Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 22 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+5
noizz
martin1949
francky
Péétje Brik
erwin
9 plaatsers

    benzineprijzen


    erwin
    Admin


    Aantal berichten : 31490
    Registration date : 15-02-10

    benzineprijzen - Pagina 2 Empty Re: benzineprijzen

    Bericht van erwin za maa 12, 2011 9:45 pm

    krusty schreef:Via skype contact met de familie , en we hebben geen schade , alleen grote golven ongeveer 1 meter zo een 6 u na de aardbeving .Maar we zitten wel op zeeniveau en op ongeveer 300 meter van het strand.

    gelukkig dat het daar nog meevalt, als je de beelden in japan ziet verschrikkelijk Shocked
    Anonymous
    Gast
    Gast


    benzineprijzen - Pagina 2 Empty Re: benzineprijzen

    Bericht van Gast zo maa 13, 2011 9:34 am

    Wij hebben ooit 2 jaar in Lima verbleven voor de werkgever en werden regelmatig opgeschrikt door aardbevingen waarbij soms waarden tot 6,5 gemeten werden, gelukkig nooit door sunami's (hoge kustrotsen). Geloof me vrij, al is het leven daar een stuk ontspannender, goedkoper, gemakkelijker en voor de geldbezitters luxueuzer, de steeds terugkerende vrees voor "ne grote" zou me altijd hinderen om me daar definitief te vestigen.
    Ge kunt voor geld niet alles opofferen denk ik ! Zeker niet voor de benzineprijzen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    benzineprijzen - Pagina 2 Empty Re: benzineprijzen

    Bericht van Gast zo maa 13, 2011 10:01 am

    Ja ge moet keuzes maken in het leven hé !!
    Maar ik denk dat de kans nog altijd groter is om hier onder nen auto te geraken !!

    Gesponsorde inhoud


    benzineprijzen - Pagina 2 Empty Re: benzineprijzen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 12:11 am