Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 6 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 5 gasten

Johnny Derveaux


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ? Empty iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ?

    Bericht van Gast do sep 29, 2011 9:51 pm

    Hallo allemaal ik ben nog steeds druk bezig met mijn zoek- en oriëntatie tocht voor een kleine pelletkachel,waarbij de afmetingen van de Quadra Fire kachels me erg aanspreken.

    Ik weet niet of het gepast is om hier referenties te vragen betreffende een bepaald bedrijf maar goed nooit geschoten altijd mis.
    Uit alle keus van verkopers en aanbieders overweeg ik contact op te nemen met Passie voor Pellets uit Krommenie.
    Zijn er hier gebruikers/stokers met goede of slechte ervaringen met dit bedrijf ? Of die er andersins van of over hebben gehoord? Weet iemand hoe dit bedrijf bekend staat ?

    Hier in Nederland is de pelletkachel nog niet zo populair en ik ben een groentje op dit gebied dus vind het moeilijk om in de internet stortvloed de goeden van de slechten te onderscheiden.

    Ook waarschuwingen voor echte 'boeven'bedrijven zijn van harte welkom.

    (PS moderators: indien ongepast verwijder gerust, no hard feelings)

    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ? Empty Re: iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ?

    Bericht van jeanhup do sep 29, 2011 11:16 pm

    Bij Passie voor Pellets zul je je zeker geen buil vallen. Ik heb ze leren kennen als echte vakmensen met hart voor pelletkachels.


    _________________
    met vriendelijke groet,

    Jean - importeur/installateur/gebruiker van pelletkachels en pelletketels

    In eigen gebruik:
    Pasian Bijou pelletkachel
    Adler Firecube pelletkachel
    Ariterm Biomatic pelletketel
    Gebruikte pellets: momenteel zeer content met Piron belgische pellets
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ? Empty Re: iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ?

    Bericht van Gast do sep 29, 2011 11:35 pm

    dank voor de reactie!
    Als ik het inmiddels goed heb begrepen (tja je leest je wat in he Wink ), bent u collega-vakman en/of concurrent in deze branche?
    Dan helemaal hulde voor uw reactie!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ? Empty Re: iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ?

    Bericht van Gast za okt 15, 2011 8:47 am

    hoi jean heeft gelijk met zijn uit spraak wij hebben er een kachel gekocht .
    een de instelling kreeg ik niet goed .
    toen is woud langs geweest en heeft het voor gedaan
    hij wilden er niets voor hebben
    mvg frits
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ? Empty Re: iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ?

    Bericht van Gast zo okt 16, 2011 12:48 pm

    Wij heben een kachel in november 2010 bij passie voor pellets gekocht.
    Deze mensen zjn super in service ,niets is teveel.
    Wij hadden eerst verkeerde pellets gekocht ,geen probleem ze haalden ze bij ons weer weg.
    Veel vakkennis ,altijd bereid om mee tedenken.
    En ze zijn zeker niet duur.

    Martin
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ? Empty Re: iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ?

    Bericht van Gast zo nov 06, 2011 2:20 pm

    Ook wij hebben onze palletkachel hier gekocht en zijn buitengewoon tevreden! Jammer dat de kachels in Nederland nog zo onbekend zijn, wat ons betreft de uitvinding van de eeuw! Over het bedrijf; goede voorlichting, snelle installatie en een meer dan redelijke prijs Fam Bakker Heiloo
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ? Empty Re: iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ?

    Bericht van Gast zo dec 11, 2011 11:11 pm

    Wij hebben bij passie voor pellets een quadra fire santa fe gekocht, ook vanwege het formaat. Kamer wordt zeer snel warm. Op dat moment is er wel wat ventilator lawaai, maar wij zijn er wel al aan gewend geraakt. Wouter gaf snelle service en niet te duur.
    m.v.g. Erik Oosterbaan
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ? Empty Re: iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ?

    Bericht van Gast di nov 06, 2012 9:57 am

    Ook wij hebben besloten hier een kachel te kopen! Ik had beter eerst even hier kunnen kijken; maar goed om te lezen dat de ervaringen met dit bedrijf goed zijn. Doorslag voor ons gaf het uitgebreide advies, zeer redelijke prijs en het feit dat ze niet ver bij ons vandaan zitten. De kachel wordt volgende week geplaatst (MCZ) en we hebben er enorm veel zin in!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ? Empty Re: iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ?

    Bericht van Gast wo nov 07, 2012 2:38 pm

    De beste tip die ik iedereen kan geven: ga de kachel in werkelijkheid zien en het liefst brandend.
    Vanaf een plaatje kopen kan op een teleurstelling uitdraaien.

    Gesponsorde inhoud


    iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ? Empty Re: iemand ervaring met bedrijf Passie voor Pellets uit Krommenie ?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di maa 19, 2024 5:13 am