Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 22 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 21 gasten

dirk deboeuf


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 am.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Nieuwbouw : goed van de eerste keer - alweer over de schouw

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Nieuwbouw : goed van de eerste keer - alweer over de schouw Empty Nieuwbouw : goed van de eerste keer - alweer over de schouw

    Bericht van Gast za mei 14, 2011 10:21 pm

    Dag allemaal,

    Ik heb er al heel wat over gelezen, maar geraak er toch niet uit.

    We gaan binnenkort starten aan een nieuwbouw. Ik dacht een pelletkachel te plaatsen in de woonkamer. De architect heeft een gemetselde schouw voorzien met potten 20cm. Ik vermoed dat dit dus niet geschikt is voor een pelletkachel.

    Wat doe ik best?

    De volledige schouw uit de nieuwbouw halen, en vervangen door een dubbelzijdige inox rechtstreeks door de gevel? Of mag dit niet?


    Dank,


    Laatst aangepast door jservaes op za mei 14, 2011 10:22 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : check)
    avatar
    bart b
    verkoper


    Man Aantal berichten : 223
    Leeftijd : 45
    Registration date : 06-02-09

    Nieuwbouw : goed van de eerste keer - alweer over de schouw Empty Re: Nieuwbouw : goed van de eerste keer - alweer over de schouw

    Bericht van bart b za mei 14, 2011 10:55 pm

    hey

    Een gemetste schouw of schouwpotten .

    Dit is het beste wat er is .

    Zeker zo houden .

    Mvg
    plusche
    plusche
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 29
    Leeftijd : 78
    Registration date : 15-01-10

    Nieuwbouw : goed van de eerste keer - alweer over de schouw Empty Re: Nieuwbouw : goed van de eerste keer - alweer over de schouw

    Bericht van plusche zo mei 15, 2011 1:31 am

    hallo,
    Ik heb een pelletkachel piazzetta p955,werd aan een schouw aangesloten met potten 20cm.
    Verkoper heeft hem aangesloten doen branden en na 1uur de afstelling gedaan en heeft bijna niets moeten veranderen aan de trok van de schouw.
    eric
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    Nieuwbouw : goed van de eerste keer - alweer over de schouw Empty Re: Nieuwbouw : goed van de eerste keer - alweer over de schouw

    Bericht van jeanhup zo mei 15, 2011 2:44 am

    Zolang de schouw binnen het geisoleerd volume van je woning staat is een schouw van potten prima.

    Gesponsorde inhoud


    Nieuwbouw : goed van de eerste keer - alweer over de schouw Empty Re: Nieuwbouw : goed van de eerste keer - alweer over de schouw

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 6:24 am