Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 26 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 26 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
boxke
steven
6 plaatsers

    WATEROVERLAST!!

    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast zo nov 14, 2010 2:55 am

    Ik ben net terug van Goeferdinge(Geraardsbergen ) de garage staat voor de 3 de keer een goeie halve meter in!!
    Moeder (86) belt natuurlijk een uur telaat, had ik mijn pomp tijdig kunnen zetten was het niks geweest, maar een uur telaat plus de afstand 25 km was er teveel aan .De schade is al minstens motor van de CV , wasmachine, en 2 grasmachines.........laat de container maar komen duivel amai angry
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van steven zo nov 14, 2010 3:14 am

    dure grap


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast zo nov 14, 2010 8:38 am

    krusty schreef:Ik ben net terug van Goeferdinge(Geraardsbergen ) de garage staat voor de 3 de keer een goeie halve meter in!!
    Moeder (86) belt natuurlijk een uur telaat, had ik mijn pomp tijdig kunnen zetten was het niks geweest, maar een uur telaat plus de afstand 25 km was er teveel aan .De schade is al minstens motor van de CV , wasmachine, en 2 grasmachines.........laat de container maar komen duivel amai angry




    waarom geen voorzorgsmaatregelen getroffen krusty,het was reeds 4 dagen aangekondigd,je zal daar maar zitten als moeder van 86 terwijl je zoon daar zit te googelen en
    kijk,van mij krijg je een veeg uit de pan heel kwaad klop klop
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast zo nov 14, 2010 9:05 am

    fleur schreef:
    krusty schreef:Ik ben net terug van Goeferdinge(Geraardsbergen ) de garage staat voor de 3 de keer een goeie halve meter in!!
    Moeder (86) belt natuurlijk een uur telaat, had ik mijn pomp tijdig kunnen zetten was het niks geweest, maar een uur telaat plus de afstand 25 km was er teveel aan .De schade is al minstens motor van de CV , wasmachine, en 2 grasmachines.........laat de container maar komen duivel amai angry




    waarom geen voorzorgsmaatregelen getroffen krusty,het was reeds 4 dagen aangekondigd,je zal daar maar zitten als moeder van 86 terwijl je zoon daar zit te googelen en
    kijk,van mij krijg je een veeg uit de pan heel kwaad klop klop

    mmmmmmmmmmm kgeef je een keertje gelijk fleur
    een gewaarschuwd man is er twee waard springend
    hopelijk lagen je pellets niet in die garage affraid

    en ben je goed verzekerd computer

    mvg jl
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast zo nov 14, 2010 9:06 am

    Men heeft 5 jaar geleden het ex-voetbalterrein van Sparta Geraardsbergen dat zeer laag gelegen en tegen de beek ligt uitgediept en een spaarbekken van gemaakt met een klep op de beek die opengaat bij hoge waterstand .
    Men had ons belooft dat ALLES NU IN ORDE GING ZIJN.....NIET DUS heel kwaad

    Met gekende resultaat van de 20/25 garages die onder zijn!

    Water kun je niet tegenhouden .......afremmen wel met zandzakken , maar binnenkomen doet het !!
    Zij heeft TELAAT gebeld (zie bericht 1)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast zo nov 14, 2010 9:25 am

    Verzekerd ja ....dat is een lachertje ,je krijgt een habbekrats maar je moet wel een nieuwe kopen!!!!

    CV motor van 10 jaar houd,is niks meer waard!De vorige keren ééns 1500 en de tweede keer 2000€ ongeveer

    gekregen.Ik had haar vrijdag nog gevraagd of ik iets moest doen...NEE..NEE ..,het ging geen kwaad kunnen.
    Neen geen pellets in de garage , ik ben altijd al achterdochtig geweest !!

    De vorige keer 9 jaar geleden stond mijn pa zijn auto er nog in , en die was ook foetsie !!

    Heb zonet vrouwke naar station Liedekerke gedaan want die moet gaan werken , en het station is beperkt in toegang en de iets verder gelegen afrit A19 van de autostrade is afgesloten, dat belooft voor morgen voor wie met de auto naar Brussel gaat !!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast zo nov 14, 2010 9:35 am

    krusty schreef:Men heeft 5 jaar geleden het ex-voetbalterrein van Sparta Geraardsbergen dat zeer laag gelegen en tegen de beek ligt uitgediept en een spaarbekken van gemaakt met een klep op de beek die opengaat bij hoge waterstand .
    Men had ons belooft dat ALLES NU IN ORDE GING ZIJN.....NIET DUS heel kwaad

    Met gekende resultaat van de 20/25 garages die onder zijn!

    Water kun je niet tegenhouden .......afremmen wel met zandzakken , maar binnenkomen doet het !!
    Zij heeft TELAAT gebeld (zie bericht 1)



    je gaat hier zeker je straf niet ontlopen krusty. TE LAAT GEBELD
    mensen van 84 berusten meer in alles wat rond hen gebeurd ,zoonlief moest hier de touwtjes in handen genomen hebben.
    volgens mij zou jij voor de kosten mogen opdraaien en misschien terug nog enkele jaartjes arbeiden. heel kwaad



    gr fleur
    boxke
    boxke
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 223
    Registration date : 18-10-10

    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van boxke zo nov 14, 2010 10:48 am

    krusty schreef:Ik ben net terug van Goeferdinge(Geraardsbergen ) de garage staat voor de 3 de keer een goeie halve meter in!!
    Moeder (86) belt natuurlijk een uur telaat, had ik mijn pomp tijdig kunnen zetten was het niks geweest, maar een uur telaat plus de afstand 25 km was er teveel aan .De schade is al minstens motor van de CV , wasmachine, en 2 grasmachines.........laat de container maar komen duivel amai angry

    Krusty,

    over de CV kan ik niets zeggen, maar wasmachine en grasmachines zijn zuiver elektrische toestellen; als je deze lang genoeg ongebruikt laat staan , moeten deze uiteindelijk terug kunnen opgezet worden zonder noemelijke schade;
    Betere droging bekom je als je een zijpaneel of top paneel er kunt afhalen, en een verplaatsbare airco huurt (12000BTU of iets dergelijks) en in de plaats zet (laat zowel de uitgeblazen warme lucht als de uitgeblazen koude lucht in dezelfde ruimte => fungeert als luchtdroger - wel het condensatie water opvangen en leegkappen alle paar uur; Op die manier ben je in enkele dagen van alle ingeloten vocht verlost.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast zo nov 14, 2010 11:02 am

    Het is natuurlijk over het hele land zowat waterellende en zoiets is ook moeilijk te voorspellen. Als het dreigt uit de hand te lopen is het meestal te laat om in actie te schieten. Als ik dit of als ik dat,is achteraf makkelijk, je zal er maar mee zitten. Veel succes en hopelijk niet teveel schade.

    Groetjes
    Kristel
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Philip zo nov 14, 2010 11:22 am

    ikke kennis in die buurt die ook altijd probs had
    ikke wasmachine en droogkast paar jaar terug in badkamer gezet
    en rond de cv instalatie een iton muurtj van 1.20m hoog gelijmd afegstreken met peke tegen het watern en cv in keldergarage geen last meer van water
    zulks muurtje is ook slenl uitgebroken terug in geval van nieuwe insyalatie ofzo


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van pedro zo nov 14, 2010 12:33 pm

    Is idd direct één en al miserie!
    Hopelijk valt het mee met de verzekering!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast zo nov 14, 2010 6:10 pm

    Voila alles is opgekuist, schade valt nogal mee deze keer alleen de motor van de CV.
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Philip zo nov 14, 2010 8:39 pm

    krusty

    lijm daar een muurtje riond in yton blokken
    en instrijken met pek of roofing op branden
    laat het water dan maar in de kelder komen


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast zo nov 14, 2010 8:46 pm

    Heb ondertussen een cv motor gevonden in Audenaarde tweedehands 10 jaar oud 75€. Na telefonisch contact , niet goed geld terug !!!!, hij kan dus nog enkele jaartjes mee, en nieuwe kost iets over de 1000€ naargelang de KW. Er staan zelfs meerdere op kapaza en tweedehands
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast ma nov 15, 2010 11:36 am

    Allez, al bij al valt het mee! Maar Krusty, ik zou er toch ook een muurtje rond zetten! Het is niet de laatste keer dat die kelder onderloopt! De politici zullen nu weer gaan zeveren dat ze alles gaan aanpakken, maar er gebeurt toch weinig of niets! GELD IS OP!
    Courage,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast ma nov 15, 2010 4:23 pm

    @ Fleur
    Je ziet hé, Krusty is nog de kwaadste niet.
    Hij is misschien "ietsje²" te veel bezig met zijn computerke maar als het erop aankomt heeft hij een hart van goud.
    De graszoden zijn nog niet droog en alles is al in de sacoche ...

    Krusty sunny
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast ma nov 15, 2010 8:58 pm

    Voila het moteurken hangt eraan en bromt als nieuw, ondertussen ook gestofzuigt, filterken uitgewassen, maar wel gans mijnen dag aan bezig geweest
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast di nov 16, 2010 11:06 am

    Krusty, zo zie je nu echt hoe het leven is als een mens rustig met pensioen is Laughing
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast di nov 16, 2010 11:20 am

    57.... t'is bijna uwen toer of moet ( wil) je blijven tot 70.. duivel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast di nov 16, 2010 2:52 pm

    Ik ga het moeten trekken tot 65 vrees ik... zot
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast di nov 16, 2010 3:21 pm

    SS is jarig vandaag en wordt 57

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast di nov 16, 2010 3:31 pm

    Merci, merci, merci, maar roep het niet te luid, straks wordt Uthrex nog wakker en vindt ie mijn leeftijd nog een excuus om mij permanent van het forum te gooien klop lachen
    feest feest feest
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast di nov 16, 2010 4:11 pm

    ss jij wordt jarig en dit wordt aangekondigd in de topic WATEROVERLAST affraid

    krusty is nog blijkbaar niet bekomen van de waterschade die het ganse land bezighoud

    in alle geval een gelukkige verjaardag en nog vele jaren ...... kampvuur




    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast di nov 16, 2010 5:46 pm

    bedankt!
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gast do jan 13, 2011 6:30 pm

    Voila mijnen dag zit erop , weeral een dag bang afwachten aan de molenbeek te Geraardsbergen Gemeentestraat en het water kwam omhoog tot aan de rand maar de zandzakken liggen en de schutting steekt in , hopelijk komt het nu niet meer hoger . De buren hun garage en kruipkelder staat al onder.
    De brandweer verzekerde ons dat het nu niet zo erg ging zijn dan november laatstleden , we zullen zien!!

    Gesponsorde inhoud


    WATEROVERLAST!! Empty Re: WATEROVERLAST!!

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 4:42 am