Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 32 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 31 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    informatie pelletkachel


    Gast
    Gast


    informatie pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: informatie pelletkachel

    Bericht van Gast ma jan 03, 2011 10:43 pm

    Bij het lastige, kille en mistig weer de voorbije weken schrok ik bij het wandelen dat er zoveel hout- en pelletstokers in onze straat woonden. Van 3 pelletstokers wist ik het. Nu heb ik er 5 !
    Als ik nu al enige keren lees dat je een pelletkachel niet ruikt dan moet ik dat ten stelligste ontkennen want ik kon ze er stuk per stuk uithalen, die van onszelf inbegrepen. Dien ik wel te vermelden dat het ook nog windstil was en dat de houtstokers harder stonken.
    Maar reukloos ? Ik begrijp dat sommige mensen er problemen mee hebben, had het nog nooit echt ondervonden.
    En bovendien zijn het dan nog allemaal hoge schoorstenen !
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    informatie pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: informatie pelletkachel

    Bericht van jeanhup di jan 04, 2011 9:16 am

    jugro schreef:wegens brandgevaar en stank,maar dat zijn smoesjes ,het gas hier kost 3.70 per kuub,anders vedienen ze niks meer
    Dat soort praktijken hoor ik vaker van klanten op chaletparken: houtkachel verbieden en gas aanbieden tegen woekerprijzen. Veel zijn er echter al overgestapt op pelletkachels en ik heb nog van geen enkele gehoord dat er problemen van gekomen zijn.

    groet,

    Jean
    HK Pelletkachels
    theco
    theco
    Pellet
    Pellet


    Vrouw Aantal berichten : 94
    Registration date : 31-07-10

    informatie pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: informatie pelletkachel

    Bericht van theco di jan 04, 2011 11:16 am

    Ik woon ook op een bungalowpark en bij ons vragen ze ook veel te veel voor gas.
    Wij mogen echter wel houtkachels (had ik in het begin ook) maar ben snel overgestapt op pellets.
    Ik weet wel dat de buren beduidend MINDER rookoverlast en geurhinder hebben van mijn kachel.
    Hij rookt nouwelijks (je ziet eigenlijk alleen warme lucht opstijgen) maar ruiken doe je het WEL.
    Ik zelf vind de geur zelfs lekker, want hij stinkt niet als een houtkachel. Je kunt de geur NIET ontkennen.

    groet van claudia


    _________________
    Edilkamin Funny -met kanalisatie-
    Thermorossi Slim

    Gesponsorde inhoud


    informatie pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: informatie pelletkachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr apr 26, 2024 11:42 pm