Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 24 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Onderhoud Pelltech CV

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Onderhoud Pelltech CV Empty Onderhoud Pelltech CV

    Bericht van Gast vr okt 28, 2011 6:21 pm

    Ik woon in een chalet in het bos, wel goed geisoleerd maar natuurlijk niet zoals een woonhuis. Opp ongeveer 42m2. Ik had een cv combi op olie toen ik de chalet liet plaatsen (voorjaar 2007), maar ineens kwam de gemeente met allerlei regels: het was niet mogelijk door te stoken op olie. Ik heb toen een pellet cv combi gekocht bij iemand in Nederland, merk Pelltech van Duits fabrikaat. Al snel bleek helaas dat de verkoper zowel niets van de kachel wist als onbetrouwbaar was. Ik heb geen contact meer met hem. ik merk dat de fabrikant weliswaar behulpzaam is (heb 2 jr geleden in de winter erg veel problemen gehad) maar het is ontzettend lastig om een afspraak te maken. Ik ben nu al 3 weken bezig met emails en telefoontjes (waar me dan wordt gevraagd de email weer eens overnieuw te sturen... en weer.... en weer..)en ik heb nog geen afspraak.
    Ik ben super blij met de kachel, maar heb er zelf totaal geen verstand van en ben ieder jaar in de winter bang dat er iets zou gebeuren en dat niemand hem dan kan repareren...

    Weet iemand van jullie of er in nederland (gelderland) iemand is die een Pelltech kan onderhouden en kan repareren in geval van storing?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Onderhoud Pelltech CV Empty Re: Onderhoud Pelltech CV

    Bericht van Gast vr okt 28, 2011 6:33 pm

    Volgens mij doet de firma Aitec in Pelltech, in ieder geval met de branders. Ze zitten in Rhenen dus nog in de buurt ook.

    Suc7,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Onderhoud Pelltech CV Empty Re: Onderhoud Pelltech CV

    Bericht van Gast di nov 01, 2011 5:29 pm

    Dank je!!

    Gesponsorde inhoud


    Onderhoud Pelltech CV Empty Re: Onderhoud Pelltech CV

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 5:10 am