Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 13 gasten

Flamingo


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    wat is een goede kachel

    Anonymous
    Gast
    Gast


    wat is een goede kachel Empty wat is een goede kachel

    Bericht van Gast ma sep 20, 2010 9:56 pm

    Ik ben helemaal nieuw in de pelletwereld. In Nederland snappen de meeste mensen totaal niet waar je het over hebt, leveranciers zijn er dan ook nauwelijks.

    Maar nu mijn vraag: welke kachel zou je iemand aanraden en welke beslist niet (voor in de woonkamer, geen cv aansluiting, minimaal 8kw). Bestaan er testen van pelletkachels met gegevens over garantie, rendement, instelbaarheid, duurzaamheid etc.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    wat is een goede kachel Empty Re: wat is een goede kachel

    Bericht van steven ma sep 20, 2010 10:02 pm

    Folkert,

    kijk eerst eens rond op het forum bij de merken, je zal daar al heel wat info vinden.

    Er staan ook verkopers uit Nedeland op het forum vermeld.


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    wat is een goede kachel Empty Re: wat is een goede kachel

    Bericht van Philip ma sep 20, 2010 10:35 pm

    en eenieder zal zijn eigen merk als beste voorschotelen
    ik denk net als steven
    lees de verschillende topics door en je zal al heel wat wijzer worden


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    petrah
    petrah
    Pellet