Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 17 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Verkooppunten Sideros pelletkachel

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van steven di dec 16, 2008 10:08 am

    VERKOOPPUNTEN SIDEROS

    West-Vlaanderen:
    Pellet Technology, Bredene (gestopt)

    Luxemburg:
    ABSA Energies, Halma

    Waals-Brabant:
    LG Engineering, Grez-Doiceau

    Henegouwen:
    Erre Flam, Bernissart

    Limburg:
    Davy Kerkhofs, Overpelt



    Voor meer adresgegevens: zie verkooppunten pelletkachels, per provincie


    Laatst aangepast door Steven op zo aug 28, 2011 11:03 pm; in totaal 2 keer bewerkt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty In Limburg zit ook een verdeler van Sideros

    Bericht van Gast di nov 17, 2009 4:41 pm

    Kopersnet.be is een winkel in de Heerstraat in Neerpelt, ze zijn de verdelers voor Limburg. Wij hebben daar een Discovery 10 kw gekocht na vééél rondgekeken te hebben voor een pelletkachel, maar de kwaliteit van dit merk stak er toch bovenuit... Van de service van Kopersnet geen opmerkingen, proper en snel werk, hun aanbod kan je trouwens ook zien op hun webshop, www.kopersnet.be
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Re: Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van Gast di jan 26, 2010 12:32 am

    hallo we hebben ook een sideros pelletkachel gekocht maar bij de invoerder in overpelt , zeer vriendelijk en een zeer goede uitleg bij de plaatsing , ook de naservice is prima.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Re: Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van Gast wo okt 06, 2010 4:07 pm

    Hallo,
    Wat bedoelen ze met parameters regelen van de pelletkachel ? Kan men dat zelf doen ?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Re: Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van Gast wo okt 06, 2010 4:45 pm

    Hallo Stefaan,

    Wat bedoelen ze met parameters regelen van de pelletkachel ?

    Het regelen van instellingen van de kachel, ventilatorsnelheid, temperaturen enz.

    Kan men dat zelf doen ?

    Bij Sideros zitten de parameters in een verborgen menu waar men niet bij kan. De kachel is af fabriek goed ingeregeld en past zich aan veranderende omstandigheden aan, andere pellets erin en de kachel brandt. Andere schoorsteen en de kachel past zich aan. Kortom, een goede, probleemloze kachel voor een redelijke prijs.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Re: Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van Gast wo okt 06, 2010 5:10 pm

    hallo , bij ons heeft de plaatser dat nog moeten instellen , zo kan hij zien hoe de schoorsteen is waar hij staat tov de windrichting enz. de rest doet de kachel zelf, nog geen problemen gehad..
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Re: Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van Gast za okt 09, 2010 11:08 am

    Parameters instellen aan dicktwist,
    Bedankt voor de uileg zou mijn kachel een Sideros Gemini 7 ook van het fabriek uit geregeld zijn ? In ieder geval brand hij goed,hoelang gaan een ontstekingskaars mee,kan men die zelf vervangen? Ik ben namelijk met mijn verkoper in stokken gekomen en die wil niets meer doen ik heb er zelf een advokaat moeten bijhalen, ik denk aan stukken te kunnen komen langs kopersnet,nogmaals dank voor uw reactie Stefaan
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Re: Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van Gast za okt 09, 2010 1:37 pm

    @Stefaan,

    ik denk dat je hier Foco wel onderdelen kunt bestellen. Zij importeren Foco (Sideros) in Duitsland en mijn ervaring is dat ze een vlotte en goede service bieden.
    Groet, Dick
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Re: Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van steven zo aug 28, 2011 11:04 pm

    nieuwe verkoper in West-Vlaanderen: Pellet Technology.

    Meer info, zie eerste bericht


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Re: Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van Gast za maa 16, 2013 10:20 am

    Beste,
    Dit om te laten weten dat Sideros Oostende niet meer bestaat. Er zou een ander verkooppunt zijn in Bredene heb ik mij laten wijsmaken, maar weet het adres niet kan er mij iemand het adres doorgeven Groetjes Stefaan1
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Re: Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van Gast za maa 16, 2013 12:18 pm

    Stefaan1,
    graag eerst even voorstellen op het forum. Klik op de rode klik hier na Nieuwe Leden in de banner midden boven.
    M.v.g.,
    Dick
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4416
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Re: Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van krusty za maa 16, 2013 12:53 pm

    Opgelet heel kwaad

    http://www.pellettechnology.be/
    http://nl.foxx.be/bredene/pellet-technology.php

    Pellet Technology, Bredene

    Belangrijke Mededeling
    Door slechte ondersteuning en conflicten met de fabrikant van één van onze merken zijn wij genoodzaakt onze activiteiten te staken.
    Daar het niet rendabel is op één been verder te hinken stoppen wij dan ook met het andere merk.

    Mits wij grote moeite hebben bij het bekomen van onderdelen zien wij geen andere oplossing.

    Verdere Ondersteuning
    Voor het merk Sideros kunt U terecht bij:
    Davy Kerkhofs
    Kattestraat 5, 3900 Overpelt
    info@kachels-kerkhofs.be

    Of bij de fabrikant:
    Sideros S.p.a.
    Via dell’Industria 87
    41038 San Felice sul Panaro (Mo)
    Phone: +39 0535 86611 Fax:+39 0535 86644
    e-mail: info@sideros.com web: www.sideros.com

    Gesponsorde inhoud


    Verkooppunten Sideros pelletkachel Empty Re: Verkooppunten Sideros pelletkachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 12, 2024 9:01 am