700kg winter 15-16
Combulux (groepsaankoop) 1000kg winter 16-17
Comfo-pellets 900kg winter 17-18
Comfo-pellets winter 18-19 1200kg
Comfo-pellets winter 19-20 1250kg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mikelbikels.blogspot.be
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31542
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Wonterspan pellets   Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Emptydi nov 07, 2023 2:21 pm

verkopers die genoeg reclame maken op FB voor wonterspan krijgen hun eigen naam op de zak. lol!
Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Knips953

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Guess who
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Guess who


Man Aantal berichten : 218
Leeftijd : 72
Registration date : 13-09-18

Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Wonterspan pellets   Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Emptydi nov 07, 2023 5:49 pm

ik moet ze in ieder niet meer, vond dat ze massa stof gaven en eigenlijk relatief weinig warmte gaven. Ben nu mijn laatste verba s van vorig jaar aan t op gebruiken, geven meer warmte maar nog zeker even veel stof dan wonterspan.
Nu een pallet bij Oudenaardse leverancier Conect -Tartak besteld, goeie service en sympathieke kerel maar nog niet in gebruik
Terug naar boven Ga naar beneden
mikelbikel
Pellet
Pellet
mikelbikel


Man Aantal berichten : 120
Leeftijd : 61
Registration date : 26-06-14

Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Wonterspan pellets   Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Emptywo nov 08, 2023 9:24 pm

tijdje geleden, reeds lang niet meer beschikbaar bij mijn leverancier

_________________
Groeten,
Michel

Edilkamin Tiny sept. 2013
Bijgeleverde pellets: Wonterpellet: 800kg winter 13-14
Wonterpellet: 200kg + Elite 750kg winter 14-15
Elite 250kg + Wonterpellet 700kg winter 15-16
Combulux (groepsaankoop) 1000kg winter 16-17
Comfo-pellets 900kg winter 17-18
Comfo-pellets winter 18-19 1200kg
Comfo-pellets winter 19-20 1250kg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://mikelbikels.blogspot.be
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31542
Leeftijd : 61
Registration date : 15-02-10

Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Wonterspan pellets   Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Emptyzo maa 17, 2024 2:15 pm

#106 gisteren bij iemand geweest die in november een pallet liet leveren.
meer stof dan pellets meer asse dan warmte hij wil ze nooit meer...

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ervaringen Wonterspan pellets   Ervaringen Wonterspan pellets - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ervaringen Wonterspan pellets
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
 Soortgelijke onderwerpen
-
» verkooppunten Wonterspan pellets
» Ervaringen Baltwood pellets
» firestixx pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Wonterspan pellets-
Ga naar: