Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 16 gasten

povi1, SICCO


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    ravelli FLOW LINE

    Anonymous
    Gast
    Gast


    ravelli FLOW LINE Empty ravelli FLOW LINE

    Bericht van Gast za jun 18, 2011 2:38 pm

    hallo iedereen , kogel is door de kerk het wordt een pelletkachel , na veel pro en contra's is het beste een pelletkachel in plaats van gas enzo , daar ik al veel kachels al gezien heb en heel veel gelezen op het net is zo een probleem wat pak ik nu , maar bij een bezoekje bij een winkel in mijn buurd was ik direct verlieft op de nieuwe Raveli flow line , kwa model enzo ;;;; alleen ze staat nog niet in de winkel Sad moet nog een beetje wachten , alleen voor mensen die al een ravelli hebben ??? zijn jullie blij met jullie aankoop ?? en een tussen vraagje in de winkel stond ook een ravelli toestel ( weet niet meer welke ) maar ikmerkte dat de ventilator redelijk LUID was !! zelf op de laagste stand was het nog luid en mijn vraag daarover is zijn alle ravelii's luid ?????? weet heb de nieuw model nog niet gehoord maar één ding is zeker als de snella flow line ook zo luid is laat ik ze in de winkel dus is het een merk dat luid is ??
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    ravelli FLOW LINE Empty Re: ravelli FLOW LINE

    Bericht van steven za jun 18, 2011 2:50 pm

    Alain28,

    Dat is de fabriek waar Ecoteck wordt gemaakt. Vraag eens aan de ecoteck eigenaren wat ze er van vinden


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ravelli FLOW LINE Empty Re: ravelli FLOW LINE

    Bericht van Gast za jun 18, 2011 4:35 pm

    Steven schreef:Alain28,

    Dat is de fabriek waar Ecoteck wordt gemaakt. Vraag eens aan de ecoteck eigenaren wat ze er van vinden


    hy , ja das het idee om via deze weg aan mensen te vragen die een ravelli hebben , of hun ventilator luid is , ik weet luid is relatief wat voor de één luid is is voor een ander stil , nu om ergens een idee te hebben iedereen ken een haardroger dus deze dat ik hoorde in de winkel kan men vergelijken met een gewone haardroger en dat op de laagste stand ........
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    ravelli FLOW LINE Empty Re: ravelli FLOW LINE

    Bericht van francky za jun 18, 2011 5:40 pm

    alain28 schreef:
    Steven schreef:Alain28,

    Dat is de fabriek waar Ecoteck wordt gemaakt. Vraag eens aan de ecoteck eigenaren wat ze er van vinden


    hy , ja das het idee om via deze weg aan mensen te vragen die een ravelli hebben , of hun ventilator luid is , ik weet luid is relatief wat voor de één luid is is voor een ander stil , nu om ergens een idee te hebben iedereen ken een haardroger dus deze dat ik hoorde in de winkel kan men vergelijken met een gewone haardroger en dat op de laagste stand ........
    Ik zou dan maar voor een ander merk gaan wat? moest ik mogen kiezen,er zijn er dat je bijna niet hoord op stand 1.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ravelli FLOW LINE Empty Re: ravelli FLOW LINE

    Bericht van Gast za jun 18, 2011 7:37 pm

    Ik zou dan maar voor een ander merk gaan wat? moest ik mogen kiezen,er zijn er dat je bijna niet hoord op stand 1.

    A HA , en welke merken zou U voorstellen , liefst met extra kanlisatie om de warmte te verdelen in huis tips ?????
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31512
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    ravelli FLOW LINE Empty Re: ravelli FLOW LINE

    Bericht van erwin za jun 18, 2011 9:33 pm

    alain28 schreef:Ik zou dan maar voor een ander merk gaan wat? moest ik mogen kiezen,er zijn er dat je bijna niet hoord op stand 1.

    A HA , en welke merken zou U voorstellen , liefst met extra kanlisatie om de warmte te verdelen in huis tips ?????

    alain, edilkamin en thermorossi zijn de stillere


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    ravelli FLOW LINE Empty Re: ravelli FLOW LINE

    Bericht van francky za jun 18, 2011 10:48 pm

    alain28 schreef:Ik zou dan maar voor een ander merk gaan wat? moest ik mogen kiezen,er zijn er dat je bijna niet hoord op stand 1.

    A HA , en welke merken zou U voorstellen , liefst met extra kanlisatie om de warmte te verdelen in huis tips ?????

    Ik denk aan Edelkamin funny ,Als ge niet te ver woont mag je altijd eens komen luisteren lacher
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ravelli FLOW LINE Empty Re: ravelli FLOW LINE

    Bericht van Gast zo jun 19, 2011 3:44 pm


    Ik denk aan Edelkamin funny ,Als ge niet te ver woont mag je altijd eens komen luisteren lacher [/quote]

    ja ziet er een mooie uit maar moet nog kijken hoe groot hij is en dat het rookkanaal ook langs boven kan anders moet hij nog verder van de muur komen

    van waar kom deze kachel ?, en nee ik woon echt niet ver ( kom er regelmatig voorbij ) dus als het niet stoort zou we eens graag eens komen luisteren Smile
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    ravelli FLOW LINE Empty Re: ravelli FLOW LINE

    Bericht van francky zo jun 19, 2011 5:07 pm

    alain28 schreef:
    Ik denk aan Edelkamin funny ,Als ge niet te ver woont mag je altijd eens komen luisteren lacher

    ja ziet er een mooie uit maar moet nog kijken hoe groot hij is en dat het rookkanaal ook langs boven kan anders moet hij nog verder van de muur komen

    van waar kom deze kachel ?, en nee ik woon echt niet ver ( kom er regelmatig voorbij ) dus als het niet stoort zou we eens graag eens komen luisteren Smile [/quote]

    Kachel komt vanbij Johan verhulst in kortemark ,hij staat onder verkopers van kachels hier op het forum west-vlaanderen .
    Als je een pm stuurt heef ik mijn adres,

    Gesponsorde inhoud


    ravelli FLOW LINE Empty Re: ravelli FLOW LINE

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 2:22 pm