Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 7 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Anonymous
    Gast
    Gast


    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van Gast zo okt 10, 2010 8:40 pm

    Nieuwe pelletkachelwinkel te OPHASSELT Tempelstraat 11 9500 Ophasselt (Geraardsbergen)

    Gisteren opende een nieuwe zaak zich op dit adres , de zaakvoerder was niet op de hoogte van het bestaan van het pelletforum, ik heb hem het in het kort uitgelegd en hij zou het nodige doen.

    Zijn website is in opbouw , voorlopig staat er alleen de voorzijde van folder op maar zijn pelletkachels omvatten ongeveer 20 modellen , het kachelmerk is RAVELLI

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Het pelletmerk is DOMO , prijzen zijn mij onbekend, maar op bovenstaande site vind U al zijn gegevens .

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty Re: NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van Gast zo okt 10, 2010 8:52 pm

    Het gamma omvat 43 modellen van dit Italiaans merk!

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty Re: NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van steven zo okt 10, 2010 9:53 pm

    dat is gewoon ecoteck. waarschijnlijk een naamsverandering. of is er meer aan de hand?


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty Re: NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van Gast zo okt 10, 2010 10:34 pm

    Bestaat dat ook op andere merken ??

    GPRS .....heb ik ergens gevonden op hun site , en daarmee bedoelen ze ....

    Dat uw kachel die in de living staat kan afgesteld worden vanuit de fabriek zelf !!!

    Dat is het eerste dat ik ervan hoor, de techniek staat niet stil, het gaat vlug !!

    Je koopt vandaag een nieuw model van auto-tv-pc-camera-......pelletkachel...........en morgen is het al een

    oud model!!
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty Re: NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van erwin zo okt 10, 2010 10:54 pm

    krusty

    wel gevaarlijk als je op een appartement woont en je onderbuur heeft ook dezelfde pelletkachel

    affraid
    Anonymous
    Gast
    Gast


    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty Re: NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van Gast zo okt 10, 2010 11:07 pm

    Dat denk je .....helemaal verkeerd !!!

    Je kachel krijgt waarschijnlijk een paspoort mee met bijhorende code
    Bij het verlaten van de fabriek gaat alles in de computer , de verkoper activeert de code na plaatsing!

    ZO weten zij in Italie waar welke kachel , op welke plaats is opgesteld en kunnen zij via een soort GPS voor de auto ( in dit geval GPRS voor de kachel) uw kachel via het menu bijstellen .........denk ik!!!

    Wie heeft een ander idee!!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty Re: NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van Gast zo okt 10, 2010 11:14 pm

    GPRS betekent: General Packet Radio Service


    zou dit er iets mee te maken hebben ??

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31576
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty Re: NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van erwin zo okt 10, 2010 11:22 pm

    interessant

    maar ik denk eerder dat ze bedoelen dat je vanop afstand je kachel kan bedienen via de gsm

    handig als je op weg bent naar huis, bij thuiskomst alles lekker warm



    Basketball
    Anonymous
    Gast
    Gast


    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty Re: NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van Gast zo okt 10, 2010 11:39 pm

    Ja Erwin123 je hebt gelijk,

    Hier de uitleg

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty Re: NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van Gast ma okt 11, 2010 11:06 am

    Niets nieuws, bij een Rika of een Saey kan je de optie "GSM bediening" ook krijgen...
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty Re: NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van Gast ma okt 11, 2010 11:54 am

    Ja Ok , inderdaad .....ik was gisteren effe de pedalen kwijt ......hahaha.!!

    Dat zal een van die talloze gadgets zijn in optie , maar die net zoals een afstandsbediening weinig of niet gebruikt worden,....bij ons toch niet!!...want die ligt al meer dan een jaar op dezelfde plaats op de schouw .

    Uit gewoonte ga ik direct naar de kachel-display.

    Gesponsorde inhoud


    NIEUWS ........heet van de naald !!!! Empty Re: NIEUWS ........heet van de naald !!!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 20, 2024 7:21 am